Merhaba
Hoop dat het met iedereen goed gaat. Ik ben een paar uur geleden thuis gekomen. Echt een super geweldige vakantie gehad en ben vannacht met pijn in mijn hart en dikke tranen in mijn ogen vertrokken uit Marmaris. Ik weet nu gewoon zeker dat ik daar thuis hoor, maar goed, even weer met beide benen op hollandse bodem komen en dan heb ik het hier ook wel weer naar mijn zin!
Ik zal later meer vertellen. Nu even andere dingen doen.
Fijne dag voor de rest allemaal.
Mijn moeder zit al volop in de 5 dec sfeer.
We moesten lijstjes maken en er wordt al druk in de Interts en Bt Smi* boeken gebladerd. Lang leven internet, je kunt online de boeken bekijken en ook nog eens bestellen. Ik heb een keukentje besteld http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=123056 Ze komen hem gewoon thuis bezorgen, scheelt weer een hoop gesjouw met zo’n mega doos.
Hi Mar…welkom terug…ja wen vast maar aan het koude weer.
Welkom thuis crazy, de thuiskomsten hier in NL worden steeds zwaarder.
Valt ook niet mee als je van volop zomer, hier zo de herfst inrolt.
He Mk…dat is een leuk ding, voor het kleine meisje…en ja een grote doos, weet nog wel van mijn kinderen die keken altijd naar de grootte van de doos…niet naar de inhoud…jij hebt nu dus 2 vliegen in 1 klap.
Oke Beps, dus nu lekker creabea…een collage maken, misschien ook iets voor een scrapbook…
Vandaag roep ik maar uit tot nationale ww terugkomdag…jeetje
Beps haar ouders
Crazymar…
Toos…
Roanna…
allemaal tegelijk weer terug uit het heerlijk warme Turkije…
@Crazy: Welkom thuis… En kom eerst maar eens rustig bij!!
@MK: hihi ja die komt ook weer, de man met de hoge hoed!!! Dat is bij ons voorbij, wij gaan aan de lootjes of kerst…
nog 3 kwartier…en dan ben ik vrij…heb gewoon geen zin meer…bleh…baaal
@Viva: Ja, alles terug… gelukkig…
Zaterdag ga ik deze ook nog ophalen, mag nog een tijdje opgeslagen worden en kan straks mooi voor haar 3e verjaardag.
http://www.intertoys.nl/isroot/Intertoys/doc/Dagaanbieding_A4_w40_p2.pdf
Ik moet nog tot 17 uur BLEHHHHH
Zo dat is een mooi poppenhuis zeg, helemaal van hout…leuk kun je aan de rest vragen voor meubeltjes enz…
MK:GAAAFFFFFFFFF en dan nog ff verfje erover… haha zet je gewoon aan het werk!
Beps…hoe laat ben jij begonnen, ik om half 8…pfff
@viva
Er zitten al meubeltjes bij.
och…ik ben scheel, hij is compleet ingericht…en dan voor dat geld…
@beps
Leuk idee zo’n collage.
Mk…zag het…:redface:
Mk…nog 2 dagen meis…moet je ook weer aan het werk, dat zal niet meevallen…