TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@ turkijelover- ja ïn Gümbet, en dat is ook 1 van de redenen dat ik nu kan en wil gaan want mijn zoontje woont straks niet meer bij mij. En als ik in NL blijft is dat helemaal moeilijk voor mij.

@ viva- onbetaald verlof krijg ik niet van mijn werkgever, per 1-11-07 wordt mijn contract niet verlengd omdat ze lucht van mijn plannen om volgend jaar naar turkije te gaan, dus ga tijdelijk werk dan doen, en over mijn zoontje dat is geen issue zoals ik net gepost heb mijn zoontje woont vanaf volgend jaar niet meer bij mij

Seray,dan is er dus niets wat je tegen houdt,alleen dat je je zoontje dat ook niet veel kan zien.Kan je vriend je niet helpen met wat te zoeken in Gumbet.

Linda,gewoon vriendschap moet zeker kunnen…

@ turkijelover- ja hij kan me wel helpen met het zoeken van een baan, ik maak me meer zorgen over het verkrijgen van een werkvergunning, dat gaat ook niet zo heel makkelijk heb ik gehoord, dus ik probeer nu uit te zoeken wat ervoor nodig is enzo.

nou ik weet weer waar ik om vraag

GIGADRUK!!!

@Linda: Ik ben het eens met Viva: Stap op m af en vraag wat hij wil…Wat jij wilt is ondertussen wel duidelijk :wink:

@Seray: Toestanden… Wijsheid gewenst!!

@Trl: Ik blijf dus duimen, vooral eind oktober begin november…

Tot straks

@beppie: weet dat dat ook een manier is maar het is bij hem ook duidelijk wat ik wil destijds zei hij dat hij bezet was, daar heb ik me bij neergelegd, gevoel slijt ook langzaam wel, gewoon normaal contact moet kunnen toch

@ beppie- idd wijsheid zou erg fijn zijn nu:) ach heb nog ff de tijd om alle info te vergaren.
Succes met de drukte op je werk!

Merhaba,:zon02:
Kom heel even aanwaaien. Hebben het weer lekker gehad hier. Nog een paar uur en dan zit het er weer op. :crybaby::crybaby:
Roanna is inmiddels weer terug op nederlandse bodem. Hebben afgelopen zaterdag en gisteren elkaar gezien en was echt leuk. Cyn niks van gehoord.
Ga nog even van de zon genieten. Spreek jullie morgen wel weer:dag::dag:

ik ga werken tot later

Toos,geniet ze nog ff,want hier is het weer niks…Stop die zon maar in je koffer als je nog een plekkie over heb…:slywink:Cyn,was vast te druk met askim te begluren:ninja::unibrow:

Ha Toos, jij bent er nog een paar uurtjes geniet er nog van…cyn is ook in turgutreis geweest, heeft daar haar pandora oog gekocht, jammer dat jullie elkaar zijn misgelopen…hahahah en een minimeeting met Roanna…

Roanna, welkom terug op nederlandse bodem, en welkom in de kou…enne meis vertel hoe heb je het gehad…

Linda werkse…

Beps…meelezen

@ toos geniet er idd nog maar ff, want hier is het koud, ben gelijk verkouden geworden :frowning:

@ linda- werkse!

@Toos: Rustig aan, idd hier blehhh weer

Ouders ook weer geland, maar nog niets gehoord. Ga er vanavond heen!

Hallo lieve mensen van het ww forum.

We zijn inderdaad weer gezond en wel terug op nederlandse bodem. Waren zojuist tegen twaalven thuis en dacht eerst ff mijn vrienden gedag zeggen. Ja, ja… Wat heerlijk weer een hollands toetsenbord. :unibrow:

Hebben een super vakantie gehad. Mooi een heel warm weer. Leuk hotel. Niet al te luxe, maar alles wat je nodig hebt, was er. Niet te vergeten die hele vriendelijke mensen van het hotel. Bloem had niets teveel gezegd, allemaal zijn ze erg aardig daar en super vriendelijk.

Mijn zwager en schoonzus hebben ook zeer genoten, tegen al mijn verwachtingen in. Ze vonden het geweldig daar in Gumbet en in het hotel en natuurlijk de diverse uitstapjes die we gemaakt hebben. O.a. een dag naar Kos. Vond het achteraf daar niet veel voor stellen, maar je kunt wel zeggen, dat je ook in Griekenland bent geweest. Da’s ook wel geinig.

Ik heb Cynthia inderdaad niet gezien of echt gesproken daar, maar Toos en man wel. Zo leuk was dat! Gister om deze tijd zaten we nog met ons viertjes te lunchen in het oranjecafe in Gumbet. Nouja, lunchen? :unibrow: Een tosti met met ham en kaas, met wat te drinken erbij. :stuck_out_tongue: Ha, ha. Natuurlijk ook heel veel gebabbelt samen enzo!

Ook OnurAir is ons reuze meegevallen. Alles keurig op tijd met nette en goede vliegtuigen. Kan er niets over zeggen dan alleen, dat wij het als zeer goed ervaren hebben. Zowel de heen als terugreis. Viva en Bloem, jullie hebben niets teveel gezegd. Het was oke! :thumbsup:

Zo dit was het even in het kort. Nouja!!! Ik ga zo even de boel uitpakken en een :was: draaien enzo. Toos komt vannacht weer terug en die zal ook wel leuke verhalen hebben.

O ja…Zijn j.l. zaterdag ook nog met Toos en man bij Ozzy’s bar koffie wezen drinken, daarna nog met met schoonzus en zwager, die eerst naar de markt waren in Turgutreis.

@Bep: Sorry, maar ze zijn er weer. Nouja, een ervan dan. :zon: De andere komt vast binnenkort ook wel weer hier.

Het was wel erg stil hier he? Toen wij weggingen, zaten we in deel 53 en nu nog. Het schiet niet erg op he? Gaan we weer wat aan doen, als Toos ook weer terug is. :wink:

Voor nu even … doeg en werkse allen.

stilletjes hierzo…heeft niemand iets leuks te vertellen.

:p:pRoanna…welkom meisje:wub::kus: fijn dat je het zo lekker hebt gehad…enne je ziet maar onur niks mis mee…

@ TRL: hmm, wat een gedoe met dat visum he… Ik duim ook voor je! En tja, lopen is gezond. Ik loop hier elke dag 40 minuten heen en 40 terug naar mn colleges.

@ Viva: hahha, walhalla. Tja… tis hier wel leuk =D. Lekker druk op je werk, of niet? Trouwens, er zijn hier meer jongens dan meisjes, heb ik het gevoel… Meestal is het andersom.

@ ChrissyP: success met sollicitaties. Ikke ben nu bezig met mn CV, heb een baantje nodig… Maar bij jou isset wat serieuzer allemaal. Hoop echt dat je snel wat vindt.

@ Beps: wishful thinking… Als je denkt dat de zin komt komtie vanzelf?:wink:

@ Linda: hmmm, tja. Nog steeds geen steek verder met de hete stoot =(…

@ Roanna: welkom terug!! Wat goed om te horen dat je het zo fijn hebt gehad!! Ik vond Gumbet ook helemaal fantastisch!! En ja, we moeten idd wat aan het tempo hier op TTT doen… Tis wel erg stil.

Ik ben nu dus met mn CV bezig, heb echt een bijbaan nodig als ik zoveel geld uit wil blijven geven…

@cris
Al helemaal je plekje gevonden daar, leuk hoor.
Succes met je cv en het solliciteren.

@beps
Ouders weer terug, weer een ritje vanavond!

@roanna
Welkom thuis!
Lekker gehad dus en @toos gesproken.
Leuk dat het je schoonzus en zwager ook goed bevallen is daar in Turkey, kunnen jullie nog een keer heen :wink:
En hoe vond je Gumbet/Bodrum t.o.v. Alanya en Kusadasi?

@Chrissy
Succes met je sollicitaties.

De rest ben ik alweer een beetje vergeten :redface: SORRY!

@Roanna: Welkom thuis,… en geeft niet, werd me hier TE RUSTIG!!

@Cris: Nee geen wishfull, gewoon HARDSTIKKE druk, bij vlagen dan…

@Viva: Wij hebben wat gevonden voor de trouwdag van mn ouders… een collage vanaf de trouwdag tot nu toe van foto;s…