TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Zit op mn plekje, dus kom vaak(er) langs…
Tot straks!

Zit ook op me plekje en heb er helemaal geen zin in, maarja moet maar he!

Alleen vandaag, morgen en vrijdag werken en dan is het gedaan.

Raar idee he Crissy… Ik heb dat bij mn vorige WG gehad,… Echt vreemd. Gelukkig heb ik mn vervangster niet in hoeven werken, had ik trouwens ook geweigerd!

Ik wou dat ik het kon weigeren beppie maar ik ben uitzendkracht en eigenlijk weinig te willen. Voor mij zijn deze laatste dagen geld en meer niet. Als ik niet op 9 oktober op vakantie was gegaan had ik hier al niet meer gezeten.

Ik mis alleen dadelijk me collega’s op de kamer heel erg, er hangt nu echt zo sfeer!!

Hihi, ik was ook uitzendkracht!! En ik heb op voorhand verteld dat ik dat niet mijn taak vond!!!

Beps…jaaaah…dat had ik ook gezegd, wat willen ze doen dan, crissy…je ontslaan, omdat je niemand in wil werken??? hahahaha

crissy…nog sollicitatie’s lopen???

Ja viva ik heb gereageerd op de solli’s die je me had gestuurd maar nog niks gehoord.

Goedemorgen!

Goh wat heb ik het moeilijk om weer terug te zijn in NL :frowning: ben druk bezig met info zoeken over werken in Turkije, dus mocht iemand nog goede sites weten…laat het met me weten.

@ turkijelover-wel spannend allemaal of je askim met je mee terug kan, hoop het zo voor je!

trouwens net goed nieuws gehad van mijn reisverzekering gehad, krijg iig het geld van mijn ticket vergoed! pfff is toch wel een opluchting!

Ja weet niet wat ze kunnen doen, Maar vandaag heb ik haar niet omdat haar stagaire niet. Die zit nu op school, morgen heb ik haar weer.

Nou goed, ik zou het dus als nog niet doen… klinkt bijna sm achtig, zelfpijniging…

Ik ga wat doen…

En het is drukkkkkk
Niet dus… Maar het komt langzaam op

Ik heb geen zin, maar ook dat komt vanzelf hoop ik :retard:

Beps,een offday heeft iedereen wel eens toch,balen dat het niet druk is duurt de dag ook zo lang…

Seray,wil je voor alleen de zomer maanden werken in Turkije of wil je er definitief heen?
Is ook niet meer dan normaal toch dat je geld terug krijgt,lijkt mij zo…Kan je weer gebruiken voor je volgende reis…

ChrissyP,succes met je sollicitaties.Lijkt mij ook niet prettig als je iemand moet inwerken voor je eigen functie…

@ turkijelover- ik wil in 2008 in eerste instantie alleen voor de zomermaanden gaan, weet natuurlijk niet of het me bevalt en of ik het ook aan kan. En idd zodra ik het geld heb ontvangen kan ik weer mijn volgende ticket boeken :smiley:

Seray,lekker hoor!!! En dan ook in Gumbet?Kan je wel zolang zonder je zoontje dan?
Ik weet zo geen site misschien gewoon ff googlen of ww doorspitten…

@viva: zondag we een paar sms gstuurd naar elkaar, daarna niet meer, morgen zie ik m wss weer

Linda, ik zou gewoon een keer korte metten maken, en recht op de man af vragen hoe en wat, en of hij je leuk vind, zo kan het toch niet langer, dit is al maanden aan de gang, als hij niet wil, of niets met jou wil, weet het het dan maar…kun je verder …

Kan je geen onbetaald verlof nemen, en ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar gewoon hem daar op school doen, en eerst eens kijken hoe en wat, ik zou niet gelijk alle schepen achter me verbranden.:nod:

Beppie…ZIN MAKEN…hahahahha

@viva: blijf ook echt niet op hem wachten kijk ook zeker verder nu, zo gewoon met elkaar omgaan tijdens trainen, de vakanties waar we beide als vrijwillger meegaan, af en toe sms vind ik ook prima, het zal igg niet van mij kant meer komen, gewoon met elkaar omgaan moet ook kunnen toch