@ turkijelover, dat zou idd erg minder jammer zijn, dus hoop dat het goed gaat komen. Ik ben dit keer weer met een vriendin gegaan. Mijn zoontje is te druk om zo lang in een vliegtuig te zitten.
Zo weekend weer voorbij en de kop van de week is er weer af!
Ben zondag heerlijk naar Schevingen geweest lekker uitgewaaid.
Zou eigenlijk naar een oom die in het ziekenhuis gaan, maar hij kan nog geen bezoek aan.
Is hij te moe voor.
Hij heeft namelijk een auto ongeluk gehad. Hij werd niet goed tijdens het rijden en dacht op de rem te drukken maar hij had het gaspedaal en knalde op een boom.
Dus kastje voor het hart en idd hartprobleem.
Mocht naar huis en dinsdag is hij weer opgenomen.
Hij werd in eens benauwd en nu worden ze longen naar gekeken.
dus we wachten maar weer af.
O ja de zoontje van mijn collega met tie hartprobleem, ging telkens goed maar hij is onlangs weer opgenomen, omdat iedereen duidelijk zijn hartje hoorde kloppen en dat is niet goed. Nu is er een lek. Maar waarschijnlijk niet te ernstig dus hij hoeft niet geopereerd te worden.
Nu maar duimen dat het zo blijft.
zo ik ff een uurtje thuis…hele middag tussen de oudjes ingezeten…gesprekstof?? >>de kerk, mensen in het dorp wat ik toch niet ken, kienavonden, de kleinkinderen en ga zo maar even door…ff snel hier kijken daarna de afwas van oma bij ons in de machiene zetten ;)hoeven we het niet op de hand te doen…en daarna terug om ff hoi te zeggen tegen een zus van oma…
het feest voor andere broers en zussen is pas over 2 weken…
bedankt voor alle felicitaties!!
@beps…ja 't zijn idd al oude mensen!! haha…lijkt me raar om straks ook zo oud te zijn
@seray…lkkr 2 dagen langer van je askim kunnen genieten!! alleen jmmr dat het zo veel geld moet kosten!! hopelijk krijg je het (gedeeltelijk) terug
@marion…oppassen hoor!! doop werkt zeer verslavend!!
@trl…boek jij altijd je terug ticket in turkije? is dat goedkopen of scheelt t niet veel?
Hallo meisjes, ben ik dan eindelijk
heb helemaal alles meegelezen…maar echt geen tijd om te reageren…
Bloemmieeeeeee…gaaf meis je log…ik lees hem altijd., geweldig
Marion…geshopt…nog wat gekocht.
seray, lekker langer bij askim geweest, zou toch de boel gaan verhalen bij de touroperator.
Beps…op meeleesstand lekker vrij geweest vandaag.
Tlr…voor jou nog 3 en een halve week schiet ook al op, lijkt me niets om nog geen terug ticket te hebben…beetje onzeker of er nog wel plek voor je is.
Bij ons alles goed, hubs is tennissen, en dochterlief met schoondochter naar de zonnebank…ikke nu dus lekker remie thuis…even bijkomen van de drukke dag, met alleen maar haperingen in de computersystemen, fijn scanners die het niet goed, doen, en docenten die in je nek staan te hijgen…
Heb een verschrikkelijke dag gehad vandaag moest de secretaresse inwerken voor mijn functie. Had dus geen kans om op het forum te komen. Nog geen nieuwe ontwikkelingen voor een baan maarja heb alle tijd zeg maar
Nog 3 dagen werken en nog 8 nachtjes :slapen: en dan zit ik lekker in Turkije en kan ik even alle zorgen vergeten.
Ga even gtst kijken en dan me moeder helpen met kussens naaien :lol: voor me bank.
Morgen ben ik weer online want dan heb ik me plekje weer alleen voor een dag gelukkig.
Filiz,nee normaal boek ik de terug ticket hier,maar omdat ik nu nog niet weet wanneer ik precies terug ga en of askim mee kan komen heb ik nog geen terug ticket geboekt…Kan in Turkije ook wel via internet dus zal ik daar wel kijken…
Viva,eindelijk weer hier.;)Is het zo druk op je werk?Hier is het rustig.Ja is wel onzeker als ik niet weet of er nog plek is,maar gaan genoeg vluchten vanaf istanbul dus zal vast wel een plekje zijn hoop ik…
Jeetje… Waar blijft iedereen tegenwoordig… =(.
Ik ben naar de pub-quiz gegaan met wat mensen die ik vandaag heb leren kennen. Onze groep is als laatste geeindigd!!
Daarna zijn we nog naar een andere pub gegaan, was erg gezellig. Ik was het enige meisje, maar jongens zijn zoveel fijner om mee om te gaan vind ik!
Hihi Cris, als laatste eindigen in een pub, meestal is dat omdat je genoeg lol en drank had…hihi
Meiden er gebeurt echt niet veel op het moment…
@TRL: Het gaat nu voor jou ook opschieten dus… En wanneer ga je nu iets horen over het visum voor askim?? Ik blijf duimen!!
Nou meiden, niets verder…ikke werken…de DDT weer terug vandaag(en mn ouders ook!) en verder … Oh ja, Bloemmie op een “excursie”…
Tot straks op het werk(als ik een lekker hoekje heb :hihi: )
Cris,zo te lezen heb je het goed naar je zin tot nu toe,fijn hoor…
Beps,we hebben 1 november een afspraak bij het consulaat, dan moet hij alle papieren meenemen,en dan duurt het als we geluk hebben 2 dagen voordat hij zijn paspoort terug krijgt met of zonder visum,maar kan ook een week duren of nog langer…
Ik ga naar het werk,moet lopen heb gister fiest bij me ouders laten staan…Mar ja tis maar 10 minuutjes dus nog wel te doen.
Vandaag komen toch 2 DD’s terug?Dan zal het wel weer wat drukker worden hier
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
ChrissyP:9 oktober Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo