@Filiz: Gefeliciteerd met Oma… Mijn mams word deze zaterdag 72… Wat een leeftijden he…Oma van Viva volgende week HONDERD!!! PFFFFF
@ Filiz: proficiat met je oma.
Wat hadden jullie gemaakt met voetballen??
@filiz: nieuwe bed ligt veel te heerlijk blijkbaar heb ik het nodig, gefeliciteerd met je oma fijne dag
ik ga stoppen en langzaam richting werk moet tot 21 uur dus tot later op de avond
Goede (inmiddels) middag!!!
Even een snelle reactie, beetje druk geweest met feesten het weekend! Verjaardag en doop gehad. Vanmorgen weer problemen met de verbinding, toch maar eens gaan bellen want dit is niet leuk meer. Vanmiddag even winkelen met mijn vriendin, ze heeft kleren nodig voor een feest. En natuurlijk ben ik altijd in voor een middagje winkelen.
Vanavond maar bijlezen en reageren, tot straks!!!
@marion
Let op, jij straks leuke nieuwe kleren en zij niets kunnen vinden.
Hallo allemaal, hoe gaat het hier, heb nog geen tijd gehad om bij te lezen dus dat ga ik in de komende dagen wel doen.
Uiteindelijk 2 dagen langer In gümbet gebleven doordat we het vliegtuig door foutieve info hadden gemist dus ben vanacht teruggekomen.
Voordeel was wel dat ik 2 dagen langer van mijn askim kon genieten ![]()
hallo dames
hoe is ie??
iemand online??
Hey bloem, ik ben af en toe online op de meeleesmodus.
Hoe is ie met jou? Erg leuke verhalen hoor. Je maakt heel wat mee. Veel plezier nog.
dank je!!
ben nu weer bezig met een log en foto’s van vandaag…
tis weer lekker rustig hiero… nou jajammerrrr
ok, zal ik straks wel lezen.
Ja is. idd. erg rustig hiero. Valt vandaag niet veel mee te lezen.
Bloemmie,alles goed en lekker aan het genieten?? Zal straks thuis je log lezen ben benieuwd…
Seray,welkom terug…Hoe kan je het vliegtuig nu missen hahahaha,je wilde vast nog niet terug…;)Moest je nu bijbetalen of niet??
lekker relaxed allemaal…
iedereen op vakantie of aan het werk zeker!
Bloem,druk aan het werk;) ,nog half uurtje en dan heb ik het er weer op zitten
lekker!!
dag 1 weer voorbij
voor jou begint het al flink op te schieten he? oktober…!!
@ turkijelover- de touroperator had als pickup time de vluchttijd neergezet. Dus toen wij netjes op tijd klaar stonden ging het vliegtuig al de lucht in, en nee ik wou toch al niet naar huis, alleen zulke dingen kosten alleen helaas zoveel geld, hebben nml een heel nieuw ticket moet kopen ![]()
Bloem,ja nog 3,5 week…
Seray,maar als het een fout is van de touroperator moeten hun het toch terug betalen lijkt mij??
Dus alles was nog steeds goed,met jouw en je askim,was toch de eerste keer dat je hem weer terug zag???
En zie dat je misschien alweer terug gaat in december en mei,lekker en leuk vooruitzicht…
Ben je onze Cyn ook nog tegengekomen?
@ turkijelover, we weten niet precies of het te verhalen valt omdat de touroperator ons weer een ander briefje liet zien dan dat in het infobord zat, dus allemaal lastig, dus druk bezig met de reisverzekering en rechtsbijstand. Was idd de eerste keer dat ik mijn askim weer terug zag, en het was nog beter dan verwacht
en ga idd in december weer terug weet alleen nog niet of dat bodrum/ gümbet of een andere plaats wordt, omdat hij nog niet helemaal zeker weet wat hij deze winter gaat doen.
Ben Cynthia niet tegengekomen( denk dat dat komt doordat ik bijna nergens anders ben geweest dan bij mijn askim :D)
Hoe lang ga jij straks naar Kusadasi?