@MK: Dat zeiden wij hier ook al, dat je ziet dat ze geniet!!!
@bloem: heel veel plezier weer de komende dagen, blijf genieten
Bloeeeeeeeeeeeem!
O poep, net gemist.
@cris: fijn dat je weer hier bent, hoe gaat het daar?
hey cris hoe gaat het met jou?
ik kijk regelmatig op je log, maar daar schrijf je niet zoveel ![]()
Merhaba all :dag:
**Ga zo eerst 's Bloem log lezen, benieuwd naar de nieuwe pics. **
**Vrijdag weer heerlijk een meidenavond met m’n vriendinnetje. Ze is net terug uit Turkije dus we hebben genoeg te kletsen :biggrin: Hihi was nooit zo’n Turkijefan maar geloof dat ze om is :so: Tja kan ook niet anders. **
**Jullie trouwens al iets voor vakantie voor volgend jaar op het oog? **
@dia
Hoe gaat het met je stem?
@CRISSSSSIEIEEEEEEE!!!
Ja jammer dat je haar gemist hebt. ze was ook ineens weg… Normaal zegt ze wel tot gauw, maar nu niet…mss komt ze nog ff langs…
Hoest bij jou?? Hoe is schotland, de uni de andere debielen, nee ehhhh studenten daar… :lol: VERTELLLLLL
Het is hier heel leuk alleen heb ik nog geen internet in mijn flat dus vandaar dat ik er niet zo vaak ben.
Allemaal leuke mensen en morgen beginnen mn colleges.
Ik ben blij om te horen dat met Bloem alles goed gaat. Hoe isset nu met ***. Gaatie nog verder reizen?
Ze reizen iig tot aan Kathmandu en dan gaan ze plannen bijstellen… Zie trouwens dat ze wel doei gezegt heeft… ikke weer hihihi
Hmm, Schotten zijn dus 24/7 bezopen… En tja, er zijn hier ook heel veel internationale mensen. Ik heb Noorse, Franse, Spaanse, Schotse, Nederlanse, Duitse en Poolse vrienden.
Gave foto’s en je haar zit giga leuk!!!
Nou meiden ikke ga nog ff iets aan de :was: doen
Hubbie de laatste dingetjes in het motorhok. Nog een paar kleine dingetjes en issie klaar tot volgend jaar. Nog iets aanpassen aan de voorpoorten.
Weet niet hoelaat ik vandaag nog langskom!!
:dag:
nog maar een uurtje
ikke had trouwens wel doei gezegd!! ![]()
en @ crissss!! heeeeeee hoe is ie?! goed zo te lezen?! en idd, beps zei het al, mijn en *** plannen reiken ff niet verder totaan kathmandu en dan zien we of ik of hij wel weer… leef echt met de dag, wie had dat ooit van mij gedacht!
Oeeeeeee, Bedankt voor het haar compliment ![]()
Bloeeem!! En tja, met de dag leven is het beste denk ik ;). Issie nu wel wat spraakzamer?
hey dames…
ikke weer terug…gister was super gezellie!! vandaag eindelijk eens gewonnen met voetballen:D:D 1e 3 punten zijn binnen!!
cris…leuk wat van je te horen…fijn dat het goed bevalt!!![]()
@bloem…bij jou ook alles goed…:Dgelukkig…moet ook weer eens je log gaan lezen…
@de rest…sorry niet echt bijgelezen…maar denk aan jullie allemaal hoorz ![]()
ikke dadelijk weer werken…denkelijk de laatste keer…het pand is afgelopen donderdag verkocht…en er worden binnenkort appartementjes van gemaakt…jammer
fijne zondag allemaal xx
@Bloemmie zei toch al dat je doei gezegd had… Wij gaan nu house kijken(opgenomen deze week) Lekker met sigara boreci!! Jammmmiiiieeeeeee
@ cris jahoor absoluut, we hebben best lol samen
gaat goed hoor
ben errug blij niet alleen te zijn enzo
en jij? hioe zijn je college’s?
hoe ging het met die introductie? had je een jurk nodig? of niet gegaan?
hoe gaat het 24/7 engels praten??
@ beps. grrr… dan ben ikke toch wel een beetje jaloers
roanna had het ook al zo lekker in turkije, gisteren gemeet met toos…