TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@Bloem: Haha kan ik jou ook jaloers maken haha!!! Nou schattepatat… ikke ben weg Dikke Kusssss Zwaai!!!

@Beps: have fun with House! Vind het ook een superserie!!!

@ Bloem: ondanks de lol wil hij wel nog steeds terug? Enneh, tja, Engels gaat perfect. Iedereen zegt dat ik supergoed Engels praat =D invergelijking met de andere internationale studenten. Jurk aangehad, colleges beginnen morgen. Het is hier 1 en al geweldig =D. Ik mis thuis wel een beetje hoor!

@ Beps: hmm, dat mis ik hier wel. De kebab is waardeloos. En tja, de rest van het TUrkse eten… Heb ik nog inet geproefd hier.

@ cris en idd je haar zit leuk!!

@ beps, probeer msn messenger te starten maar lukt gewoon niet
mis het allemaal ook, had vandaag mn mammie gebeld, en ging zo moeilijk dat ik dacht,… beps moet maar ff wachten, is anders zooo frusterend!! hahahaa
maar goed… heb je echt een halve wereld te vertellen… maar ja, moet dan maar in istanbul, ben het nog steeds niet vergeten hoor, don’t worrie

ga maar lekker house kijken, denk dat ik de komende dagen rond deze tijd min of meer wel online ben…

toch in jurk geweest… zie het nu, mooie jurk, leuk gezelfschap
en tja… teruggaan? ik weet het gewoon ECHT niet. begin nu wel een beetje de smaak te pakken te krijgen, maar weet ook, dat ik het niet zo snel alleen zou doen en zeker niet zo lang nog ofzo… ik weet het allemaal niet

vandaag weer: hard bed, amper geslapen, gesnurk, gesla met de deuren, karrig ontbijt, geen warm water, loop al dagen in dezelfde kleren, geen fatsoenlijk kebab :wink: yahahaa… allemaal van die dingen die je gewoon vreselijk gaat missen en tja, dan sta je daar voor dat potala paleis en dan is alles weer goed, maar soms denk je: waarom doe ik het allemaal? betaal ik hier nu duur geld voor? om als een landloper te leven?> hahaha, maar misschien is dat ook deze regio en wordt het strax op het strand anders

wel gaaf dat morgen EINDELIJK je school begint!! hahaa,a daar doe je het allemaal voor he?

Nou dames ik ga maar weeer. Ik zit nu in het computercentrum van een campus van mijn Uni. Daar kun je 24/7 gebruik maken van computers. Echt handig. Maar ik ga nu richting huis.

Bloem, fijne reis nog! Gelukkig gaatet nu weer wat beter met Bob! En je geniet nog steeds, dus dat komt wel goed.

Beps, geniet van je cigara en van House!

MK: bijna aan het werk. Success! Zal wel even wennen zijn!

Tot snel allemaal!

doei cris!!

hoe is ie met mierre?
en is crazy alweer terug>
hoe is ie met jill?
en ons Mk weer bijna aan het werk?
@ marion, hoe gaat ie op de boerderie? en met de geitenbeestjes enzo? J nog gescoord dit weekend??

@bloem
Miere heeft dingen af kunnen sluiten in Turkey en gaat er weer voor thuis.
Crazy zit nog in Marmaris.
Jill hebben alweer een tijdje niet gezien, poetsvrouw is weer weg en haar lichaam gaf weer problemen na thuiskomst.
Ik mag donderdag weer, van een kant wil ik wel weer, maar ik zie er ook best wel een beetje tegenop. Eerst maar weer een paar weken verder zijn.

@ mk, kan ik me voorstellen!! slaapt G nu wel al hele nachten door??
en tja, lekker weer met collega’s, ff weer Mk zijn ipv fulltime mammie mammie da ba ma mammie mammie

@bloem
3 nachten niet en dan weer een nachtje wel, vanmorgen was het ook weer 5.15.
Mijn dag nu bestaat uit voeden, verschonen, zoet houden, fruithapjes, broodjes eten en troosten. Ik ben dus echt GEEN fulltime moeder. Ik vind ze erg lief hoor, maar geen 24/7.

krijg weer een berichtje dat mn uurtje erop zit
3 is wel weer genoeg voor vandaag
honger!! moe!! dus weer terug

leuk iedereen gesproken te hebben, tot snel lieve vriendinnetjes!!

Hubs is nu winkelen met M. en ik werk wat wasgoed weg.
Enne af en toe achter de pc, ook heel belangrijk :smiley:

Doei!!!
Eet smakelijk en tot later.
Hug.

@ mk, klinkt alsof G er nog nie klaar voor is dat je gaat werken :wink: hahahahaa
lekker nog ff mee tutten en dan donderdag, gepoetst en gesmeerd naar je werk en aan het einde van de dag je mannetje (en dametje off course) weer in de armen nemen

nou ben weggg
:dag:

Doei Bloem spreek je snel weer

Hey Ladıes!!

Hıer ben ık weer! Lekker warm!!!

Gısteren zıjn we de hele mıddag ın een bar geweest… Voor de bekenden ın Gümbet X-bar… super gezellıg… lekker op het dakterras gelegen op grote kussens!!! Super!!!

Vandaag ıs askım vrıj, hıj slaapt nu, en vanavond gaan we eındelıjk stappen!!! JEEEEEEH!!!

Mıs jullıe wel hoor meıden!!!

Heb de DD’s nog nıet ontmoet… jammer maar denk ook nıet dat het er van gaat komen… dan zou het al morgen moeten zıjn…

Ik kom snel weer even hallo zeggen :kus:

Bloem: mıs je wel hoor hıer!!! Ben trouwens bıj het restaurant tegenover Serhan wezen eten… :thumbsup: SUPER!!

Doeı!!

Hey cyn, fijn te lezen dat je het daar weer naar je zin hebt, geniet er nog van de komende week

@cyn
Het gaat lekker dus daar!
Askim vandaag vrij, heel veel plezier samen! Gaat het weer goed met jullie, zie je het nu weer helemaal zitten.

Heee Zie Crazy ook online, back in the country dus… of in Marmaris online??

Ik ben een btje moe…weet niet hoe het kan maar gewoon zo dus als een dufferd denk ik…
Mss zo naar bed ff tucken, of gewoon nog een houseje ofzo.

Hallooo allemaal,

Ben der ook weer.Net terug vanuit Amsterdam cluppie weer gewonnen,voetbal niet geweldig maar wel 3 punten gepakt…

Bloem em Cris,heb jullie beide gemist maar ga zo jullie logs lezen,ben erg benieuwd.