TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@Bloemmie: 4 kaarten op de kast, lachen trouwens… Eerst die uit moskou, toen uit mongolië en die uit pertersburg en Het Meer pas eergister…
Stukje tekst al gelezen… over de dames en heren in de gebieden…
Kusss

Hee nee, nog een nieuw stukje dus ff bijlezen…

jaja ikke heb goed mn best gedaan
ben bezig met de pics
adembenemend!!

grappig vand e kaartjes
beijing overgeslagen
vandaag tibet op de post!

@bloem: lees iedere keer je site, geweldig hou je dat bijhoudt

Gaaf weer daar, Bloemmie!!
Ongelovelijk dat jullie zomaar naar binnen mogen!! Af en toe geluk mag ook wel eens…
En ik wens je alle geluk en mooie dingen toe de komende tijd!! KUSSSSS
Zo gaaf…

dank jullie wel

@ linda, heb heel sterk de behoefte om mn verhaal te doen, dan kan ik et in mn hoofd afsluiten, af en toe worden de beelden en verhalen echt een beetje te veel en moet ik het gewoon kwijt… gewoon een kwestie van internetcafeetje opzoeken

@ beps, nog 2 weken en dan dekking!!

Wat een geluk voor ons, dat jij dingen van je af moet schrijven :smiley:

zooo… mijn foto’s staan erop!!
veel kijk plezier

@BLoemmie: ZOOOO SPANNENDDDDDD… en als ze het lekker vinden :wub: en ze zwanger raakt, en er dan ook nog een rood teefje inzit… nog 3 mogelijke problemen te gaan dus… Nu op naar de dekking

@Bloemmie VETTE FOTO’SSSS Hubbie en ikke zitten hier te genieten !!!

ja mk, wat een ellende :wink:

@bloem: zo kunnen we je reis heel goed volgen, de foto’s zijn echt super

@ beps, waarom denk je dat ik er telkens zoveel erop gooi? :wink: om jou jaloers te maken natuurlijk!! hahaha
jammer alleen dat bob’s foto’s het niet willen doen hiero… jammmmeerrr geen padden in de supermarkt

ik hoop trouwens dat ze een hele berg lieve pups werpt en er een rood teefje tussenzit… (want anders…? wat dan?)

@Bloemmie: heeel vervelend, maar als je je verhaal kwijt wilt, wij luisteren/lezen wel!!! :wub:

@Bloem: Geen rood teefje, wachten tot de andere teef van hun loops word, rond juni! En dan saampjes naar jou in Istanbul ;)(een hele berg pups…ik hoop dat het er meer dan de “gewone” hoeveelheid zijn, meer dan 3-4 dus… heeeel kleine nestjes daarom ook duurder)

ikke doe mn best met die foto’s!! en dan na de dag het resultaat bekijken!! jippieeee

@ beps… wat een geduld!! hebbie geen 2e teef van een andere fokker op het oog, die ook nu loops is./ wordt??

Nee, nog niet…dat komt als deze niet doorgaat. Dit zijn 2 heel aparte bloedlijnen waardoor we dit geduld kunnen opbrengen. Pas als het met Deiji niet lukt, en we op Hana(die andere mooie rooie jeugdkampioene!!!) gaan wachten gaan we bij de "moeder"fokker te kijken!!

ikke be zeeer benieuwd
volgens mij is mn tijd bijna op… dus ik neem vast afscheid en log vast uit

dus allemaal
geniet van de foto’s en een dikke knufffff

@bloem
Net je verhaal gelezen en de foto’s gekeken.
Je ziet er goed uit, lekker kleurtje en je straalt!