De lamp is nog aan, sorry Beps helemaal vergeten gisteravond ;)!
Nog een bakkie hier en dan aan het werk, vanmiddag naar de doop van neefje en nichtje dus we moeten op tijd klaar zijn.
Even pauze met een bakkie! Had het ff nodig want schiet niet op achter, wat kunnen beesten toch irritant zijn.
En hier … volledige rust … ligt iedereen nog lekker in bed?
Voor jullie zit de dag dus alweer aardig op, ik werk net mijn lunch naar binnen.
En was het paleis mooi? Hoe gaat het met je, ben je weer helemaal hersteld of sukkel je nog een beetje door? Hoe gaat het met ***, ziet hij het weer zitten of gaat ie definitief afhaken.
Hey bloem< met mij is alles goed, druk aan de studie, nog op zoek naar andere baan, lopen gaat goed, gister onsverwachts sms van J. gehad, hoe gaat met met jou?
@mk: heb van de week de eerste twee vakken ontvangen, eerste vak moet je vier keer huiswerk voor inzenden, 3x alleen maar meerkeuzevragen en 1x open vragen, de meerkeuzevragen heb ik allemaal ingestuurd en een cijfer voor gekregen 2x een 9 1x een 8, de open vragen doe ik vandaag op de bus en dan heb ik dit vak in principe al klaar andere ga ik vandaag mee beginnen leuk vakn kan ik veel van leren, balans, grootboek etc. eerste examens heb ik volgend voorjaar aangezien ik me voor september al had moeten opgeven als ik in november examen wil doen, toen was ik dus nog niet begonnen