TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

heyy brenniej is jarig
van harte!!

ikke in lhasa

Bloemmie,hoe issie alles goed???

ben ik weer eens een x online… weer remy,.,…joepheewaar is iedereen??

hey trl
ja alles okey
beetje hoofdpijn, allicht door de hoogte maar goed
zit nu in een internetcvafe, supersnel dus lekker meteen veel foto’s erop pleren, en dat voor 3 yuan per uur!! (3x 9 cent ofzo)

Heb net je verhaal alweer gelezen hoor,ben weer op de hoogte en mooie foto’s ook.Das geen geld dan dat internet daar en dan ook nog snel,beter kan bijna niet…

Al enig idee hoe lang je daar blijft,want vanaf nu stond niks meer vast toch???

nee klopt iddgeen ideemisschien 5 a 7 dagen dagen lhasa en dan een tour naar de grens met nepal (en mt everest) van 3 a 5 dagen… we gaan eens eventjes rustig kijken.en idd, ideaal, super snel internet!alle foto’s van vandaag en zelfs 2 filmpjes erop!!allemaal kijken dus :wink:

hebben jullie morgen op zondag wat te doen :wink:

Ikke wel ik ga naar me cluppie in Amsterdam,hoezo wilde je wat afspreken ;)??

Dus jullie nemen nu lekker de tijd,ff relaxen en alle indrukken tot nu toe laten bezinken en nieuwe indrukken op doen

ja idd
maar nu ga ik er weer vandoor
dus groetjes allemaal

Doei Bloem,veel plezier verder en vooral genieten…

Heeeeeeey Bloemmie!!! Leuk je hier ff te zien (al heb ik niet gezien of je nu nog online bent).

**Reisgidsen beetje doorgekeken, Turkije blijft toch wel serieus favoriet. Volgend jaar misschien Marmaris, dat kennen we ook nog niet. **

Zo ook weer thuis van een erg gezellige dag

Kom ook terug ff piepen :ninja:

Druk dagje geweest. Lekkere pompoensoep gemaakt en gans de bovenverdieping gepoetst. Ramen gelapt binnen en buiten en als dank krijg je dan een plensbui over je kop ! Leuk !

Ventje werken tot 20u, dan lekker samen eten (ossobuco) en wat televisie kijken denk ik, of : :kus: hihihi ! Is er het weer voor !!! :lol:

@mk: zie dat je online bent gaat het weer beter?

@Kaylo: fijne avond maar dat gaat wel lukken zo te lezen :slywink:

Net sms van J gehad, omdat hij mij verder niet had gesproken had tijdens de instructiedag, wat ik van de dag vond en of we leuke groep vrijwilligers. Vond dat leuk dat ie nog sms stuurde

@linda
Ik was alleen woensdagochtend ziek, 's middags ging het alweer een stuk beter en donderdag was er niets meer aan de hand (gelukkig).

@linda
Verrassend dat hij nu een sms stuurt…

@mk: was iid ook verbaasd dat ik sms kreeg maar erg wel leuk, hij gaat in dezelfde week als mij maar dan alleen andere locatie ook met kinderen met adhd en autisme, van de week niet alles kunnen bijlezen hier dus wist niet of je alweer beter was