TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@Beps
Hub weer lekker in de kleren dus, mooi zo!

@Filiz
Vreselijk om zonder benzine te staan, tank dus ook meestal ruim van te voren.

@MK
Nog vergeten, met schoonzus gaat het de goede kant op. Ze heeft nog wel haar ups en downs maar dat hoort er toch bij.

@Fransijn
Wow bezoek van F.! Vind het helemaal super voor je!

@Jac
Jij ook een heel fijn weekend!

Meiden…krijg net een mailtje…

WIJ ZIJN LOOPSSSSSS

Ehhhhmmmm nee, de mama hond is EINDELIJK loops… Dus over 14 dagen ongeveer zal ze gezellig mogen babbelen met de papa hond… Ohhh spannenddddddd…
Tot nu toe steeds erover praten van: als ze straks loops is, en dan nog ong zo lang …
PFFFF ben er helemaal hyper van, al een paar uur. Moest het eerst ff een plaatsje geven voor ik jullie erover ging inlichten…ZOOO HYPERRRRRRRdepiep was ik!!

He meiden ben ik ook weer…

Beps…wat fijn Loops, daar zat je nu de hele tijd op te wachten…(Wij in het mensenleven natuurlijk not)…hoe vreemd kan het zijn, nu maar hopen dat mams paps een beetje leuk vind om mee te babbelen… trouwens als het over 2 weken bingo is…wanneer worden dan de puppy’s geboren???

Filiz…tank avontuur, ik krijg ook al helemaal de kriebels als de meter op een kwart staat.

Dia…lekker op de bank misschien een leuke film huren, zo eentje waar je heerlijk bij kan snotteren…lekker medelijden met jezelf gaan krijgen…

Cyn…eindelijk je oog gescoord…geniet nog van het weer…straks krijg je hier weer de volle lading herfst

Marion…jammer verloren, nou ja wat niet is is niet nietwaar, nu nog shoppen en dan weer op visite…morgen middag misschien met een deken op de bank.

Tlr…vandaag weer aan de oppas

Brenniej…van harte gefeliciteerd met de verjaardag…

O ja nog geen bril uitgezocht, vrijdag a.s. oogmeting…voor varifocus lenzen…kijken wat dat is…eigenlijk heel vreemd…1 oog in het midden van de lens leesgedeelte andere gedeelte voor veraf…en andere oog andersom…??? Ga het eerst een maandje proberen…kost niets…daarna 45 euro per maand, is een hoop geld…maar ja als het goed gaat, kan me dat ook niet schelen.

@beps
LOOPS! Super hoor, ff rekenen, dan komt het kleintje ongeveer eind januari bij jullie zeker.

@viva
Dat zijn 2 heel verschillende ogen dus. Ik hoop dat het goed gaat met de lenzen.

Beps,super eindelijk is het dan zover.Spannend hoor.En je hubbie in het nieuw jouw dag kan niet meer stuk…

Viva,nieuwe bril proberen,en ja als het goed is maakt het niet uit wat het kost toch…Vandaag niet aan de oppas…

Filiz,benzine avontuur,heb ik ook eens gehad,ik rij altijd met het benzine lamje aan,me pa zegt je moet tanken ja ja dat komt wel,te laat dus,was op weg en ja hoor niks meer sta stil.Paps gebeld maar die wilde niet komen,zegt had je maar eerder moeten tanken,ik ja maar ik was op weg naar t benzine station nou ja uiteindelijk kwam die toch,jerrycan gekocht bij de pomp en toen weer naar de auto :hihi: en heb er niks van geleerd,want wacht nog steeds tot het laatste moment:nod:

Ben weer op laarzen jacht geweest.Had 2 paar die naar me zin waren,vraag ik aan die verkoopster of ze ze ook in groeter kuitwijdte hebben komt ze met hele andere laarzen aan…:angry:Ik zeg nee deze,zeg ze ja maar wij hebben alleen maar 1 kuitwijdte anders wordt de voorraad te groot,:mad:dus ik vraag kan je ze bestellen dan,nee dat doen we niet…Nou ja zeg vond ik zo stom,dat ik gelijk de winkel uitgelopen ben,waren aardig dure laarzen,maar schijnbaar wilde ze niks verdienen…

Als alles goed gaat, geboorte tussen half december en kerst… (ong 15 dec) en dan 8 weken verder komen ze naar ons. We hebben uitgerekend dat dat dan half februari zal zijn jajaajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaa

@Viva: het schijnt te werken met die lenzen, maar dat zeiden ze voor mij ook. Ik heb een as-afwijking… werkte dus niet!

@TRL(is het nu TKL of TRL…ik zeg TR omdat dat de off afkorting voor TuRkije is!)
Stom he, die winkels… Wij hebben gelukkig 1(eigenlijk 2) waar dit wel kan… En ja dan zijn de laarzen(en schoenen) een ‘stukje’ duurder…

Ik ben moe… Nu saampjes een aantal dingen nog eens overhoop gehaald, uitgezocht, en opgeruimd… Mar nu is ALLES schoon…

Zo ben inmiddels aanbeland bij paps en mams. Dus vanavond lekker daar op de bank. M’n mams had een berenklauw (of hoe heet zo’n chocoladeklauw met slagroom en vruchtjes?) voor me meegenomen. LIEF!!

**@Beps: ow puppies!!! Spannend! Laat ze me maar niet zien want dan ben ik ook zo overstag. Wij zitten ook nog steeds te dubben of we een hondje zullen nemen. Vind een hondenloos leven niet leuk! **

@Turkijelover: da’s jammer van die laarzen! Lekker behulpzame verkoper had je. Ik hoop dat je snel andere leuke zult vinden. Ben ook nog steeds op zoek. Al wel erg mooie gezien maar altijd in de veronderstelling dat ik nóg mooiere ga zien als ik ze gekocht heb. Met als resultaat dat ze dan meestal weg zijn :retard:

@Jac: jij ook een fijn weekend!

@Filiz: wat een (geen) bezine pech!

@Dia: Kijk op mn blog, dan zie het hondje dat wij willen! Niet hoger dan 40 cm, niet zwaarder dan 10 kilo, en bijna niet te koop!! MAAAR zoooooo liefff!!!

Beps,trl,tkl of tr ik weet het soms ook niet,als het beestje maar een naam heeft toch:tongue:,maar volgens mij was t begonnen bij trl dus zullen we het daar bij houden :biggrin:

Dia,ik heb ook genoeg leuke gezien,maar zit dus altijd dat ik ze niet dicht krijg door me dikke plof kuiten,nu had ik dus deze gevonden met schachtwijdte en hebben ze alleen maar schachtwijdte m,die ik dus niet dicht krijg…dus dat schiet ook niet op.Maar zoek gewoon verder,alhoewel het niet te lang moet duren,want ben echt aan nieuwe toe…

Me broer vandaag met de boot van Kos nar Bodrum geweest,en vindt Bodrum dus mooier,ik zeg zei toch dat je naar Turkije moest gaan en niet naar Griekenland hahaha

@TRL: hahahahah De sukkel…KOS!!! Leuk eiland, voor EEN dag… ZOOOO klein!!!

@Beps: ow idd wat een schattigerds!!! Lief :wub:

Kos…ook 's ooit een week geweest. Vond het niet zo boeiend. Zou nog wel eens naar Rhodos willen dat lijkt me wel weer leuk. Zit ondertussen met mams in de reisgidsen te neuzen :vak02:

Ja wij willen nog een keer naar Kreta… Maar ja, wanneer… :retard:

Klopt Kos is erg klein ben er 9 jaar geleden geweest,maar heb er wel een top vakantie gehad,maar we gingen toen alleen maar uit en af en toe iets cultureels tussendoor…Rhodos vond ik niet zoveel aan en cofu ook niet…Geef mij Turkije maar…

Kreta ook leuk en veel te zien…

@TRL: Je beschrijft precies onze vakantie in Kos… Wij waren er 2 jaar geleden 11 dagen ofzo… eigenlijk 4 dagen te lang. :lol:

Hallo iedereen ! Pc even voor mij tot 20u of zo, dan komt ventje thuis en pikt hij hem in ! :mad:

Brenniej : gelukkige verjaardag ! :king:
Beps : eindelijk zo ver :thumbsup:
Lover : is het makkelijkste hoor, in plaats van TRL of TKL (weet het op de duur nie meer). Rot hé, die plofkuiten ! Maar blijven zoeken, je vindt ze wel. Ik heb er ook gevonden :wink:

Nog eens het lijstje. Mijn verlengd weekendje in november wordt er steeds uitgegooid :finger:

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Babsch: 29 september - Alanya:turkey:

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 3 november (verlengd weekendje)

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Turkije-fan: 2 juni 5 maanden stage in Turkije
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

29/09 Brenniej

08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar

Kos zijn wij ook geweest voor 1 dag met de ferry vanuit Turkije : was méér dan genoeg. Rhodos ook vanuit Marmaris, zou er ook niet willen verblijven voor 15 dagen denk ik. Ook liever Turkije ! :wub:

Maar ja, ieder zijn ding hé ?

Je kan Kos niet zien in 1 dag. Dan kan je alleen het centrum van Kos-stad zien, en het eiland heeft hele mooie dingen om naar toe te gaan… Maar om er 2 weken te zitten NEE!!!

Ach ja… zaterdagavond.
Zo komt een vriendin, en dan filmpje en lekker nietsen…
Tot morgen
:dag: