TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Goede morgen meiden,
Heb de slaap ook weer uit, nou ja … de wekker ging … over een uurtje ongeveer weer richting voetbalveld dus maar vlug de douche in.

@Beps
Veel plezier met shoppen. Verwen die hubs maar lekker vandaag!

beps…alweer aan het shoppen…gezellie geniet ervan…

Marion alweer naar het voetbalveld…en het is nog wel zulk akelig weer

Linda…denk er maar eens goed over na…

enne eten, iedereen heeft hier wel een speciaal receptje…leuk om uit te wisselen, brengt weer eens wat variatie

@beps: veel plezier met shoppen

@marion: succes op voetbalveld, hoop dat t droog is/blijft

@viva; ik ga t niet doen, ga op zoek naar iets met jaarcontract en dan vast zoek dan maar wat langer

Ik ga er van door, ik ga richting huizen fijne dag allemaal en tot vanavond

Morgen allemaal,

Wat zijn de meeste er vroeg bij vandaag.Plannen??

Beps,shop ze.

Linda,als je zo graag een andere baan wilt,dan zul je niet gelijk zekerheid hebben en dat is van beide kanten zo.Dus dan zou je de gok moeten nemen…Maar als je gevoel al zegt dat t niet goed voelt dan moet je het niet doen…En wil je toch de zekerheid hebben dan moet je misschien blijven waar je bent,daar weet je wat je hebt…Ik denk dat het moeilijk zal worden voor je als je eerst een jaarcontract wilt hebben dat doet bijna niemand meer.

Marion en J,succes bij en met het voetballen.J zet hem op he…

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:ChrissyP:9 oktober Kusadasi :turkey:

Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

29/09 Brenniej

08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar

**Brenniej,Van harte gefeliciteerd met je 21ste verjaardag!!! ** en laat je maar lekker verwennen door Askim :unibrow::wink:

Cyn,zie je online hoe gaat het??

Hey ladıes!!!

Hıer ben ık weer even snel!! Computers zıjn hıer gıgantısch langzaam… Vandaag wederom ruım 30 graden… Vervelend!!! Was de zon even zat dus dan maar weer even onlıne!!!

Ga vanmıddag met Askım wat leuks doen ın Gümbet… moet hem om 13.00 wakker bellen en dan komt hıj om 14.00 uur me ophalen… Ben benıeuwd… Gısteravond had hıj echt enorm lekkere cocktaıls voor ons gemaakt :so:

Verder ıs het helaas geen doen om alles bıj te lezen!!!

Gısteren naar Turgutreıs geweest… eındelıjk mıjn pandora-oog bemachtıgd!! Foto volgt zodra ık thuıs ben!!!

Nou meıden fıjn weekend!! En tot snel!!

Dıkke kus

:dag:

Cyn,gelukkig dat Askim nu wel weer tijd voor je heeft en jullie wat leuks gaan doen.Maak er een gezellige dag van.Je bent er immers ook wel een beetje voor hem gekomen…

Heb je de andere 2 DDD’s al ontmoet?

Veel plezier vandaag

Good morning (op deze regenachtige zaterdag :o)

@Beps: shopze!
@Babsch: heel veel plezier in Alanya met askim :wub:

@Linda: hopenlijk is er bij een volgende keer wel een klik en iets waar je 100% achter staat. Er komt vast iets, niet de moed verliezen!

**@Marion: benieuwd hoe het is gegaan op het voetbalveld! **

@Cyn: veel plezier vanmiddag!!

**Vandaag heerlijk een rustige dag (ook voor iedereen om me heen want nog steeds geen geluid). Ga vanavond niet mee naar het feest maar lekker op de bank met een dekentje. Geen zin om eerst uren in de auto te zitten naar Amsterdam :frowning: en vervolgens de hele avond m’n mond te houden. **

Allemaal een prettig weekend!!

Het voetbalverslag … verloren vandaag met 6-3. Kansen genoeg maar hij wou er gewoon niet in denk ik.

@Cyn
Veel plezier met askim vandaag!!

@Dia
Vervelend dat je nog geen stem hebt. Thee met honing heeft nog niet geholpen dus. Wil ook met een dekentje op de bank vanavond maar neefje is jarig dus dat kan niet.

En nu op naar de supermarkt voor de wekelijkse boodschappen. En moet nog kadootjes halen voor een neefje en een nichtje, ze worden morgen gedoopt. Weer een feestje dus.

goede morgen…>>>ja morgen want ik sta pas op :wink:

@beps…shop ze!!

@cyn…ahh leuk wat doen met askim…geniet ervan!!!

@fransijn…gezellig zoveel doen met je dochter!!

@dia…geniet van je rustige dag!!

@marion…ahh jmmr dat ze verloren hebben!! volgende week weer beter…

@brenniej…van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

iedereen een fijne dag…xx

Zo weer thuis. Goed geshopt, hubbie 2 broeken en 3 shirts, Pierrre Car*in… In Bataviastad, daar zit een grote maten voor hem, heeft hij de kleinste…zo lekker dan!!

@Linda: Nee heeft geen gevolgen, want iedere werkgever werkt met die contracten. Ik had een vaste baan, toen via uitzend, en zelfs dat is geen probleem. Een baan met meteen 1 jaar vinden is een uniqum!! Echt!! En helemaal als je daarna meteen een vaste krijgt. Alleen in supermarkten ed. Maar op adm gebied zijn die banen met een vergrootglas nog niet te vinden!!!

@Dia: Spaar je stem, lekker kamille thee met vanille en honing(DE) en extra honing erbij voor het smeren, in een hoekje van de bank, boekje, en tijd voor joU!!!

Ik ga net zo iets doen
:dag:

hmm misschien wel ff lomp om te vertellen…

gister was ik redelijk op tijd terug van de verjaardag…en toen ik binnen kwam stond mn broer net op het punt om te gaan tanken.
ikke vragen of ik mee mocht…vind het altijd wel leuk om een rondje te rijden.
meestal tanken we in belgie…en dus mn broer daar ook naar toe rijden en hij zegt ook nog>>ik ben benieuwd of we het halen, want hij is echt leeg…en net 5 km voor het tankstation…precies…niks meer daar…stil…wat nu?
mn broer een vriend gebeld…hij zou een paar liter tanken en dan naar ons toe komen…half uur gewacht…kwam die…bleek met niet genoeg benzine te zijn om te kunnen starten…weer nieuwe halen…terug…toen deed ie het gelukkig wel…daarna eindelijk kunnen gaan tanken…en iets waar je dus normaal 20 minuutjes over doet, hebben wij anderhalf uur over gedaan!!

@Filiz: Dan baal je verschrikkelijk!!! Kijk goedkoper tanken, oke…maar leeg staan…NOOIT!!! En zorg dan dat je een klein tankje, met 1 ltr ofzo, in je koffer hebt…
En dan die vriend ook nog. PFFFF ik geloof dat ik was gaan lopen!!!

ja gelijk heb je!! ik krijg het al benauwd als ik nog maar 2 bolletjes bezine heb!! dit zal mij niet snel gebeuren!! (afkloppen) en idd ik leg voor de zekerheid ook maar een kleine cherriekan in het kofferbak!!

iedereen een fijn weekend!!!
Heb geen tijd gehad om bij te lezen!!!

doei!!!

@jac
Kort maar krachtig, jij ook een prettig weekend.

@linda
Jammer dat de klik er niet is.
Bij ons krijgt ook iedereen eerst een halfjaarcontract en vervolgens wordt die nog een keer met een halfjaar verlengd. Na dat jaar wordt gekeken hoe of wat. Dit is gewoon een procedure en ik ben het met beps eens, dat is bijna overal zo. En net zoals trl zegt, van baan wisselen is altijd een risico. En met een jaarcontract heb je toch ook helemaal geen zekerheid.
Maar het blijft wel zo dat je er vertrouwen in moet hebben en als dat er nu al niet is, dan moet je hier niet aan beginnen.
Veel plezier vandaag.

@filiz
Wat een toestand zeg.

@fransijn
Over een paar weken bezoek hier in Nederland, spannend hoor. :wub:

@beps
Hubbie eindelijk weer nieuwe kleren. Nu is hij lief, geweldig EN goed gekleed :wink:

@dia
Dat is wel lastig als je geen geluid hebt, blijf maar lekker thuis vanavond.

@Brenniej
Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijne dag van samen met askim :wub:

http://www.regiobloemist.nl/media/productphotos/105.jpg