TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

nou het blijkt dus dat je eerst een contract krijgt voor 6 maanden, daarna kijken ze wel of niet verlengen, kan zijn dat t weer voor 6 maanden is, vorige tijdens gesprek bij bureau dat eerste selectie voor ze doet werd gezegd jaar daarna vast, ik ga het dus niet doen, vind t risico te groot iedere keer losse contracten kijk rustig verder tot ik iets vind met jaarcontract daarna vast, had ook niet echt een “klik” met die mensen vond ik zelf

enne Brenniej…:biggrin::slywink::wub:alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen…21 years old…:kus::kus::kus:

Je hoort het steeds vaker he die gekke contracten…en als je al geen klik hebt…NIET DOEN…

@viva: vond dat met die contracten heel vaag, geef er wel een vast contract voor op loopt dus sowieso risico maar dit vond ik te riskant zeg maar

Nee ik zou dat ook niet doen…al is het tegenwoordig wel anders, met vaste contracten, als ze je kwijt willen maakt het niet uit vast of niet vast, eruit ga je.

Zo ik ga bankhangen met hubbie…meisjes tot morgen ofzo…weet nog niet wanneer, maar jullie zien me wel weer verschijnen

veel plezier met bankhangen anders tot morgenavond, heb morgen vrij, heb morgen instructiedag van de vakantie waar ik in oktober al vrijwilliger mee ga, moet naar huizen morgen

Goede avond meiden!
Beetje druk geweest vandaag … eerst naar kantoor. Langer gewerkt dan gepland. Vanavond moest ik hier weer aan de bak en dat zat natuurlijk ook allemaal tegen. Dieren die niet willen lopen dus heb het helemaal gehad nu en ga lekker het bed in denk ik.
Tot morgen allen!!!

Hai allemaal,

Hier weer even een levensteken van mij.
Ben niet meer zo vaak hier, maar het is niet uit m’n hoofd hoor.

Er zijn veel dingen die me bezighouden. Doe ook veel met m’n dochter, nu ze weer bij me woont.
Hoop dat als alles doorgaat, ik over een paar weken F kan verwelkomen in Holland. Echt spannend.:wub:

Dit maakt me ook wel onrustig hoor, al die spanningen. Maar ja.

Wens iedereen die vrij is een lekker weekend. Werkenden onder ons veel sterkte.
Ik sta morgen op de banenmarkt bij het CWI in Alphen aan den Rijn. Dit voor AdHoc, het callcenter waar ik m’n bijbaan heb.

Babsch, een heerlijke vakantie gewenst:zon02::zon02::zon02:

@fransijn: hoe is het met je?

Linda,maar tegenwoordig begin je bij de meeste bedrijven toch al niet met een vastcontract dus zal niet makkelijk zijn om iets te vinden waarbij je gelijk een vastcontract krijgt…

Viva,niet de makkelijkste leeftijd maar moet zeggen deze kids zijn erg makkelijk,dus heb geen klagen.
Dus jij maakt lekkere tomatensoep met ballen als je op vakantie bent,heerlijk hoor…

@tkl: weet dat je niet gelijk meer een vast contract krijgt, maar hier krijg je zes maanden en dan evt weer zes maanden en daarna kijken ze dan weer zoek naar iets met bijv jaar en dan vast

Morgen dus instructiedag voor vakantie van oktober en jullie raden nooit wie daar morgen ook komt… haha. Kunnen helaas niet samen aangezien ie na de tijd niet deze kant weer op gaat

grr hebben die sukkels het licht niet uitgedaan… en de stroom kost niets tegenwoordig, moppermoppermopper

:idea:

Goedenmorgen, zie dat ik zowaar eens bijlezen mag…
Dan meld ik me weer…

@Linda: Eerst ff duidelijk: Je mag maar 3 keer een contract voor bepaalde tijd, daarna is het voor onbepaalde(vast) tijd. En tegenwoordig doen veel werkgevers 3 keer een jaar en dan weg… Deze zegt tenminste nog 2 half jaren, en dan 1 jaar en vast…das dan wel 1 jaar eerder contract.
Maar als er geen klik is, ja dan is het anders… Houd wel rekening met deze regels boven, das de wetgeving!!

Al dat eten … jammie…
Tonijnsalade…variant… geen boontjes/appel maar mais… uitje erdoor… HMMMMM

Vandaag met hubbie(mijn naam voor mn mannetje, maar die is al snel door iedereen overgenomen!!) shoppen, hij wil EINDLIJK mee want hij heeft al 6maanden kleding nodig, en geen maat dat ik het ff koop zeg maar…

Hopelijk vaker langs dan gister…
:dag:

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

Volgens haar agenda komt Bloem vandaag aan in …

http://globtroter.pl/tybet/lhasa.jpg

Lhasa - Tibet

@Basch
Hoop dat ik niet te laat ben …

Een hele mooie tijd met je askim

http://img.blogcu.com/uploads/kenanla_alanya.jpg

in Alanya

@babsch: heel veel plezier!

@bep stel dat ik er wel voor was gegaan en na half jaar blijkt dat je toch op straat staa. heeft dat dat geen gevolgen voor je ww aangezien ik nu contract heb voor onbepaalde tijd