benodigdheden voor tonijnsalade… ook voor de rest van de meiden…succes gegarandeerd…
2 blikjes tonijn in olie
1 grote appel
2 grote uien
1 blik witte of bruine bonen
mayonese
peper en zout…klein beetje maggie
sambal
laat de tonijn uitlekken, stamp de bonen fijn, snipper de uien en de appel, voeg deze bij de gestampte bonen samen met de tonijn ongeveer 3 eetlepels mayonese of halvanese naar smaak peper, zout, en maggie toevoegen en 2 mespunten sambal…
eet smakelijk…
hoe langer het van te voren is gemaakt hoe lekkerder het is…dus s ochtends maken en s avonds eten, of de avond van te voren maken.
Mijn “hubs” trekt wel zijn plan in de keuken, gewone kost hoor. Vind ik toch al heel wat. De speciale dingen zijn meer voor mij, ik kan gewoon uuuuuuuuuuuuren in de keuken staan. Vind ik zo gezellig :zon:
En dan je gasten zien smullen, daar kan ik echt van genieten.
Maar ik geniet dan ook van de meeste (kleine en grote) dingen !
hahahah nou ik kan wel koken en ook wel speciale dingen, mijn dochter is van rechttoe recht aan…aardappels, karbonade en sla, en mijn schoondochter is een keukenramp…die kookt slecht heel slecht, maar wil wel groente,…mijn zoon daarin tegen is anti groente…en zegt tegen zijn vrouw als je gekookte aardappels wil, mag je die zelf maken, dat doe ik dus niet, hun zijn meer van snel klaar, maar van huisuit is ze ook niets gewent,
mag ik natuurlijk niet hardop zeggen, en ik bedoel er ook niets onaardigs mee, maar het is wel een feit…dus als ze hier zijn, zet ik maar een behoorlijke maaltijd op tafel, weet ik zeker dat hij zijn vitamines weer binnen heeft. Mijn dochter is nogal van de zoute…altijd net iets te veel van het goede…ik krijg het er ook niet uit bij haar.
Zijn wij nu echt alleen hier ? Iedereen de hort op ? Begint bij ons om 21u15 een mooie film op Vijf-tv. Kennen jullie die zender ook ? Denk het niet hé ?
Ga wel kijken dan. Bedankt voor de receptjes, ga ze zeker proberen. En als er een tornado overkomt waaien deze week heb ik je bonensoep gemaakt !
Mijn hubs kookt dus niet, en doet ook niets in het huishouden, niet dat hij niet wil, maar hij is altijd pas om half 7 thuis en gaat s ochtends om half 6 de deur al uit, dus wil het hem ook niet aandoen, dat hij nog de keuken in moet of dat hij met de stofzuiger door het huis moet. Het is eigenlijk zo gegroeid, hij heeft altijd op het buitenland gereden en was dus nooit thuis, ik heb alles naar mij toe getrokken en nu hij meer thuis is is het eigenlijk nog bij het oude gebleven… Mijn dochter woont ook thuis die hoeft ook niets te doen…Maar is niet te beroerd om wat aan te pakken, maar is ook veel weg naar de paarden toe, dus blijft er niets anders over dan dat mams het doet…hoezo ouderwets.
Nee die tv zender kennen wij hier niet…wel BRT en BRT 2 maar meer niet…nou geniet jij lekker van je film…ik ga hubbie pesten…
We maken er maar een eind aan vanavond, er is verder niemand, en alleen praten is ook niet wat …fijne avond…en geniet van je film.
Sorry hoor Viva, vond het heel leuk en gezellig kletsen met je, maar ga nu naar mijn film kijken. Je zal, denk ik, tegen jezelf moeten praten nu :o
Ocharme !
Er zal nog wel IEMAND binnenwipen zeker ?
Als ik kan, EN de pc voor mij heb, wip ik morgen nog wel even binnen.
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii :dag: en :kus: en :slapen:
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
29/09 Brenniej