Daar gaan we weer … Heb ik voor 1 keer de pc voor mezelf tot ongeveer 22u, laat iedereen me alleen :crybaby:
Is natuurlijk vrijdagavond, iedereen op stap. Juist ikke nie ! Is voetbalmatch vanavond, en mijn ventje is trainer. Vandaar … En had nu echt geen zin om mee te gaan. Zal wel ergens een leuke film zijn denk ik.
hahahha, nee valt mee…
wil je het recept??? Het is een maaltijdsoep…kind doet de was, makkelijk te maken, vooral als je wel de tijd hebt overdag in het weekend, maar geen zin hebt om lang in de keuken te staan
Bijbabbelen is vrijen ? Jullie praten heel wat bij dan :slywink:
Moet ik een speciaal woordenboek of zo ? Wie weet heb ik al verschillende zinnen uit mijn botten geslagen :redface: die jullie anders begrijpen dan ?
Zo heb ik ook een super recept voor tonijnsalade ik weet niet of je daar van houd, is heel snel klaar en zeer smakelijk, ook als je onverwacht visite krijgt, kunnen ze meeeten ik heb het altijd in huis, in de zomer ook lekker bij de bbq
Heb je receptje ontvangen en uitgeprint hoor. Zal een ferme wind van voren zijn denk ik :redface:
Maar ziet er wel lekker uit. Ideaal voor een lekkere luie zaterdagavond. Maak je ze in de loop van de dag klaar en zit je 's avonds gezellig met je bonensoep op schoot voor de TV ! Heerlijk !
Ik ben echt wel gek op koken en sta dan ook héél veel in de keuken. Hebben ook altijd familie en vrienden die hier komen eten, en doe dat met heel veel plezier. De liefde van de man EN vrouw gaat door de maag hé ?