TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

zo ik ga verder met de huishoudelijke plichten…strijken…blehhhh, maar goed kan hem maar weer gedaan hebben denk ik zo…

Maakt jou het uit van welk seizoen ze waren, voor die prijs ben je gek als je ze laat staan.

Viva,das zeker een koopje zeg en dat ook nog de goede kuit maat;)of zijn ze niet zo hoog.Maar idd wit of niet voor die prijs kan je niet staan.
Kids zijn nog aardig rustig en we vermaken ons wel.

Zo ikke strijk klaar, en de was weer in de kast…nu alleen nog het werkgoed vanavond van hubs, en dan heb ik weekend…jipppie…

dat dacht ik ook Mk en Tlr…pik in het is winter…Tlr…fijn dat de kids rustig zijn kun je zelf ook nog wat doen, hoe oud zijn ze???

Ik wil eigenlijk morgen voor een nieuwe bril gaan kijken,…leesbril dan he…die zwarte die ik heb is zo vervelend… eens kijken of ik hubs meekrijg…denk het wel,kan hij gelijk zijn eigen bril af laten stellen…hij wil toch nog geen nieuwe denk ik

Maar moet maar kijken, want hubs heeft oproepdienst, dus als hij gebeld wordt moet hij binnen 1 uur op zijn werk zijn…kan dus niet te ver weg…

:crybaby: Leuk hoor, tegen je eigen zitten kwebbelen … Iedereen op stap op zo ?

Er is gewoon NIEMAND !!! Behalve ik natuurlijk :retard:

Viva,nou de rust is hier gedaan wordt tijd dat de moeder ze op komt halen:D.Ze zijn 2,5 en 3,5 jaar…

Zal dan maar eens in mijn soep gaan roeren zeker ? :frowning:
Kom nog wel eens terug, later op de avond. :dag:

O Tlr…niet de meest makkelijkste leeftijd…

Kaylo…ook de hele dag niet geweest…

@viva…succes met een nieuwe bril uitzoeken morgen!!

@trl…haha tja kinderen…:wink: dan is de rust meestal neit van lange duur!!

@kaylo…wat voor een soep maak je?

ikke nu naar verjaardag…tot morgen en fijne avond allemaal…xx

ikke op meeleesstand…

Evening allemaal!

@Viva: succes met de brillenjacht morgen! En nieuwe laarzen, helemaal top!

@Filiz: veel plezier op de verjaardag!

@Kaylo: heeft de soep gesmaakt?

**Nog steeds geen stem, begin er flink de balen van te krijgen :frowning: Morgen feest van m’n vriends werk maar ff afwachten of het dan wat beter gaat. **
Vandaag is m’n vriendinnetje teruggekomen van de eerste keer naar Turkije, ben benieuwd. We gaan waarschijnlijk in november samen naar Enrique Iglesias, kwijl kwijl hihi.

Allemaal fijne avond en weekend!!!

hey dames,

ik ben vandaag lekker vrij thuis gebleven, dacht ze bekijken het maar. Werd pas om half 4 vanmiddag wakker dus zal het wel nodig hebben gehad.
Nog een weekje werken en dan lekker op vakantie hoop dat ik voor die tijd een andere baan heb zodat ik na me vakantie kan beginnen.

Er komt dadelijk een meneer van een opleiding langs voor gesprek, gaan we kijken hoe en wat het kost. Dus hou jullie op de hoogte over alles. Fijn weekend allemaal en spreek jullie snel.

Diamond: was tomatensoep met balletjes, en was héééééél lekker ! :thumbsup:

Geen stem ? Zal lastig worden op feestje morgen (mondje dicht …) :teeth:
Enrique ! Knapperd !!! :kus::kus::kus:

Chrissy : succes hoor meid ! :thumbsup:
Laat ons iets weten hé ?

cris nog mailtjes verstuurd, naar de vacatures???

groot gelijk af en toe een paar baaldagen opnemen, ik hang er ook zo’n beetje tegenaan, genoeg gezeik gehad op het werk, en het loopt nog niet lekker…

kaylo…lekker tomatensoep met ballen, dat had ik in turkije ook gemaakt voor tussen de middag, de schoonmaakster kende het dus niet, die ook laten proefen, ze vond het heerlijk

Linda…waar blijf je…we zijn benieuwd naar je verslag over de sollicitatie…