TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Ikke is thuis en heb Weekend!!! Mijn plannen zo eerst de oppas kids ophalen,vanavond bij een vriend wat drinken met z’n allen.Morgenavond een verjaardag en zondag naar me cluppie in Amsterdam…

"oppas centrale "gaat goed ja,maar ja doe het ook voor niks he…Vriendendienst heet dat ach en ik vind het wel leuk…

Beps,zoveel vrije tijd en je weet niet wat je er moet??

Iedereen heeft alweer weekend lees ik.

@trl
Veel plezier met de kids.

@viva
Alleen de kamer nog en dan ook weer klaar.

@beps
Heb je eindelijk vrij en dan zet hubs je weer aan het werk :wink:

@filiz
Volop plannen voor het weekend en lekker maandag ook nog vrij.

@MK: Hubsje is wel lief hoor… hij belde net, hij komt naar huis…ikke van oh mooi, nog ff dweilen en boven… hij: laat maar lieverd, ga maar genieten, doe ik het zo wel hhihihih
nou nog ffies tegengestribbeld, maar nu ligt het op hem te wachten…

Verder hier klaar… En ja, GIGA STIL!!!

@beps
Echt een schat :wub:

Ja he :wub: en hij is van MIJ!!! :wub:

Vanmorgen gesprek gehad, niet zo lekker gevoel, ook al kiezen ze voor me denk niet dat ik het doe, ga nu naar de stad kom later vandaag verder uitleggen

oh dat is jammer, we horen nog wel hoe en wat

@beps…wat heb jij toch een geluk met je hubbie!!

@linda…wat jammer…je maakt me wel nieuwsgierig!! iig veel plezier in de stad

Beps,iedereen wil wel zo’n hubbie hebben…

Linda,jammer op naar de volgende dan maar

@Jammer Linda, dat gevoel, ik wacht je uitleg af…

Ik ga nogmaals de mosselen voor vanaaf spoelen…en dan ff lekker nietsen…(en niemand krijgt mijn hubbie,…lekker lekker puhuuuhhhh :tongue:

@beps
Hij is je gegund hoor :kus:

heeee heee hehe…zo de boodschappen in huis, naar de garage geweest, een paar laarzen gescoord, jawel in de opruiming 24 euro…witte leren westernlaarzen, en ze lopen zooooo lekker…nu een bakkie en dan de strijk nog ff wegwerken…en dan heb ik weekend…pfffffffff…lekker niets doen…

Beps…jij mag je hubbie houden hoor, ik heb ook er zo eentje in huis, alleen is hij altijd laat thuis…maar wel lief.

Linda…wat is dat nou, geen lekker gevoel, van de week was je helemaal opgewekt, omdat ze je wilden hebben…ik wacht op je uitleg.

Mk…laatste vrije weekend voor jou…bleh…

Tlr…ook al weekend en weer oppassen, wat een schat ben je toch, altijd met andermans kinderen op touw.

Filiz veel plannen…

@viva
Dat is een mooi prijsje voor een stel laarsen!

Net nog ff bij uitzending gemist naar de huisartsenpost gekeken, de oma van hubs was ervoor.

ach wat had ze???

Ja mk dacht ik ook 24 euro…ze waren 60% afgeprijsd…altijd mooi meegenomen dacht ik zo…

Ze was heel benauwd, ze was echt heel slecht (een beetje op zeg maar) en ze wisten niet of ze het zou halen, maar ze is toch weer opgeknapt.

witte, nog zomercollectie zeker

ja nog zomercollectie, maar leer is leer, en in de zomer loop ik echt niet op witte leren laarzen hoor, mij te warm,…nou ja wit het is ijswit, dus een beetje witgrijs met grijzewitte crocoprint op de punten en op je hiel…hartstikke leuk, ach een verschoninkje toch…

gelukkig dat oma weer is opgeknapt…akelig om te zien lijkt me, als je op de bank naar de tv zit te kijken en dat mensje heeft het zo benauwd.