TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

@MK: heb de velden uitgelijnd, en dus hoef ik niet van links naar rechts te kijken… vind tafeltennis ook niet alles :biggrin:

Zo maar eens de boodschappen!

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Babsch: 29 september - Alanya:turkey:

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 3 november (verlengd weekendje)

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Turkije-fan: 2 juni 5 maanden stage in Turkije
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

29/09 Brenniej

08/11 Kaylo
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar

Babsch vertrekt morgen, maar ja, ze heeft het nog al druk en dus komt ze niet zoveel langs…

@Marion: minder dan 1 maand he…IK ga mee in je koffer…EN je staat lekker lang op 1…Maar eerst…

@Crissy nog ff en dan vakantie…ffies genieten dat heb je verdient!!!

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

Nog steeds in de trein naar Lhasa, ondertussen wel in Tibet denk ik …

http://www.melatiproduction.nl/Foto’s/Kaarten/39.%20Boedhistisch%20klooster,%20Tibet.jpg

Tibetaanse monikken

Goede morgen,

IK KAN WEER!!! Ja het was weer zover … hij lag er WEER uit.
En nu ie het doet moet ik weer naar kantoor :crybaby::crybaby:
Tot straks … dan ga ik er even goed voor zitten!

@marion
Je hebt best vaak problemen met het internet, bij ons (ff afkloppen) doet hij het altijd.
Hoe gaat het nu met je schoonzus?

@babsch
Voor het geval je nog langskomt, heel veel plezier.

@linda
Heb je vandaag je 2e gesprek?

@MK: wat goed van jou, helemaal vergeten

@LINDA!!! Fingers crossed!!! Je kan het, en als ze een ander kiezen, hebben zij verloren jij niet!!!

Morregge…lady’s

Ik ben er ook weer, was rustigjes gisteravond hoefde bijna niet bij te lezen…

O ja Beps…je hoeft dus niet meer te pingpongen als je achter de pc zit…wel mooi zo’n groot scherm…ff wennen.

Linda…succes…

MK toch met opa mee, ach ja nu kan het nog, volgende week moet je weer aan de bak

Tlr…ikke stilletjs geen hoor, maar gisteravond had dochter lief de laptop op schoot, die zit ook op een forum, en daar werd een nieuw deel van de topic geopend, en dat gaat daar wel ff anders als hier…heel veel werk. Dus ik kon er niet bij…nou ja had toch niets te melden.

Tja…DDD die kunnen echt niet zonder ons…ze komen allemaal bijna dagelijks langs…maar ze hebben wel lekker weer.

Ik ben net mijn bedje uit…foei he…zo lang geslapen, maar had het nodig denk ik…nu vandaag weer het geijkte he, net als Beps…de boel leefbaar maken…maar dat gaat hier vandaag ff met de franse slag…stoffen en zuigen, en de wc schoon, dan is het voor deze week wel weer goed. Verleden week alles picobello gedaan, dus dat kan wel voor een weekje…

Nou hier niets te melden buiten dat het regent, maar dat zijn we al weer gewent…

Marion…dat is flink balen zeg iedere keer het internet eruit…zou de provider toch eens bellen hoe dat kan.

Enne Bloem die heeft ondertussen vierkante oogjes van door het treinraampje naar buiten turen…pfff ik zou er niet aan moeten denken zooooooo lang in een trein zitten…maar ja ze ziet dan ook meer dan ik…

@viva
Lekker uitgeslapen, heerlijk toch.
Kun je goed uitgerust aan het (huishoudelijke) werk.

Ikke ga boodschappen doen
Tot straks
:dag:

Linda,helemaal vergeten,maar veel succes vandaag…

MK,dus jij hebt over een paar weken weer een mooie foto aan de muur hangen…

Viva,lekker uitgeslapen dan zal je het inderdaad wel nodig hebben gehad.

ja nu net een half uur aan de telefoon met mams over hun feestje…en nu maar aan de gang in huis…moet ook nog naar de garage met de auto, …dus dagje weer gevuld…

ik ga wat doen…ben op meeleestand…

Zo de spullen in huis. Ff een bakkie, en dan aan de slag hier… Pff ben niet vooruit te branden…maar ja een vrije dag… ik wist niet eens meer hoe het voelde :hihi:

Beps:kus:

Ja ik weer even aan de koffie, alleen beneden nog…lekker snel…lapje erover…zuigen en dweilen…en dan ik naar de super…

Vrije dag Beps…zou er standaard 1 per week willen houden als ik jou was… dan maar wat langere dagen voor de rest van de week, om uurtjes extra, voor de pup te werken, maar 1 dagje vrij is heerlijk…al was het alleen maar om de boel een beetje bij te houden…

Tjonge waar is iedereen???

@viva…laat de koffie smaken

@linda…duim duim duim

@babsch…heel veel plezier gewenst op vakantie!!

Atrl…gaat goed met de babysit centrale he :wink:

mijn school dag zit er alweer op…heerlijk:D vanaaf verjaardag,…morgen feest int dorp…en dan de gebruikelijke zondag…en wat was nu maandag…oja…zo als gewoonlijk vrij:D:D en dan is oma ook nog jarig…

wat zijn jullie plannen?

NIETS… HELEMAAL NIETS…
Echt we weten niet wat ons gebeurt…altijd wel plannen. Nu met een vriendin afgesproken dat ze morgenavond bij ons eet en dan filmpje ofzo…

Wat een luxe ik heb dus vrij tot dinsdagochtend 8.30!!!

heerlijk beps…!!

wat is het rustig hier…?!