TTT 53, en we gaan maar verder op naar de 100!

Ja dat wel Viva,maar heb nu ook wel een leuk appartementje hoor.Wij doen tocg vooral huur…

Zo thuis, maar… ook nog WEEKEND!!!
En wij hebben döner en lahmacun gegeten!!!

Hubbie gaat dat huge scherm instaleren, dus ikke mag niet meer langs en dus tot morgen
:dag:

@beps
Prettig weekend.

@Toos: leuk dat het weer genieten is!!!

Hello all (volgens mij is er bijna niemand online:tear: )

Kheb weekend!! Vandaag was zo’n overlevingsdagje. Ben m’n stem helemaal kwijt er komt alleen nog maar een beetje gepiep en gefluister uit. En dan moet je ook nog iemand inwerken en telefoniste spelen :thumbsdown: Nou ja we hebben het weer overleeft, hou nu mooi mn mond en ga aan de thee met honing.

@Cyn: oh he wat jammer dat jullie elkaar zo weinig kunnen zien. Ik hoop echt dat jullie binnenkort even een poosje bij elkaar kunnen zijn. Idd erg sneu voor je oma, bah. Zul je altijd zien.

@Rest: niet bijgelezen maar denk ook aan jullie hoor :nod:

Nou ik ga in de uit modus. :slight_smile:

@Dia: ik ben er ook nog!! Niet lang maar ff

Meiden ik MAG ook ff op de compie…schermpje staat…pffff ik heb nu al pijn in mn nek van het heen en weer kijken!!!
TOt straks of morgen

Nou lekker druk hier…
Zit hier nog steeds een tenniswedstrijd te volgen op het scherm!!! Wat een afstanden en dat bij elke beweging… Hihi als je het inschuift kunnen er TWEE hele pagina’s naast elkaar op het scherm, TWEE!!! Pfff de idioot…moet je met zo’n scherm, ja als 2de tv! :lol:

Net terug van avondschool en ff komen gluren :ninja:. Vééééééééééééél volk, zo te zien ?..

Beps : morgen stijve nek van dat scherm ?

Is voor mij nu ook lekker WEEKEND ! :lol:

Die avondschool is ECHT niet te doen. Is een Turkse die lesgeeft en die gaat énorm vlug, bijna niet bij te houden. Vraag me af hoe ver ik kom dit jaar :frowning:

Ben er dan maar terug mee weg, hondjes missen me beneden. Hoor ze janken tot boven :frown:, de sukkeltjes zitten al ganse avond alleen.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :dag:

Heeft iedereen al weekend ofzo???Ben der ook weer vanavond nog ff opgepast was onverwachts,morgen middag heb ik de kids hier dus kan ik ook me eigen ding in huis ff doen…

Voor iedereen die al weekend heeft een prettig weekend

heyy Roanna,zie je online hoe gaat het daar in Turkije??De mini meetig al gehad??Veel plezier nog verder en lekker genieten …

Hallo Dames.

Hıer ben ık weer ff. De manneke,s zıjn al naar boven en wıj de dames dus ff ınternetten.
Alles goed hıer? Hebben het reuze naar ons zın. Wat wıl je met zo,n 30 graden. Zelfs mıjn zwager vındt het tof hıer. Inderdaad nıet zo opdrıngerig hıer. Aardıge mensen allemaal. Ook van het hotel. Zıjn gısteravond naar Bodrum geweest en daar was het wel super druk en gezellıg.

Morgen naar Kos, dus we vermaken ons prıma. Nu net terug van hıer het centrum.

İk heb Cynthia al wel vıa sms gesproken, maar nog niet ontmoet. Zaterdag willen we een pogıng wagen om met de dolmus naar Turgutreis te gaan, dus…

Verder alles goed hier. Heb ook vrıienden van Bloem hier ın het hotel gesproken. Dat was wel grappig. Nou, meisjes dıt was het ff weer. Morgen vroeg eruit voor de trip naar Kos en lees dındsdag wel ff bıj.

:kus: Roanna :dag: uıt een warm en zonnig Gumbet.

Bep; Mıs je de D,s al een beetje? :tongue: :kus: Volgende week zıjn er weer 2 terug. :lol:

trl; Bedankt en dat doen we. Blıjven genıeten. Jullıe ook? Truste voor zo.

:vak02: :slapen:

Nou, je hebt ook niets aan die DDD… Ze doen niet eens het licht uit…toch op de tast peertje stuk…( :lol: )

:idea:

Goedenmorgen.
Toch maar met hubbie mee op. Zo eerst ffies aan het enorme scherm wennen! Dan in huis dat ding doen waardoor het hier schoner word(weet niet helemaal meer hoe het werkt, normaal doet hubbie dat, maar ja, ikke vrij ikke doen zegttie!)
Boodschapjes, eten regelen, en dan is alles hier weer in huis. Logeerpuber hier voor een aantal weekenden ivm zaken in de kerk…drukker dan normaal, maar wel gezelli…

Tot straks…
:dag:

(Omdat er niet veel gebeurt, ook niet veel om op te reageren…is alles met iedereen oke??)

Goedemorgen,

Beps,al vroeg uit de veren op je vrije dag.zo te lezen genoeg te doen.

Roanna,fijn om te horen dat jullie je prima vermaken.Veel plezier op Kos.

Viva,is ook stil alles goed???

Fijne vrijdag allemaal,ik hoef maar een half dagje,dan kids van vriendin ophalen en dus oppassen…

Iedereen een fijne vrijdag.

goede morgen all…!!

iedereen een fijne dag…ik naar school…lees daarna bij…

doeidoei…xx

@roanna
Lekker!!! 30 graden en dan dat weer van hier.

@trl
Half dagje en dan de kindertjes. Is wel lekkerder om ze in je eigen huis te hebben.

@beps
Volgende week in de ziektewet, zere nek van het scherm :smiley:

@Zo naar school, wanneer begint je stage ook al weer?

Vanmorgen al vroeg uit de veren.
Vandaag komt de fotograaf op het kinderdagverblijf, dus er moesten nog 2 mooie staarten gemaakt worden (ging gelukkig goed pfff) en mooie kleertjes aan.
Hubs weggebracht omdat ik de auto nodig heb vandaag en daarna M. bij het kinderdagverblijf gebracht. De ontbijtboel opruimen, G. eten geven en daarna alsnog met opa op stap.