owh, hier in de stad is het groots feest! gisteren is het water de binnenstad in gelaten. alle nieuwe grachten zijn nu gevuld en het is echt heel mooi geworden. tis ook koopzondag, maar ik kijk wel uit! druk! bbrbrbrrr… hou ik niet zo van
Zo visite de deur uit, ikke is er ook weer
Bloemmie, nog ff
en je bent er…
ik weet het
was net lekker (eindelij) aan het stofzuigen en opruimen,… word weer afgeleid op msn
tis nie mijn schuld als het hiero een bende is!
HOHO, de mijne ook niet, ikke ben sterk genoeg door te gaan als ik ergens mee bezig ben ![]()
ikke niet hoor ![]()
mn aandacht was elders nodig, en dat gepungelplong is zo irritant tussendoor ![]()
ja dat herken ik wel zeg maar, heb het al uitgezet haha
nog maar 65 nachtjes slapen!!
Hallo!!
Kom ff snel langs, gaan zo naar Bobs, ff lekker bowlen… heb ik echt een keer zin in!!
Dus tot morgen!!
x
bowlen!! leuk!! met van die leuke schoenen ![]()
veel plezier!
Hahaha juist!! Ik ga van 2 tot 4 bowlen, en daarna uit eten bij het van der Valk in Akersloot… Is een Live Kook Spektakel!! Met wokgerechten, grillen, toetjes, zuipen, warme en koude buffeten…
NICE!!
x
MMMM jammie
wij gaan lekker socializen met zn 4-en en dan uit eten, ikke ga voor de spareribs!! weet ik nu al, hihi… morgen maar weer een balansdagje he? ![]()
@cyn
Ik had 2 maanden terug BHV in Akersloot en de lunch… mmmmmmm, een enorm buffet, echt zalig.
We zijn er ook wel eens geweest op zondag, toen was er ook een buffet, gewoon een bedrag pp.
@bloem en beps
Weer wat puntjes erbij zag ik, thanX.
Grappig hè, af en toe kan het zomaar weer.
@bloem
Ben wel benieuwd hoe je ouders de kalender vinden hoor.
ik ook!
ga daar strax achterkomen
dus zwaai zwaai mensen
tot vanaaf
Doei bloem, veel plezier en ik hoop dat het weer goekomt met je broer.
@Bloemmie: K denk aanje, doe rustig aan, en laat het rustig blijven. Niet jouw probleem… EN ff laten weten wat de paps en mams van de kalender vinden dus…
@MK: Hoest vandaag?? Gelukkig minder benauwd…
Vandaag gaat het wel weer.
Mijn zus heeft net een hele kist met zwangerschapskleding en grote kleding gebracht. Die zal ik straks even doorworstelen. Na de bevalling pas je nog niet in je eigen kleren, dus het is wel lekker als je ook iets groters in huis hebt.
Gisteren was een beetje een K dag, maarja die horen er ook bij. Heb je hele dag niets gedaan en bijna de hele middag op bed gelegen, lekker tv kijken. Heerlijk uitgerust en gisteravond was ik er gelukkig weer een beetje.