spannend hoor linda!!
moet eerlijk zeggen dat ik altijd meer genoot van dat soort dingen dan dat het echt wat werd, maar goed, zal wel aan mij liggen
tis nog niet donker, maar vind het mooi geweest voor vandaag… ga lekker in dat heerlijke bedje van mij liggen
reken er maar niet op dat ik het licht aan ga doen morgenvroeg, daar hebben we andere mensen voor!!
@ beps, grijp je kans om weer ff in de buurt te komen
ikke morgen lekker uitslapen en morgenmiddag naar de ouderlijke woning, ben benieuwd wat ze van de kalender zeggen, maar ja, mn broer komt ook, want we gaan met zn allen uiteten, juist, ja, die broer waar ik al meer dan 4 mnd geen woord mee gewisseld heb… leuk
Geniet er nu ook zeker van, doe het gewoon effe rustig aan we hebben nu al meer contact dan we tot nu toe hebben gehad, gaat steeds beter, wei weet wat het nog gaat worden, ben heel blij met het contact dat we nu hebben daarom rustig aan doen zou jammer vinden als dat weer helemaal wegvalt
Bloem,slaap lekker en veel plezier morgen bij je ouders,ben ook erg benieuwd wat ze van he kalender vinden.En hoe het jouw vergaat met de volle backpack :slywink:.Goh 4 maanden niet met je broer gesproken zal dan wel vreemd zijn om morgen met hem aan 1 tafel te zitten.
Linda,dus je hebt nog geen idee hoe hij erover denkt ???Misschien toch maar een keer in real life afspreken en de stoute schoenen aantrekken.Dat zeg ik nu wel heel stoer,maar ben zelf ook altijd erg afwachtend op dat gebied :biggrin:
Goede morgen!
Hier ook nog geen concrete plannen. Misschien even het dorp in, daar is een rommelmarkt. Of even op bezoek bij schoonzus, heb haar de laatste weken ook alleen maar telefonisch gesproken. Maar een middagje banken klinkt me ook heel goed in de oren. We zien het dus allemaal wel!
Linda,ben sinds dat Arnhem opgeknapt is er niet meer geweest dus wordt eigenlijk wel weer tijd.Maar als het echt te slecht weer wordt,wordt het toch Ik*a.
@turkije-lover: toen ik nog op school zat ging ik elke vakantie met mijn oms met de trein naar een plaats toe om te winkelen, arnhem was echt onze favoriet
Vannacht best wel lekker geslapen, maar niet lekker wakker geworden, beetje hoofdpijn, beetje verkouden, drukkend gevoel op voorhoofd, bah hoop dat t snel weer overgaat
kreeg om 9.00 uur een sms, hoe het met me gaat? nou als je me een beetje zou kennen zou je weten dat het op mn vrije dag om 9 uur nie zo goed gaat als ik wakker gesms-t wordt, maar goed grrrrr
daarna niet echt meer kunnen slapen, warm koud, warm, links rechts toch weer links, grrrrr
anyway, vreselijk gedroomd. droomde dat ik gezelli in turkije was bij een bepaald persoon, helemaal happy, t was trouwens volgens jaar zeg maar, en toen zat ik in de dolmus en zag ik ineens mn ex op straat staan en hij mij… zucht?! wat moet ik hier nou weer uit lezen?
en idd, vanmiddag, had de hoop dat ik hem zou kunnen ontlopen, maar helaas, mn ouders wilden met ons uit eten. shit, en wilde zo graag nog ff mn ouders voor mezelf alleen… hij kan ze nog 7 mnd alleen hebben, maar ja, we zien het wel, misschien is hierna die stomme ruzie van hem met mij ook voorbij, weet het niet…(denk het niet) maar we zien wel