tja ach, familie… het was daarna weer helemaal goed hoor
maar je kunt het maar beter van tevoren aangeven
wel een goede uitspraak van je moeder, en een goed excuus voor een bloemmetje :hihi:
tja ach, familie… het was daarna weer helemaal goed hoor
maar je kunt het maar beter van tevoren aangeven
wel een goede uitspraak van je moeder, en een goed excuus voor een bloemmetje :hihi:
Dus gelukkig geen ruzie in de familie,daar heb je ook niks aan.
Ja me moeder vind het erg leuk om een bloemmetje te krijgen heeft ze liever dan een doos bonbons ![]()
Hoor net datd e crematie donderdag is i.p.v woensdag waarom dat verandert is weet ik niet.
zal wel geen plek zijn geweest ofzo hihihi…
hebbie ee feessie gepland, is er geen plaats!! baaaalll!! een trouwlocatie leg je maanden van te voren vast en een uitvaart moet je binnen 3 a 4 dagen regelen!!
dan kan het ineens wel snel!
Ja dat zou ook nog kunnen ja dat er geen plek is,en dat is helemaal waar ja trouwen moet je zolang van te voren plannen en dan nog is er vaak geen plek moet je nog op zoek naar wat anders,maar ja…In Turkije wordt je geloof ik dezelfde dag nog begraven…
ja met 45 graden in NL ook wel hoor ![]()
Ben weer thuis. niets gepland voor vanavond
Misschien wel maar hier hebben we ook wel goede koelingen he…
Hey Linda,alles goed???En met de vlinders??
?? Wat is er aan de hand ??
?? Oorlogvoering ??
:biggrin: dames, mn accountant belde!! hij moet voor hij en ik op wereldreis gaan nog even de boeken controleren…
dusssss… ff douchen en dan hasta la pasta!!
hoihoi,
Ik hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad en gaat hebben.
Ben net amper wakker… dus eventjes bijkomen en straks snel naar een verjaardag en dan ja weer werken he.
Zwaar leven hahahahha grapje.
Iedereen gefeliciteerd met deel 33!!
Toch knap vinden jullie niet.
Heb niet terug gelezen en ga ik nu ook niet doen.
Maar waarschijnlijk vannacht eventjes.
GRoetjes jac
Van vrijdag en en met maandag hele lichte weeën waar ik eigenlijk geen last van had. Omdat het niet doorzette op maandag toch maar de verloskundige gebeld wat ik hiermee moest. Ze is toen langsgeweest en toen zat ik op ruim 3 cm en met haar afgesproken dat we het nog tot die avond aan zouden kijken. Weer wat lichte weeën die dag en 's avond toch maar weer gebeld. Toen zat ik op 5 cm, ze heeft toen de om 21.15 de vliezen gebroken en toen kwamen de ECHTE weeën. Om 22.15 naar het ziekenhuis, om 01.15 M. geboren en om 03.30 weer lekker in mijn eigen bedje.
@turkije lover
Dacht idd dat het je schoonvader was.
Toch sterkte ermee.
@ mk, dat beloofd dus wat voor nr 2!! hihih, ik hou me gms paraat!!
fijne avond dames, zwaai! tot laterzzz
Mk,ik hoor altijd dat de 2de sneller gaat,hoop voor jouw dat het klopt.
hallo…??
ikke ben dik 2,5 uur weg en er is 1 lauwzy berichtje geplaatst??
hahahaa, zo word ik nooit ingehaald als ik strax 7 mnd weg ben! hahahahah
kidding!! ben een beetje in een melige bui! lachen!
@bloem: melige bui? gezellig toch
Moest je nog werken vandaag?
ja ik heb al gewerkt, nog 6 daagies en dan keer ik terug naar het 2 daagse weekend (voorlopig voor ff)
:retard:
enneuhm… hoe was het woensdag? heb je hem nog kunnen spreken? hebben jullie wat afgesproken om samen te doen? weet je al meer over die vriendin van em??
nee hebben nog niets afgesproken, was wel gezellig hebben samen ingelopen, 's avonds nog 1.5 uur op msn zitten kletsen, dinsdagavond ook op msn gekletst. Vandaag en morgen heeft hij late dienst. Hoop dat ie nog even online komt na werk of anders morgenvroeg.