Ttt 33

ben blij dat ik onlangs uit heb gezet een mail te krijgen als ik een pm krijg… zie het zo ook wel!

@ meiden, ik wil jullie niet bij mijn sorres betrekken, maar tis gewoon belachelijK! iedereen moet zelf weten hoe of wat, als je wilt weten wat er speelt, dan pm ik je wel, zo niet, even goede vrienden!

zullen we het nu over iets gezelligers gaan hebben??

@ beps, wat eet je vanaaf dan?

ikke ben zo klaar! weekend!

Chappatti,…jammie,…

lekker zo naar huis Bloemmie

@ beps :biggrin: wat een goed ideeee!!
@ viva jaaaa gelukkig wel! enneuhm dat je de chappati zo zoet vond, ikke doe dus 2x zoveel kruiden/ de helft van de ingredienten en dan is ie lekker spicy!

@Bloemmie: Jouw oorlog is mijn oorlog… want bij mij is hetzelfde gebeurt,…
Dus ik sta achter je. Nu is het onderwerp gesloten…

ja…goed idee Bloem

okey zaak gesloten

ikke gaa naar huis!
joeppie!!
tot strax

@ beps smakelijk en fijne avond met vriendin
@ anderen, prettig weekend en ook een fijne avond!

doei…Bloem

Beps eetse…

ik ga sluiten, misschien vanavond nog…

mmmm ikke lekker met een frietje en eeen krokeleketje
jammie jammie
doe ik echt 1x in de 2 mnd ofzo, had er nu ineens zo’n zin an!
mmmm

Hallooooo,

Ben er ook weer,ff het drop in geweest wilde een nieuwe spijkerbroek hebben,maar kon toch niks vinden en degene die er lagen in de opruiming waren alleen hele kleine maatjes 26/27 nou daar kom ik toch echt niet in,maar ff wachten tot de opruiming afgelopen is en de gewone maten er weer volop zijn.Wel een leuke trui gescoord van D**s*L,voor de koude avonden

Met bikini’s heb ik gelukkig niet zo’n probleem wil ook ieder jaar wel een nieuwe,maar voor dit jaar nog geen nieuwe gekocht had die van vorig jaar niet zo vaak aangehad dus die kon er mee door.

Iedereen eet smakelijk,ik heb net ook een lekker frietje op met een kaassouffle.

Beps,veel plezier vanavond met je vriendin

Ik vanavond lekker bankhangen en filmpje kijken

Denk dat ik het wel weet van de oorlog voering,dacht eigenlijk dat dat niet meer speelde :delete:

!@ turkijelover, hoe is het nou met die vriend van je? heb je je zinnen een beetje kunnen verzetten??

Bloem,ben daarom ff het dorp ingegaan ff andere gedachten.Kwam nog me vriendin nog tegen en die had dezelfde gedachte,we steunen hem waar we kunnen.

na de vette hap ontbreekt alleen nog een ijsje, maar die doen we er maar niet bij he? voor de balans :wink:
zal op het internet nog maar eens gaan struinen naar bikini’s
kan natuurlijk niet he? strax in thailand op het tropisch strand… :biggrin:

@ turkijelover, dacht dat al idd, wanneer is de begravenis/ crematie? ikke zou toch ook wel graag een waarschuwing willen hebben, kan ik lekker zelf mn eigen uitvaart plannen, hoeven mn nabestaanden dat feesssie tenminste niet te plannnen!

@ marion, hoe is ie met jou??

Goede avond inmiddels!
Hele gesprekken over bikini’s en tweelingdraagzakken vanmiddag. Heb met bikini’s gelukkig ook niet zo’n probleem. Wil trouwens nog een nieuwe maar kijk wel tegen de tijd dat we gaan, nu nog niet echt zin in. Zijn andere dingen belangrijker op het moment.

Bloem,woensdag is de crematie voor zover ik nu weet.Je kan het allemaal al van te voren vastleggen ik weet dat me moeder het ergens op heeft geschreven hoe en wat ze wil voor het geval dat zegt ze,wel een vreemd idee,maar ja we weten dan wel wat ze wilt en we praten er ook wel eens over.

Marion,niet te lang wachten met een bikini straks is alles weg:slywink:

ja het is misschien niet zo’n leuk onderwerp om te bespreken, maar het is denk ik toch wel belangrijk dat jouw naasten weten wat je wel of juist niet wilt… is ook nog zo lullig om daar ruzie over te moeten maken als diegene al; lang en breed dood is

hadden we met mn oma, de hele familie had ergens opgevat dat oma tegen bloemen op de kist was. mn ma was er stellig van overtuigd dat oma dat juist hardstikke mooi zou vinden, als het maar geen anjers zouden zijn ofzo.
dus mn moeder, lekker eigenwijs, samen met een broer, een mooie krans met lint met onze namen erop,
kist was wel een beetje leeg en was hardstikke mooi… rest van de familie was laaiend dat zij niet ook met naam op het lint stonden… ja doei!!!

Mijn moeder is daar ook heel stellig in ze wil 1 bloemstuk op de kist en ze zegt degene die bloemen willen geven doen dat nu maar nu kan ik er nog van genieten,als ik dood ben niet…

Dus jullie hadden scheve gezichten op de begrafenis dat is ook niet leuk,ben je al droevig en dat ook nog eens dit