Ttt 33

Ach die van verleden jaar doen het prima… dus die nog maar een keertje mee. Had meer geld nodig om mn gardarobe aan te vullen. Mag tenminste weer in gewone kleren lopen!

maar hij is wel heel leuk om te zien, wit met schelpen erop.

nou moet zo het eten maar eens gaan voorbereiden. Krijg vandaag dus een vriendin te eten…

ja wij meiden willen altijd een nieuwe bikini, ieder jaar weer dezelfde frustratie, heb je een bovenstukje wat past, zit er een broekje bij, waar ik met mijn grote teen net in kom…not dus…
Mijn dochter heeft 6 nieuwe bikini’s gekocht, heerlijk zo’n maatje 38 met een C cup alles past, en alles staat leuk.

Nou Beps schiet op de keuken in… trouwens wat eten we vandaag???

wat eet je beps??

ikke doe dus met bikini van 2jr geleden en past niet meer geweldig, die beugels komen eruit en doen pijn!! heb dus nog 2 mnd om nieuwe te krijgen
had laatst besteld, zijn bij mn ouders bezorgd, dus ga ik zondag passen!

Ik wil elk jaar nieuwe bikini’s!!! Haha maar ja die maat he!! Zag echt een super leuke! Knalroze… was het broekje er alleen in maatje 36… nou dat pas niet!! Beetje jammer!!

x

dat bedoel ik nou Cyn, je zal ook best nog wat in de kast hebben liggen, maar…zelf castijding zeg maar, je moet en zal een nieuwe voor de vakantie hebben.

hahahaha nou maatje 36 past heus wel, bij mij ook alleen maat 46 zit iets lekkerder…:smiley:

Haha ik heb er een stuk of 9 die passen… Maar ja wil natuurlijk niet weer in Gümbet met dezelfde bikini liggen!!! Wil echt zo graag een knalroze!! Maar kan het niet vinden!! Of een gouden…

:zon02:

ikke ga ff stoppen met de bikini ellende,
moet ff ww-oorlog voeren met iemand :mad:

Bloem???oorlog???

ja!
pm

Bloem, pm!!

Ik voer m al langer,… en ben er nu ook mee bezig… OORLOG!!!

we trekken ter strijde…pm bloem

Ik meld me aan bij het legioen!!

x

welkom cyn…

Kan nu alleen niet zo goed strijden… Ga zo naar huis!!

Fijn weekend lovely girls!!!

Love ya all!!

:kus::dag:

fijn weekend cyn…