Ttt 33

dat zijn nog eens prijzen, daarvoor koop je tegenwoordig niet eens een leuk stringetje ofzo…

Wat een onderwerp, tietenhouders haha… echt voor het weekend zo’n onderwerp

rond de 15 euri heb je ze wel, in de opruiming…

@Viva, is wel makkelijk op de camping… Scheelt weer een tafel!! :stuck_out_tongue: SOrry… Ken je probleem! Ik heb ook DD of E… Ging voor een bikini kijken woensdag… nou kan dus echt niks vinden!!!

x

mag hier toch Beps…geen onvertogen woord toch…(Hans ogen dicht).

nou… ben er zo vaak geweest en dan vallen ze altijd bijzonder klein!
ik vertrouw het niet en ga gewoon altijd lekker naar de lingerie zaak in O. kost een berg maar weet precies wat ik hebben wil en nooit teleurgesteld als je ze langer aanhebt (nix geen prikrandje ofzo)

Liver*…heeft bikini tot H cup

Ik ben echt een zeikerd met die dingen, mag geen naad over de cup lopen, geen kant, niet 3/4, en ga zo maar door, ook moet er tussen de beugels een stukje zitten met niks…anders gaat die tweeling tegen elkaar aan zitten, lekker warmpjes maar niets voor mij met zo’n stukje ertussen wordt het uit elkaar gehouden, en plakt het tenminste niet als het warm weer is…

bikini’s blijft ellende!

@Bloem: heb ff gekeken voor je, maar idd niet in jouw dorp. In Made opend er 1 half aug… maar goed, daar heb je ook niet s aan. endas dan het dichtbijste op dit moment…

nou ben nog nooit een passende bikini tegengekomen bij de winkels die jullie noemen! echt niet hoor!
ze adverteren ermee, maar heb er nog nooit een in de schappen zien hangen en bestellen: nee hoor, zijn aanbiedingen, dus wat er hangt dat hangt er!

Ik ben goed geslaagd voor bikini bij liver* is al wel een paar weken geleden, mijn dochter heeft van de week er nog 2 gekocht.

tegenwoordig hebben ze alles los, dus bovenstukjes en broekjes apart…kun je mixen met de maat.

ook nog verschillende modellen, klein, groot, string…ect…

Ja dat is waar… Maar bij de Lvera en Hnkemoller hebben ze altijd alleen maar tot D… En dan pas ik dat, nou dan rollen ze er bijna uit!!!

TTT>> Turkisch Tieten Time? Lekker toepasselijk :stuck_out_tongue:

ja behalve met de mijne haha
nee bij ons was de sortering niet om over naar huis te schrijven zeg maar. en ik ben behoorlijk te spreken over die firma

hier in Rijswijk bij de Liver* hebben ze echt tot cup H. ligt denk ik aan het filiaal…bij de een heb je het wel bij de ander niet.

verleden jaar had Huncem*ller volop E.F en G cup, dit jaar is het waardeloos, echt niets te krijgen…

daarom… komt nooit verder dan maat DD of F ofzo, kom ik toch nog enkele maatjes te kort

heb nog een nieuwe bikini liggen, met van de voorgevormde cups…lekker is dat…is een F een beetje groot, afijn rollen ze er niet uit…ga je het water in…lopen die vullingen dus vol,…lig je op je buik kom je overeind, is op je handdoek precies te zien hoe de contouren lopen, die echt geweldig, en dan ook nog helemaal gevoerd, maar als je bikini dan nat is blijft die voering aan je billen plakken maar de boven kant niet, het gevolg is dan dat het gaat lubberen…geen gezicht…