@Viva: Had vanmorgen 3 tweeling-draagzakken gekocht, hihi.
Hier begint nu ook de spetters te komen, tot daarnet gewoon lekker zonnig. Hubbie had stoelen en een tafeltje in de lak gezet dus…
gelukkig nog droog tot we uit bed waren…
@Viva: Had vanmorgen 3 tweeling-draagzakken gekocht, hihi.
Hier begint nu ook de spetters te komen, tot daarnet gewoon lekker zonnig. Hubbie had stoelen en een tafeltje in de lak gezet dus…
gelukkig nog droog tot we uit bed waren…
haahahhaahaha Bloemmie een BH is een tweelingpet…
owhee… weet wat geleerd
nooit van gehoord…
anyway
ikke moet ook nog een keer de stad in voor die vreselijke dingen, een nieuwe voor de komende 7 mnd zou erg welkom zijn!
Bloemmie, overal is opruiming bij hunckemller, en lvera, maar ook bij de H*ma…daar heb ik hem gekocht, deze keer, mooi en goede kwaliteit, ik wil altijd zonder nylon erin, daar kan ik dus echt niet tegen, vlieg tegen het plafond van de jeuk…en GEEN kant…bleh…
ik ga vanavond naar dochter en a.s schoonzoon kijken die moeten afdansen…is voor mij denk ik 28 jaar geleden ofzo…
Was vandaag eens bij Hans… was ook een fijne, zit heeeeerlijk, maar had er 5 voor de prijs van 1 die ik normaal koop
@ viva, nee dat heeft de dokter helemaal uitgezocht voordat hij ze voorschreef en mn andere dokter is niet te spreken dankzij die irritante doos van een receptioniste, geen haast hoor, gaat vanzelf wel weer over, is gewoon ff kut
@ beps, waar ben je geweest?
@ viva, die hebben mijn maat helaas allemaal niet
Zo weer een klantje gehad… Maar ze boeken allemaal niet!! Ze komen alleen vragen of ik nog wat heb… En dan laat ik ze iets zien wat er nog vrij is, en dan vinden ze dat weer niks!! Nou ja
X
vreemd! hahahaha
welke maat heb jij dan nodig Bloem…ik heb nu ook niet de meest makkelijke
Hans Tex***l en voor €8 hadden ze goede… viel me mee. Heb er nu 1 aan, ga de anderen terugbrengen en nog een paar van deze halen.Ik heb toch ook 90E
ikke 85 E
en dan ligt het ook nog aan het model…ik moet niet van die 3/4, dan verlies ik ze onderweg…hahahaha
@ beps, die ken ik niet
maar bij mij gaat er nix onder de G in… dusssss
goeie steun is het halve werk!
ik heb 4 van die voorgevormde, het staat wel netjes, en het wiebelt niet zo, maar ik heb het idee (en volgens de rest is het echt alleen mijn idee) dat ik dan een voorgevel krijg waar je een ontbijttafel op kunt dekken…
zulke mmmen
Ja nou precies. Ging tegenwoordig naar L***ra, maar werd steeds minder vrolijk van die prijzen. Was zo in mn nopjes dus… En die daar zonder kant/nylon ed zijn iets van €13
G hebben ze wel bij liver* hoor…ook in de aanbieding…
Ook tot G trouwens…