Ttt 33

me 2!
duurt echt eeuwen!

ikke heb laatst heel de geografie van rusland gehad, heel wat geleerd over sacha dankzij die gekke foto bij de wereldfoto’s…hihihi…
zinnig bezig!

en daar is beps ook weer zo te zien!!

en viva ookal!!
gezelligheid!!

dames… wijntje?
borrelnootjes??
ikke moet wel af en toe de telefoon opnemen, maar zo blijf ik tenminste wakker!

Ikke was ff weg:redface: FF bijslapen van alle drukte van de week… Lekker in bedje…

Maar ben er ffies, heb helaas alleen de bevalling gemist, maar ach dat is ook het grootste probleem niet dit weekend haha

@ beps… ff afscheid genomen van hubske?? :wink:

he, he, meiden, ik moest ff bijlezen…zo doen we 300 berichten in een uurtje en zo 50 in 2 dagen, er is geen touw aan vast te knopen…

nou mk…je weet het toch…vrijdag verloskundige…vrijdagavond stierenavond…
Beps…he, he. je bent eindelijk weer aanspreekbaar ahum…aanwezig
Bloemmie, weer wat uitgerust
turkijke lover…gecondoleerd
marion…kun je een keer lekker bankhangen doe je het zodat je er niets van meekrijgt…schiet niet echt op
crazy…fijne vakantie, maar dat zal je wel niet meer meekrijgen.

ikke nummer 3 op de lijst … staat goed.

problemen Beps???..weekend alleen???

whats the problem!!! girl

Stttttt, … maar lekker geslapen iig, had ik ook nodig

cyn al weer wat klantjes gehad???

@ viva. helaas begin weer helemaal in te kakken, en heb het idee dat ik al 3 dagen niet geslapen heb.
ben ook een beetje koortsig, dus weet waar het door komt, maar fijn is anders!

wat een pokke weer hierzo,…koude wind…af en toe een paar spetters…vanochtend was het beter.

@ beps… owh!! OOK lekker geslapen, dan is het goed!

ach Bloemmie niet ziek worden meis…schiet niet op krijg je de bazin weer op je nek…

ik *ben *al ziek, maar helaas, kan me idd niet ziek melden!

nog even met hubs wezen shoppen … spijkerbroek voor hem met een overhemd…en ikke 4 shirtjes…voor de vakantie en een nieuwe tweelingpet.

nou ja Bloem misschien zien ze wel dat je niet lekker bent, en sturen ze je naar huis…

maar dit zijn vaak de symptomen van een fikse darm ontsteking, dus ikke ga ff op erg rustig aan doen modus en hopen dat het allemaal goed komt binnen nu en 9 weken…
heb toch keurig netjes mn medicijntjes ingenomen, geen stress ofzo, snap er dus nix van!

salaris is binnen, maar ook al weer half uitgegeven…de rest van de maand de hand maar op de knip…ik wil altijd wat nieuws voor de vakantie…hebben jullie dat ook, maar ik heb ook nog een feestje te vieren voor hubs…kan er ook nog wel bij, maar sparen deze maand gaat geloof ik niet lukken…

@ viva, wat is een tweelingpet?

nou Bloem zou toch wel even langs de dokter gaan, misschien komt het wel van de medicijnen voor je schouder…misschien botsen die wel met de medicijnen die je voor je darmen slikt.