Rustig aan he, want het lijntje is beter heel dan gebroken. De stress tijdens en erna is al erg genoeg… dus nu zorgen dat het er niet is…
Ik doe nu bijna niets meer hoor. Het huis is schoon, de kamertjes zijn klaar, mijn ziekenhuistas staat klaar. Alles netjes op orde dus.
Ik ben blij, heb alweer een paar broeken gevonden die passen, hiep hoi.
Jajaja iets nieuws voor MK, zo dat is mooi meegenomen…
Hubbie is lekker wakker, gaat dus vanaaf weg, dus ikke ben er niet nu
Vanaaf na 8 uur is deze dame er weer…
@beppie: tot vanavond geniet nog even samen met je hub
vanmiddag heerlijk geshopt met mams, weer aantal dingengekocht, o.a.: beige linnenbroek (witte wordt besteld), mascara, geurtje formaat voor in handtas, leuk setje bij hnk**ul*r en wilde effe gewoon rondkijken bij opticien voor nieuw montuur, heb lenzen maar moet bril thuis op wanneer ik bijv niet meer weg hoef enz huidige bril was nog met hele andere sterkte, bril binnen 5 min uitgezicht over 10 dagen kan ik m ophalen
@beppie: bedankt voor je vele punten
Zo ikke terug uit Arnhem,pfff we reden erheen en het de regen kwam met pijpestelen naar beneden,dus toen zijn we maar gekkeerd maar bij Oosterbeek begon de zon toch weer te schijnen dus weer ongedraaid :zon:.
Was erg druk in Arnhem,maar wel gezellig.Heb nog een truitje gekocht van Bjrn Brg en een paars shirt voor me vriend,dus heb weer wat om op te sturen ![]()
Het heen en weer dus vandaag Turkije Lover… Hihi
Hier is het ook mooi, de hele middag al. We gaan zo een hapje eten. Durf bijna niet te zeggen wat… nee geen dürum of döner maar gewoon Hubbie’s Pizza zooo lekker jammie
Zie van alles online(marion, Linda) maar geen reakties, valt me weer tegen dames(:hihi: )
Zo kom ik ook aan mn posts en loop gestaag in op Bloemmie!
Het wordt echt een race tussen Beps en Bloem deze laatste maanden dat Bloem er nog is,ben wel benieuwd wie er in september op 1 staat of Bloem of Beps dan de strijd gewonnen heeft ![]()
Ik weet het wel hoor. Bloem, want ik ga ook nog een kleine 3 weken op vakantie… MAAR… eind september dan weet ik het ook, IKKE!!!
:evil: :evil: :evil: :evil:
Zo meiden bijgelezen
Linda…leuk een nieuwe bril
Beps…pizza met hubs eten is ook heel gezellie
MK…broek die past…huis op orde…ik zo zeggen ga er voor
Bloem…hopelijk valt alles mee vandaag met je broer
@Viva: eindelijk er is iemand… Nog een klein uurtje en dan is hubbie weg, dan ben ik er helemaal… Ben ik er eindelijk is er gewoon niemand meer…
Nee volgens mij is iedereen gevlogen, of zit te eten…
Hoe gaat ie Beps…een beetje bijgekomen van de week, van al die indrukken achter de telefoon>>???
ik kan nog steeds geen punten geven…jammer…Dank je Beps:)
thanx Bloemmie:zon02:
joehoeeee is er nog iemand.??? ikke is helemaal Remie…
Ben er weer lag effe op de bank voel me vandaag niet helemaal super vandaar
Ik was ff eten, hubbie is de laatste dingen aan het pakken, nog 15 minuten en hij is weg en ikke ben er weer…
Ikke kan ook geen punten meer geven vandaag. Morgen weer zegt dat pop-up-venster…
Maar dat rating, dat hebben we wel nog. Kom op meiden, zorg dat iedereen krijgt wat haar/hem toekomt(dus geen 1 zoooo kinderachtig, dan laat je je wel kennen toch!)