Ttt 33

Zeker weten slaat nergens op…kinnesinnen noemen wij dat…ach het zegt meer over de gever dan de ontvanger nietwaar!!!

Precies!!!
Maar goed, hubbie weg, dus ikke nu alleen tot donderdag. Woensdag komt er een van de pubers slapen. Dus ach dan heb ik weer wat leven om me heen
@Viva: die indrukken zijn immens. Wat hebben mensen een vragen enzo. Maar goed. Morgen nog een dagje begeleid bellen, dinsdag en woensdag nog opleiding, donderdag vrij(daarom komt hubbie dan ook thuis:unibrow: ) en vrijdag een half dagje alleen…

EN…nog 5 weken… ohhh ik heb er zin in!

me the same…ben echt aan het aftellen…volgend weekend de koffers van de zolder halen, voor de kids die gaan 13 juli naar side…lenen de koffers van paps en mams en gaan voor 8 dagen naar turkije…nou voor die 3 weken laat ik ze dan maar op de logeerkamer staan, wordt het weer wat echter…

het is niet zo erg om de koffers van de zolder te halen, alleen de bende die ervoor staat, dochterlief haar hele uitset staat zo’n beetje voor het schot geplaatst in dozen dus die halen we dan maar naar beneden, alles in de logeerkamer…daar staat namelijk al een tuinset in dozen…1tafel 4 stoelen 2 ligbedden en een parasol…een schilderij in de doos (heeft ze van haar vriend gekregen van die paarden die afgelopen winter vast stonden in het water in Marum heeft hij laten maken op linnen zo gaaf)…dus dan alle bende maar in 1 hok, staat wat netter gooi gewoon de deur dicht van de logeerkamer…niemand die het ziet.

hahaha de 1 ging het huis uit, en de ander kwam terug, van mijn zoon had ik ook al de hele uitset hierzo staan, nu is hij weg begint dochterlief weer te verzamelen…pfff…

Haha, hebben wij hier gehad met 1 puber… alles in dozen achter het schot, hij op de zolderkamer… ging terug naar ouders, alles erachter vandaan gesleept, 3 mnd later hij weer terug, alles achter schot, 3 mnd later hij op zichzelf, alles weer naar beneden gesleept… SIMPEL WORD JE ERVAN!!!

Nee hier komen de koffers pas als de tickets in huis zijn. Hubbie heeft al woensdags vrij, wij gaan zondags weg. Dus ikke rustig werken, hij alles klaarmaken. Is hij ook ZOOO goed in(en dat is echt zo!)

wat een luxe Beps…nee ikke ben al 3 weken vrij voordat we weg gaan, dus ik zorg voor het huis, en de koffers en de was…ect…hubs moet donderdags nog werken tot een uurtje of 6 dan komt hij thuis, douchen,…gaan zijn werkkleding nog even in de machine, alles schoon de kast weer in…dan naar bed…en de volgende ochtend iedereen een wassen, (de handdoeken worden door de buurvrouw weggehaald en gewassen) en kunnen we heerlijk met vakantie als de tijden niet veranderen gaan we om half 9 s ochtends de deur uit,mooie tijd.

Hmmm nog 7 weken werken en dan heb ik vakantie, dan een aantal thuis en vrijdags gaan we naar kreta

weet jij ook je tijden al??

o linda dat schiet ook al een beetje op, ja jij gaat weg als wij terug komen geloof ik

ja wij vliegen om 15.20 uur en zijn twee weken later landen we hier weer om ong. 14.35 uur

Ja ik ben weg van 24-aug tot 7-sept

weten jullie trouwens hoelang roanna wegblijft?

Zo terug, effe nog de afwas doen

ja we zwaaien naar elkaar…nee hoor ik kom de 24e terug, maar land al om 10 uur s ochtends op rotterdam

ik dacht 1 week, dus als het goed is komt ze geloof ik dinsdag weer terug.

Beps je hebt gelijk, vorige week zei je als je elkaar gezien, hebt is het anders om op het forum te schrijven, inderdaad, ik hoor jou gewoon dingen zeggen.

@Viva: Zei ik toch al, zo werkt het… je ziet een gezicht, mimiek en dus ook de stem, waardoor dingen ineens heeeeel anders klinken
Tijden… nee niet offiecieël… maar zo als het er nu uitziet 's avonds om 18.50, maar ik hoop die van 16 uur(en het is hoogseizoen, mss vliegen er meer dan…)

@Linda: Roanne is 1 week weg, dus dinsdag al weer terug… Helaas voor haar…

@viva: ik vlieg vanaf enschede

Uhhhmmm hoe gaat de rating eigenlijk precies :confused::confused::confused:

Beps,heb je het rijk al alleen?