Ttt 33

Lekker Linda,dus je hoeft niet eerst een heel eind te rijden,wist eigenlijk niet eens dat er vanaf Enschede ook vakantie vluchten gaan.

@turkije-lover: ik woon ong 5 a 10 min rijden van twente airport, dit jaar kunnen we nog wel vanaf hier vliegen is wss laatste jaar is nl nog steeds niet zeker of vliegveld open blijft hoop natuurlijk van wel

Ja dat is zeker te hopen anders wordt het schiphol of en van de anderen en dat is voor jouw niet echt naast de deur.Maar je kan toch niet overal naartoe vanaf Enschede?

nee turkije lover niet overal, maar wel veel bekende vakantieplaatsen…maar soms maar 1x in de week.

@turkije-lover: op dit moment naar portugal, mallorca, kreta en antalya

Als ze open blijven moet het aantal bestemmingen wel worden uitgebreid geloof ik

Het is hier nu aan het onweren

@Turkije lover: Ja het rijk is van mij :evil: maar nu nog leuk, morgen al minder zeg maar…
Rating is best makkelijk. Je gaat naar het profiel van iemand(door om zn nick te gaan staan en kiezen voor Public Profiel) en daar klikken op rating, en de keuze in het aantal sterren dat je iemand waard vind.

Wij hebben er trouwens ook over gedacht uit Enschede vandaan te vliegen, want daar zou je de auto makkelijker kwijt kunnen zeggen ze(Klopt dat Linda??)

dat zou voor jouw helemaal mooi zijn als ze moeten uitbreiden.

Ik vlieg meestal vanaf Amsterdam,maar Eindhoven en Rotterdam zijn vanaf hier ook wel te doen.

Good evening!

@Turkijelover&Linda
Lekker geshopt vanmiddag! En allebei weer wat nieuws in de kast.

@Beps

Zie van alles online(marion, Linda) maar geen reakties, valt me weer tegen dames(:hihi: )

I’m so sorry, had helaas andere dingen te doen. Rating? Snap er de ballen niet van hoet het werkt.

@Linda
Is goed te doen, vliegen vanaf Enschede, zijn in 2005 ook 2x vanaf daar vertrokken.

@Viva
zolder staat hier ook lekker vol maar de koffers hebben een plekje helemaal vooraan. Lekker meteen voor de grijp. Moeten helaas nog een maand of 3 blijven staan.

Zo en nu weer aan het werk, anders wordt het weer TE laat vanavond.
Tot straks!!!

Wij vliegen ook altijd vanaf Schiphol, alleen als je vroeg vertrekt is het erop aanreizen soms wat moeilijk. Tegenwoordig doen we dan het smart-parking. Kosten vallen heel erg mee, en je staat op P3 dus mooi in de buurt, busje op en neer…

@Beps
Parkeren op Enschede is heel goed te doen. Gratis en maar een paar minuten lopen met je spul. Tenminste in 2005.

Zo Beps heb je gerated hoor:biggrin:

Meestal kan me pa ons wel brengen als ik met me ma ga of we gaan met de trein is ook goed te doen vanaf hier,en als hun dan gaan dan breng ik hun weer,parkeren op P3 doen er een hoop tegenwoordig heb ik gehoord misschien een idee voor de volgende keer

wij zitten in de luxe positie…10 minuten vanaf rotterdam airport…en 30 minuten vanaf schiphol…en altijd iemand die ons weg brengt en weer ophaald. dit jaar de buurtjes rijden ons 4en met 2 auto’s naar rotterdam, en terug worden we opgehaald door vrienden van onze dochter en as schoonzoon. die rijden ook beiden met een auto…

en ikke …breng met zoon en schoondochter heen en terug naar schiphol over 2 weken

eigenlijk brengen we altijd wel iemand elk jaar en worden ook altijd weggebracht…not a problem toch!!!

@beppie: is idd goed te doen vanaf twente, kunt je auto daar goed kwijt en parkeren is helemaal gratis

@marion: dan ben je in 2005 heel dicht bij mijn huis geweest

viva,heerlijk toch als je het zo kan regelen.

Mijn ouders nemen altijd de auto mee en halen mij dan op en dan gaan we naar het vliegveld toen en laten de auto daar dan staan

ach ja kleine moeite groot geluk nietwaar, verleden jaar ben ik 3x voor een ander naar schiphol gereden en het is ook niet zo van ik breng jou dus nu moet jij mij brengen, het gaat zo als het gaat