Mss toch een keertje vanaf daar vertrekken dan. Maar ach wat ik zei, dat smart-parking is ook goed te doen. En met de trein is het net geen uur dus ook geen probleem. Familie woont net bij Schiphol. Eerder konden we daar altijd parkeren, maar das nu betaald geworden, dus dat is ook geen optie. Zoals het er nu uitziet de trein dit keer. Komen op een dinsdag terug en dan in de middag dus ook geen punt
Ja klopt. net geen ā¬50 voor 1 week, 85 voor 2 en 110 voor 3.
Ik vind het goed geregeld. Heb je een extra dag dan kost je dat iets van ā¬5. En niemand lastigvallen. Perfect!
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Ach ja, zoān kreditkaart is tegenwoordig ook het probleem niet meer, volgens mij krijg je die dingen zelfs bij een pakje boter kado⦠En ik vind het wel prettig zoān ding te hebben als ik in het buitenland zit, als er iets gebeurt kan ik meteen over geld beschikken. Ideaal. Verder gebruik ik m eigenlijk niet. Zit in t pakket van mn bank, gratisā¦
Fransijn: 21 juli - Side:TURKEY:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Ik wilde ook nooit. tot verleden jaar, paps moest naar de arts, geen cash, en ja wel makkelijk. En toen hebben we in hert pakket van de bank er maar 1 genomen. Gewoon voor āje-weet-maar-nooitā
ja misschien welā¦maar achā¦3 pinpassen moet ook voldoende zijn, verleden jaar had ik een nieuwe europas van de rabo. niet gebruikt in nederland dusā¦pin ik op Dalamanā¦ja jammer gelijk geblokkeerd, handig om nog andere passen te hebbenā¦even bellen. geld overgezet en tappen maar toch.
ja klopt, maar toen in het ziekenhuis werd de kreditpas wel geacc maar een pinpas niet! En betalen he, anders geen hulpā¦
Ach ja, het maakt ook niet uit. Wij hebben ook altijd teveel passen mee. Maar sinds dat met de paps, nee ik ben wat oplettenderā¦
@turkijelover, me me me ikke sta op 1 op 1 sept! en met een vette voorsprong ook!
@ rating, of je gaat op het woord rating staan, aan de linkerkant bij iemand profiel, dan geef je een aantal sterren
uhm⦠:paranoid:
owh ja
@ enschede, eindhoven is ook goed te doen, vorige jaar vloog tui ook op enschede vanaf gran canaria
linda, dusseldorf is dan nog makkelijker denk ik zo?
@ creditcard, en wat denk je van ryanair, easyjet, germanwings, jetair⦠alles boeken met CC, lekker makkelijk hoor!! ikke heb 4 bankpassen bij 2 verschillende banken en 2 CC, als mn bankpas in mongolie ingeslikt gaat worden is het geen ramp