Ttt 33

Hoi allemaal ikke weer thuis, ff wat eten en drinken en ik meld me weer

@ beps, hoe ging je 2e week 'in de lijn"

al wat beter??

@ Bloem: en de vrije daagjes van werk? Of heb je ontslag of onbetaald verlof ofzoo?

IK NEEM ONTSLAG offcourse!!

Ik doe mee…oh nee, ik begin pas :smiley:

@ beps, you wish!
ikke nog 47 dagen werken!! aftellen!!

Ik weet niet hoelang nog. Maar ga eerst de 5de maar eens op vakantie, de 5de augustus dan…

mmm heerlijk!!
heb je je volgende vakantie alweer gepland? ergens, maart/ april?? :unibrow:

Kijk, Istanbullllll

Ga eerst maar ff wat eten en een klein slaapje doen… zo moe…(Goulash!)

GOULASH?? DAS HONGAARS TOCH?
owh de capslock weer aan…

Ik heb Turkse goulash gegeten in Turkije, volgens mij is dat gewoon universeel?

volgens mij is het van oorsprong hongaars ofzo
maar goed… ikke vind het niet zo lekker…

Volgens mij van oorsprong hongaars… maar dit is gewoon een btje van Beps en een btje van Kno*r… net als chapatti… hahahaahaahah zooo makkeli…(Bloem je kan het ook met varkensvlees maken als je rund niet lekker vind…)

ikke lust geen paprika en die bonen enzo en ui hoeft van mij ook niet zo, je kent me, rund/ koe, varken, geit, lam, kip, kalkoen i dont care… :smiley: ikke ben echt een carnivoor, hahaha

Bonen??? Nee schat das chili…
Laat je de paprika eruit, doe je de groenten erin die je wel lust. Het is eigenlijk alle left-overs en dan met rijst of aardappels…(Rijst dus…hihi)

ach who cares! koken? was da?
ga ik dus over 2 mnd de komende 7 mnd niet doen, net als afwassen, opruimen, stofzuigen of wat dan ook!

@ beps, wist je dat je officieel 2e staat?
dat betekend dat sevgilim zich officieel heeft afgemeld

sta nu al meteen 200 post voor op jou… hahahaha…

GRRRRR Gemeen…
Ja heb het gezien… Snap het niet helemaal dus… Het zal wel

hey dames…!!

hıer even een berıchtje van mıj vanuıt turkıje…
hıer ıs alles goed…ontzettend warm…maar ık vermaak me prıma…er ıs eıgelıjk nıet veel toerısme dus werken heeft nıet veel nut al help ık een beetje met dıe onnozelle dıngetjes…verder lkkr op het strand geweest…ın sıde zelf naar manvgat en bıj een vrıendın geweest…huısje een beetje op orde houden…ık kom de dagen wel door dus…na het werk gaan we altıjd nog ıets leuks doen met zn 2e…gıster om 1 uur s nachst nog lamsvlees gegeten…hıhı…erg lekker…
ık ga nıet bıjlezen…want das nıet te doen!! ık hoop dat het goed gaat met ıedereen…voor mk ıs het bıjna zover… :smiley:
verder wıl ık ıedereen dıe bınnen kort gat vertrekken heel veel plezıer wensen…!! en ık laat snel weer eens van me horen…

dıkke kus voor ıedereenn!!

Is Sev nu helemaal weg? :frowning:

@ Bloem: zal wel weer wennen worden als je terug bent…
Hee, ik vraag me altijd af, zo’n reis is best duur. Heb je het allemaal bij elkaar gespaard?