Ttt 33

goedmiddag,

Ik ben wakker. heerlijk geslapen en nu eventjes wat vrije dagen.
Ik ga zo in iedergeval eventjes naar dorp. Eten halen he. moet ook weer gebeuren.

Cruise lijkt me ook geweldig, het sfeertje de zee heerlijk!!!

Groetjes jac

mmmm
zo’n carribean cruise!!
nee wil echt graag zo’n blue cruise doen, maar vanuit NL zo duur!! en tja, toch een beetje sund als je naar turkije op vakantie gaat en dan niet je vriendjes bezoeken… zucht
ooit komt het goed, net zoals die cappadocie tour en al het andere…

@ Cyn: zelf helaas nog nooit een cruise gemaakt? Ik ook niet jammergenoeg. Lijkt me idd geweeeldig:D. Vriendin van mij heeft op een cruiseschip gewerkt, in het Caribisch gebied… Hard werken, maar je mag ook om de zoveel dagen een dagje rondlopen op zo’n prachtig eiland!!

@ Bloem: gaje nou na je wereldreis gelijk door naar Turkije of gaje eerst nog even terug om paps en mams gedag te zeggen?

@ cris ik heb echt geen een flauw idee, heeft allemaal met de €€€ te maken
denk dat we samen uit samen thuis doen, dus idd naar Nl, weekje of 2, even her-pakken enzo en dan richting turkije voor al die dingen die ik hierboven had staan
of met tussenstop op istanbul gewoon uitstappen en de pa en ma en beps en hubs treffen in istanbully en daarna zelf door naar HUUUUIIIISSSS!!

OF
na 2 mnd afzien geen zin meer, terug naar nl, huisje boompje beessie en 5 weken per jaar op vakantie… i dont know :frowning:

Nee nog nooit zelf een cruise gemaakt… Kost echt teveel!!! :wink:

Zou het wel graag willen, en dan waarschijnlijk vanaf Venetie, naar kroatie, griekenland, en turkije :hihi:

@bloem
Jammer dat je broer zo dwars was, wel goed dat jullie toch met z’n drieën zijn geweest.

@linda
Gaat het vandaag weer wat beter met je?

@jac
Zo de nachten weer achter de rug, nu lekker een paar dagen vrij.

Vanmorgen een vriendin op visite gehad en nu een beetje aan het relaxen. Af en toe doe ik iets en dan zit weer lekker achter de pc. Ik kom de dagen wel door :slight_smile: Zo eerst het eten maar even klaarzetten.

@Mk, hoe voel je je? Is het allemaal nog een beetje uit te houden?? Ben blij voor je dat het hier in NL geen 40 graden is… Lijkt me geen pretje, met zo’n baby op komst!

@ mk, zo lekker relaxed aan doen! heel verstandig
zit nu al elke keer op mn mob te kijken! je weet het nooit he? :wink:

@ cruise, die zijn idd echt aso duur, en bij zo’n carribeancruise komen ook nog de kosten voor een vliegticket die kant op en je moet verplicht in galajurk enzo… toch zijn er zat mensen die het doen en kunnen betalen, want als zo’n cruiseschip aanmeert, is het echt feest! wat een mensen!

Als ik niks doe dan gaat het best :smiley:

Ik heb alleen nog maar van Beps en Linda ‘rating punten’ gekregen en dat terwijl ik iedereen ***** heb gegeven :angry: :crybaby:

@bloem
Ik heb je toch verteld dat mijn nichtje nu in Beijing zit, ze heeft ook een weblog. Als je het leuk vindt om te lezen, wil ik je het adres wel doormailen.

@ Bloem: een hoop mogelijkheden, moeilijk kiezen. Hangt vooral af van je stemming geloof ik? En afzien wordt het wel maar het zal ook geweldig zijn. Samen met je reisgenoot zul je de reis wel voltooien, met heeeeel veel nieuwe en mooie herinneringen!!

@ Cyn: jup, heel duur. Op zee zijn is ook gewoon geweldig vindik. Later wil ik eigenlijk ook wel een bootje kopen. Is natuurlijk niet te vergelijken met een cruise-schip, maar toch :stuck_out_tongue:

@Mk, hier je 5 sterren!!!

@Cris, ik wordt altijd snel zeeziek… en daarom is een cruise voor mij juist wel de oplossing… Groot, beweegt niet veel… en een goede stabiliteit!! :stuck_out_tongue: Maar goed binnenkort dus waarschijnlijk eens een dagje rondkijken op een schip!!

x

Ik ben niet zo snel zeeziek, maar toen ik met zo’n enorme boot naar Noorwegen ben geweest :puke::puke::puke: ik ben echt nog nooit zo beroerd geweest.

@ Cyn:waar gaje dat doen dan?

In a’dam!! Daar komt de Costa Atlantica… Kijk maar ff op google ofzo… Had me ingeschreven, en wacht nu nog op bevestiging… :slapen:

Oo, ik dacht dat het iets voor je werk was…

Ja is ook van me werk uit hoor!! :so:

Ik heb me ouders ingeschreven voor zo’n bezoek aan een cruiseschip op 4 oktober in Rotterdam

@ mk, wist ik niet
@ cris, nou ja, zin, vooral €€€€5 dus!