Ttt 33

Heb je te zware ballen genomen dan?

Goedenmorgen allemaal!!

Gisteren was het prachtig strandweer, gelukkig maar!!
Vandaag nog steeds mooi weer hieroo, alleen regent het af en toe.
Deel 33 alweer, gefeliciteerd. En gelijk op de helft…

@ bowlen, heb ik ook altijd last van! te zware ballen idd, maar lichtere, daar passen mn vingers weer niet in! :retard: ook altijd alst van mn pols, maar na 1 dagje is het weer weg en als je het leuk hebt gehad… toch?

@Marion, nee integendeel… Maar omdat die hand natuurlijk niks gewend meer is… en we gingen gelijk 2 uur bowlen… Dus na 1.5 uur werden de ballen steeds zwaarder en zwaarder!!! Maar goed, gaat wel weer over!!!

Alleen de rugpijn kan ik niet verklaren!! :crybaby:
x

hahahahaa
lekker sportief bezig geweest?? :wink:

Misschien heb je, doordat het steeds zwaarder werd, op het laatst meer vanuit je rug gegooid ipv alleen met je arm.

@ Cyn: en je bukt wss ook steeds. Vandaar je rug.

hihihihi…:smiley:
sorry… ben een beetje meligjes!

Heb je wel eens he bloem :wink:

krijg echt hele anders ideeen bij rugpijn enzo…:smiley:
what’s on a girlzzz mind

@ cris, hoe heeft je vriend het eigenlijk gehad op zn loret tour?

@bloem
Is de wijn nog aan het doorwerken :wink:

:lol: Bloem, nee daar komt het niet van hoor!!! Misschien heb ik ook wel in een verkeerde houding geslapen :slapen:

@ cyn ja tuuuurlijk

@ marion, zou zo maar kunnen, was gisteren echt goed van de wap hihihi :smiley:

ben gewoon melig
mn reisgenoot heeft eindelijk zn baan opgezegd en mag nu dus zn hyves volkladden… heb ik dus ook gedaan

vandaag gevraagd of ie mee gaat op wereldreis… maar dat ie er ook nog wel ff 64 nachtjes over mag slapen

:smiley:

krijg ik terug: ja hoor, heb wel ff de tijd! hahahah
wat een mop! hihihi…

@ Bloem: lloret was leuk als ik het zo hoor. Wel errug duur, maar ze hebben dan ook aardig wat gedronken daar, krijg ik het idee… Maar ach, nothing beats Turkey :wink:

idd!! maar alle zorgen voor nix, alles helemaal paix en vree tussen jullie

@ Bloem: jups, dat wel. Toch jammer dat ik in september naar Schotland ga verhuizen :wink:

Oh dat gaat echt moeilijk worden denk cris!!!

Ik heb zojuist 2 cruises geboekt… Echt cool lijkt me dat!!

x

@ cyn, wat voor cruises? rijn-moezel cruises, lijkt me echt party hardy! hahaha
nee zo’n blue cruise lijkt me end of paradise!

@ cris, ja ach, ik zou het voor een vent zeker niet laten, en als het echt goed zit tussen jullie dan overleven jullie dat wel, en anders was het ook wel uitgegaan, dus dan kun je maar beter je eigen toekomst verzekeren, door lekker te doen wat goed is voor JOU!! (trust me!!)

Tot straks meiden … kan er nu rustig even tussenuit :D;)