Ttt 33

geeft niets Bloemmie, ik moet daar alles nog lezen…dus nog werk genoeg zou ik zo zeggen…en dan heb ik jou verhaal van 100 pagina’s nog…heerlijk

Linda, voel je je weer niet goed>>> Waar komt dat door>???? hooikoorts ofzo.

@ viva, had ik je toch gemaild? staat ook op verhalen verhalen en dus in die bijlage in de mail

jaaaaa Bloemmie, heb ik allemaal uitgeprint…

uitgeprint??? :retard:
heb ik ook 1x gedaan… hij bleef gaan… alle 95 pagina’s!
wel inbinden dan he? :hihi:

heb nu het verhaal van Von gelezen, maar blijf daar steken dat ze in Bodrum is met haar askim en haar vriendin, weet nog niet of ze nog verder schrijft…want nu komt inderdaad jou verhaal er … en dat bewaar ik voor in bed…te lezen als hubs slaapt, vandaar dat ik heb uitgeprint heb

@viva: ben verkouden, voelde het al wel een beetje aankomen

@bloem: bedoelde medicijn voor mijn verkoudheid, je snapt wel wat dat medicijn is he

Ja echt wel…trouwens die andere heb ik ook uitgeprint van jou…mijn dochter heeft die ook al gelezen…die van boottrip en die andere…

Bloem weet jij of von het nog verder geschreven heeft zodat ik niet alle 50 paginas door hoef te struinen.

Hmmm kan nog steeds geen punten uitdelen

Meiden ga nu echt slapen weltrusten allemaal tot morgen

sorry deze moet nog even mijn 1800e post

@ VIVA, nee ze heeft tussendoor nog 1 of 2 keer een vervolg geschreven maar daarna nooit meer, je kunt ook op user zoeken he? alle posts van deze user en dan zie je vanzelf welke je wel of niet gehad hebt

@ linda, owh zoo… hihihi, maar heb je dan geen medicijnen ervoor? lijkt me super lastig en ben dan ook super blij dat ik er geen last van heb… afkloppen!!

ikke vind het ook wel mooie geweest voor vandaag

gaaaaaaappppp

wel te rusten allemaal, iedereen slapen…wie doet de lampjes uit hierzo…

:idea: das mijn lampje
marion is nog aan het bijlezen zie ik

@ marion, zwaaaaaiiii!!

de rest: truste
tot morgen

:dag: truste allemaal :kus:

truste marion…ik hoop dat je J. nog weer wat aandacht hebt kunnen geven…ps. ga jij nog op vakantie?

ik zie dat iedereen naar bed is gegaan, het licht brand nog…

ik trek nu aan het touwtje…klik…donker…slaap

@Viva
Is wel de bedoeling!! Zal wss eind oktober worden dat we kunnen gaan.