zit ik in de nachtdienst eventjes op wereldwijzer, zijn er nog een paar wakker, waaronder bloem, marion, viva.
Maar ondertussen kreeg ik telefoon en zie dat jullie nu allemaal naar jullie bedje zijn gegaan.
In iedergeval een hele fijne maandag.
Ik vind de maandag altijd het moeilijkst om te starten, maar goed.
Werk ze voor degene die moeten werken.
Ik ga rond 8 uur mijn bedje in.
:idea: :zon02: :idea:
Met dit weer maar een zonnetje, want anders word het helemaal niets vandaag…
Goedenmorgen allen.
Heerlijk uitgeslapen nu hubbie niet zo vroeg op hoeft… En dan kan ik dus ook lekker (proberen) door te slapen, of gewoon nog ff dommelen tot de wekker afloopt…
mogguh
wat een budweer is het alweer… zucht… we hebben de zomer in feb. en maart al gehad vrees ik.
ik heb heel de nacht wakker gelegen met warrige dromen, pijnlijke benen en rug… :retard:
om half 6 wat gedronken en geplast en toen ff nog geslapen, heerlijk die 4 uurtjes, not!
anyway, naar het werk! jajajaaaaa leuk! werken, jippie ik heb er zin an (misschien helpt het…denk het ook niet maar goed)
het regende wel, maar het was te doen, niet supernat alleen nu een beetje plakkerig
we need zon zon zon zon zon zon!!
ppfff je zal maar in turkije zitten en morgen weer naar huis vliegen :biggrin: dan baal je! nee hoor, leedvermaak is het mooiste vermaak :unibrow:
he…halllo hier regen en zon…nu weer volop zon…maar volgens mij een zonnetje om een bui regen op te halen…ikke ben heeeeeerlijk vrij…veel te lang geslapen dus nu helemaal van de leg.