Ttt 33

ja kan best maar op een gegeven moment weet ik echt niet meer hoe te zoeken…van poolcirkels tot noorderbreedte weet ik veel, alles voorbij zien komen…breedtegraad ect…maar geen rendieren…o…die waren gevlogen…zoals jij al zei, richting noordpool naar de kerstman…

Goed, mijn :idea: is nu uit, tot morgen, ikke is nu echt weg

slaapse Beps…sweet dreams…alone

@bep: weltrusten slaap lekker

5.600!!

okey sorry

@ viva, probeer het eens in het engels, en @ngel geeft vaak leuke tips
mn collega doet altijd: famous views
of famous cliff ofzoiets… gaat goed!! en je kunt soms beter niet bij google picture search kijken, maar gewoon google, dan kom je ergens en kun je daarmee verder googlen!
anyway beetje offtopic, solly

ach moet een keertje kunnen Bloem en oftopic…TTT is teatime, en daar is alles bespreekbaar toch

ja alleen is het voor mij vanavond meer turkish vino time
hehehehehe :smiley: :smiley: :smiley:

its just U& me now??

lukt het een beetje met bijlezen bij verhalen verhalen??

Nog iemand wakker??? Haha

ja echt gaaf hoor…die Von kan er ook wat van, heeft een beetje jou stijl

Ja linda we zijn er nog, steeds heen en weer klikken, ik zit ook te lezen op verhalen verhalen…is echt goed, ik weet niet of jij dat al gevonden hebt.

Ja heb t al wel gevonden maar de laatste weken daar eigenlijk helemaal niet gelezen wordt weer eens tijd

zo gaaf
…net een roman…

Ja mooi he

Hoop dat ik me morgen weer wat beter voel

@ viva, mn laaste bericht was van dec 2006 en sindsdien is er nix meer gebeurd op dat topic… helaas

Eigenlijk maar een medicijn voor he…

dames, heb een nieuw topic geopend met enquete,… we zullen ze eens ff wakkerschudden :evil:

ja i know, komt goed komt goed
en ik denk dat ik in de tussentijd nog heeeel veeel mooie verhalen maak hoor!! en daarna is turkije weer aan de beurt