Ttt..22

@cris…gefeliciteerd met de baan…!!!

ik ga trainen…tot straks…xx

In Adr waren vorig jaar ook behoorlijk wat russen of iets wat daarop lijkt. Op zich waren ze niet vervelend, alleen de combinatie met engelsen is geen succes. Dat waren 2 kampen en gaf spanning. Was wel jammer. Tja die eetgewoontes van de russen zie je overal, maar ooit wel eens een groep turken in een hotel meegemaakt? Is nog erger. Scheppen hun borden overvol, eten er niks van en maken er een grote puinhoop van.

Cristina,succes met je nieuwe baan.

Filiz,train ze

Ja 3 jaar geleden in Torba, hadden wij een hotel, geweldig hoor daar niet van maar in het weekend werd dat hele hotel volgestopt met turkse studenten uit Istanbul, nou dat hebben we geweten, we waren blij dat op zondagavond iedereen weer pleitte ging, anders waren wij gegaan, verschrikkelijk. We hadden geen stoel om op te zitten, en tijdens het diner,waren alle schalen leeg en konden ze ook niet meer bijvullen, vervolgens bleven ze allemaal aan de tafel zitten zodat wij nergens meer konden eten, dat was waardeloos, en ook in het zwembad, alle bedden bij elkaar geschoven, en de hele dag er niet meer vanaf, kinderen die niet meer in het zwembad konden ect…het was gelukkig maar 2 dagen maar toch

@Roanna: Kan het eigenlijk niet zo goed lezen. Bij wie had je internet:lol:

@Toos: Toos let op: bij XS4L. Heb ik er een letter bij gezet. :lol: **

@ Viva: Heb je dan weleens in Spanje in een hotel gezeten in voor of naseizoen en d’r komt zo’n hele club semibejaarden is dat hotel. Nou dan kan je je eigen niet meer verstaanbaar maken tijdens het eten, want dat kakelt maar maar door en zo hard. Ze denken echt dat ze er alleen zijn.

Ach zo zal er overal wel wat zijn. Ook hebben we wel eens meegemaakt een hele school met engelse kinderen. Nou, dat wil je ook niet weten. Ik had toen net als jou zo van als hun niet gauw gaan, ga ik weg.

@Cristina: Jeetje, leuk zeg. Zie je nog eens wat. Dat dacht ik laatst nog toen we bij de musical Tarzan waren in Scheveningen. Ik dacht nog bij mij eigen als je daar werkt, zie je nog weleens wat. Gaaf hoor! En het is inderdaad mooi meegenomen op je cv.

Zo weer thuis na een dag werken. Was het maar morgen.

@Cristina: gefeliciteerd met je bijbaan! Klinkt erg leuk!

Verder niet bijgelezen, geen doen :biggrin:

Vandaag busy dagje gehad, vanavond lekker op de bank met mannetje. Hij gaat binnenkort beginnen met motrorijlessen. Spannend!

Iedereen dikke knuffel

Goede avond!

Wat hebben jullie allemaal gezond gegeten zeg, ik had vandaag eens zin om lekker te SAS-sen. Kippenbouten, FRIETJES en komkommersalade.
Voor de afwisseling eens een keer flink doorgewerkt vandaag. Alle was aan de kant en buiten het laatste terras schoongemaakt. Nu nog een tig meter paadjes onkruid plukken en dan zit mijn tuintaak erop vind ik, tenminste voor zolang als het duurt.
Ook nog even het buurmeisje op bezoek gehad. Ze komt vakantiewerk bij ons doen dus even tekst en uitleg gegeven over haar werk in de grote vakantie.

@Viva
Tis me wat met die Russen. Hebben ze wel meegemaakt in verschillende hotels maar nooit echt last van gehad. Sommige vrouwen hebben wel manieren waarvan je denkt moet dat nou, maar heb me er niet aan gestoord. Iedere keer nog geluk gehad dus want je hoort zoveel verhalen van scheld- en knokpartijen, wil dat niet mee maken in mijn vakantie.
Over je gebabbel, ga gerust je gang, hebben we hier helemaal geen hekel aan. Is gezellig toch :smiley: ?

@Cris
Proficiat met je baan. Lijkt me heel leuk om te doen, allemaal vrolijke mensen.

@Filiz
Veel plezier met de training. Daarna nog de kantine in?

@Linda
Was het maar vast morgen … waarom :wink: ?

Hey Dia. Leuk je weer eens te zien. Bevalt het fultime werken al een beetje? Wel druk nu zeker he?

@Linda: Nog even geduld. :unibrow:

@roanna: blij dat ik gister na werk toch nog effe naar de baan ben geweest, snap je

@Linda: Nou dat kun je wel zeggen. Anders …??? :wub:

@marion: dan mag ik weer trainen en wie zie ik dan weer?

Goeie avond dames ! Ben er eindelijk weer geraakt ! Heb het al super druk gehad de laatste tijd, sorry…

Ik zal helaas niet kunnen bijlezen want moet nog heel veel leren voor school en zo en jullie zitten alweer in deel 22 ! Gaat echt snel hoor !

Love you all !

@Linda
Snapte hem wel hoor, wilde je alleen ff plagen.

@Sev
Gezellig dat je er weer ff bent! Had je al gemist de laatste dagen … enne … love you too.

zo ik ga naar mijn hubby…welterusten, en nog een fijne avond…doeiiiiii

Iyi aksamlar,
Nou nou nou, is me dat bijlezen! Maar tis me toch aardig gelukt geloof ik.Ik ga maar even in het algemeen iets zeggen, persoonlijk bijna niet te doen, gaat tie dan:
Iedereen die hard aan t studeren is: succes daarmee!
Iedereen die hard aan t werk is: werk ze!
Iedereen die gewoon lekker hollands gekookt heeft: niks mis mee hoor!
Iedereen die wat leuks aan t doen is: veel plezier!
Eh, voor de rest wens ik gewoon iedereen het allerbeste toe, waar je ook mee bezig bent!!
Straks met Mar lekker buikdansen, even los met de heupen (en de rest). Morgen weer werken, dan 2 dagen vrij, weekend werken en dan heb ik Vakantie…!!! We vliegen 26 april vanaf Brussel om 6 uur 's morgens dus das echt wel heerlijk. Ben echt al aan t aftellen nu.
Nou meisjes (en jongens), meld me wel weer eens. Fijne avond nog.

@crazymar: mooie vertrektijd!

Ik ben er ook, drukke dag gehad, snel ffies globaal bijgelezen…

@Bloem, dacht ik meld me af, heb ik blijkbaar jullie allemaal getagged…weet ook niet wat het is. Sorry :retard:

@Dia: Zo verdwaald :wink: !! Alles oke??

@Sev: :wub:
@Roanna: Wij hebben die ook je weet wel accesforall :beef: Is ook hier probleemloos gelukkig

@Ik ben het al weer kwijt…

Morgenochtend werken, en daarna zie ik wel…
Hubs wil de compie vanaaf, dusssss
Tot morgen:finger:

@bep: tot morgen