Ben een beetje blij als ik n september naar Turkije ga, dan ga ik ook misschien met dolfijnen zwemmen. ALs dat gebeurt dan komt eindelijk mijn droom uit.
Vrijdag ga ik de hele dag meelopen op de saxion hogeschool.Ik ben benieuwd hoe dat zal verlopen. Heb er wel veel zin in.
@Bep: O ja? Nou lekker stabiel he? Hiervoor had ik kabel van P en die lag er regelmatig uit. Dat moet je toch niet hebben! :finger: Heeft hub nog geen eigen compie?
Nou, meisjes die al naar bed gaan, voor zo alvast weltrusten en alle anderen nog een fijne avond.
Oja, kep vandaag ook al de tickets van Blof binnen gekregen.
@Roanna: Die hadden wij hiervoor ook. Maar ook hier een ramp…vaak niets geen foon een tv en geen compie…
Wij hebben 1 compie(en een laptop, maar die doet het niet lekker geloof ik, al zit hij er nu wel mee te klooien…)
@viva…ja russen…tis niet het meest prettige volk…maar zo denken zij misschien over ons…
@marion…kan je niet iets spuiten tegen dat ontkruid…hebben wij vorig jaar gedaan…nu nergens last van;)
idd nog blijven hangen in de kantine…vind ik vaak het gezelligst:D
slaap lkkr allemaal…ik ga ook slapen…morgen is het weer vroeg dag
@Filiz
De 3e helft is meestal het gezelligste
Hub zou ook gaan spuiten voor het onkruid maar ben hem meestal al voor omdat ik het niet meer aan kan zien. Laat het friemelspul voor hem staan.
@Besmile
Lijkt me ook zoooooo gaaf om te zwemmen met dolfijnen. Wilden dat afgelopen oktober gaan doen maar was niet meer mogelijk in Kemer. Het jaar daarvoor nog wel. Dikke pech dus, maar ooit … gaat het er vast nog eens van komen.
Ik ga zo te werk, dus ik meld me daar nog wel oke… Ben een btje laat, telang ge-gamed voor ik hier langs kwam, offeehh nee niet eerst gereageerd en nu moet ik zo weg…
@Fransijn: Ohh nog 10 daagjes en jij kan je geliefde in je geliefde land weer in je armen sluiten…over genieten van de mooie momenten gesproken…
Ik ben ondertussen op het werk, nog vandaag en vrijdag en dan is ikke hier klaar. Ach en ik ben er ook wel een btje klaar mee zeg maar. Het komt wel goed, 4 weken genieten…JAAAAA
goedemorgen allen, vandaag ben ik lekker vrij (ga in de hut maar even te keer, bedden verschonen ect…) dus ik kom regelmatig even aanwaaien… iedereen werkse
Goede morgen allemaal.
Even snel een bakje met WW en dan rap aan het werk. Ga vanmiddag met J. shoppen. Hij moet nieuwe schoenen en een paar stelletjes nieuwe zomerkleren. Ga je later dan is al het mooie al weer weg. Is me toch al zo’n lastige met kleren kopen, het model gespierde spijker zeg maar.
@Fransijn
Hoe was het met de kids gisteren? Had je dochter nog veel pijn gehad na de operatie?
@Beps
Telt lekker af voor je, en dan … een paar weken genieten. Laat het mooie weer maar komen of niet?
@Viva
Succes met de huishoudelijke klussen. Is zo verleidelijk dan die computer. Mijn af en toe checken verandert meestal al snel in heel vaak checken.
mogguh…ben ik dus weer…grrrrrr…thuis geen internet…weet niet via wie, tis niet MIJN huis… anyway, wel bijgelezen maar heb nix te reageren. Ikke heb gisteren gekookt en flink bijgeslapen, gaat niet zo goed de laatste tijd, zo moe telkens. Anyway, nog 4,5 week en dan turkije en nog 4,5 mnd en dan wereldreis!! moet echt goed onthouden, want heb het helemaal gehad hiero in NL…zucht, waar zijn toch die tijden gebleven dat ik me elke dag voor te werk gaan insmeerde met zonnebrand?? ik standaard een zonnebril droeg en hele dagen buiten was?? die dagen waar ik siesta hield en de tomaten me tegemoed geurden in alle winkeles…:crybaby: ik mis het zoooowww!!! :crybaby:
Jeetje Bloem misschien zit je in een voorjaarsdip…als je overal zo zwart in kijkt…
marion…ja gespierde spijkers aankleden is altijd een crime…misschien is er wat in de ijzerhandel te verkrijgen (hahaha)
ga weer verder tot straks
Ik zit net als Marion met een bakkie achter de PC. Moet zelfs nog douchen. :drugged:
@Bloem: Och jee Bloem toch! Dat heet even in een dip zitten, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen dat je nu even denkt, wat doe ik HIER? En dan ook s,avonds nog geen internet. Wat een handicap dan he? Denk maar even aan de tijd die jou nog te wachten staat, misschien helpt dat een beetje.
@Viva: Lekker zo’n dagje vrij he? Doen en laten wat je wil. Heerlijk zo af en toe. Geen verplichten van je werk enzo. Nou, gooi de boel maar los vandaag en laat het eens weer lekker allemaal doowaaien. ha, ha. :lol:
@Bep: Jij werkse nog vandaag en wat je zegt, de rest komt wel goed.
Ik moet morgen extra werken, omdat we zo’n 1000 extra gasten krijgen die een gratis lunch aangeboden krijgen i.v.m. de verkoop van de zoveelste polis. Ja, ja, het mag wat kosten.
Nou allen, een hele fijne dag nog en voor de werkenden, werkse.
wow, aanpoten voor jou dus roanna…wij kregen gisteren allemaal een plantje, een zonnebloem ivm een of andere actie…geurt wel erg prettig hiero, maar denk dat ik hem toch meeneem naar huis, voor het raam, lekker in het zonnetje, eens kijken hoe lang die het overleefd…hihihi…heb geen groene vingers!
Haha, tis toch ook altijd wel wat… Zijn het niet de Russen, dan wel de Turken, Engelsen of bejaarden. Ach, kamperende Nederlanders in Spanje met heel veel kleine kinderen kunnen er ook wel wat van.
@ Beppie en Roanna: Hmm, die P hadden wij ook en wij hebben er twee jaar over gedaan om er vanaf te komen en tis nog steeds niet gelukt. We bellen, e-mailen, schrijven, etc. Ze reageren niet, nemen niet op en sturen geen mails terug. Echt asociaal. Wij maar betalen terwijl we al overgestapt zijn. Is toch niet normaal, twee jaar lang??
@ Marion: hahaha, gespierde spijker!! Success met winkelen.
@ iedereen die gaat werken: werkze!
@ Bloem: nog maar 4,5 weekjes!
Ik ben vandaag thuisgebleven. Maandag van half negen tot vier uur op school gezeten en maar 2 lesuren gehad. 2 keer 50 minuten. Rest = tussenuren. Is toch niet normaal? Vandaag lekker thuis leren, maandag beginnen tentamens weer.