Ttt..22

@ Cyn: balen dat je voor 1 onderdeel gezakt bent. Hopen dat het snel goed te maken valt! Werkze voor nu.

@Cris: Motorrijden IS stoer… Ik kan het weten… Zooo lekker…
En wat die P betreft… Wij hadden geluk, de KPN heeft alles opgezegt, en dus ging het ineens wel goed en ook zonder 10 keer bellen mailen ed…

Ik heb geen barst zin…morgen lekker vrij en dan ook weer bijna…

@ Beps: zelfde hier. Kan mezelf maar niet achter mijn boeken krijgen. Zal toch wel moeten als ik wil slagen. Success vandaag. Lekker vooruitzicht: je bent er bijna klaar en over mee!

Cyn dat is balen…nou ja 1 onderdeel valt toch wel mee, gewoon herkansen.

Cris…gewoon buiten gaan zitten met je boeken…misschien dat het dan lukt

Bep houd de moed erin nog maar 1 1/2 dag werken toch!!!

Zo ikke heb de bedden al weer klaar, de zolder 2 slaapkamers nu nog de badkamer en de strijkkamer en dan beneden nog zucht…
Nu eerst tijd voor een bakkie en een peukie en even ww bijlezen nietwaar…
Weertje is wel lekker hoor, beetje koude wind, maar we mogen niet mopperen.
Ja wij nederlanders hebben altijd wel iets te klagen ik weet het, zijn het niet over engelsen, duitsers, turken of russen dan wel over het weer…
zielig volkje zijn we eigenlijk he… ik wil op vakantie…
spannende dag voor turkijelover…ik hoop dat het goed komt…

@ cristina: storneren bij de bank!! en @ beps, heeeeeel stoer…vooral als ie het een keertje doet he? :wink: en @ cyn, als 1e keus serhan, lo, op aanvraag en anders sami, hp, maar ja, al die engelsen daar…moeten we maar vaak afspreken he?? en een dagje naar ortakent naar mierre (en evt. met mierre naar mar in marmaris)

@Bloem en Cyn: IK WIL MEEEEEE…maar kan niet… balen… nou goed, ik moet werken, er moet er 1 zorgen voor jullie hier… En ik ben dat blijbaar :frowning:

@bloem, ik ga niet mee naar Marmaris hoor!! Dat is me te ver!! :biggrin: Verder zullen we Gümbet even lekker onveilig maken!! Misschien kan ik je mijn hotel ook wel binnenloodsen :biggrin: Ze werken daar met pasjes namelijk!! :slywink:

x

Ga dan gewoon MEEEEEEEEEEE haha:biggrin:

@ Linda: sorry, ik heb net weer beetje alles geprobeerd bij te lezen van afgelopen weekend… Is J dezelfde als wie jij leuk vond of is J. niet diegene met een vriendin?

@ Turkije-lover: hoe gaatie nu metje? Ik hoop dat je vanavond wat meer te weten komt! Sterkte nog.

@ Beps: kruip gewoon in de koffer van 1 van de dames.

@ bloem: storneren? wasdat? We hebben geprobeerd te blokkeren bij de bank, maar dat kan dus blijkbaar niet omdat het automatische incasso’s zijn. Krijgen we opeens brieven van hen EN van de bank.

@Bloem: Dat Serhan hotel had ik ook in optie voor het najaar. Ik zit s,avonds samen met mijn schoonzusje het net af te struinen, waar we het voordeligst uit zijn. ha, ha. Ik heb ook al leuke prijzen gezien bij VY.nl

Anders denken we er toch over, om Naar Grand Faros in Marmaris te gaan.

Zo, ik moet nu gaan. Werk roept… :stuck_out_tongue: Groetjes…:wink:

hihi en ik ken nog wel iemand bij jouw hotel…hihihi…giggel, vraag me af of ie er weer is, hihihii…dan wordt het erg leuk!! enneuhm…ikke hoef jouw hotel nie per se in hoor, beetje shoppen, beetje zonnen, boottochtje enzo (gratis met mn beste vriend hihihi…giggel) en nee, je hoeft niet mee naar mar in mar, maar volgens mij wilde mier wel naar mar naar mar, dus dan wil ik wel mee… owh enneuhm beps…ikke merk er nix van dat jij geld verdiend! hahahahaaa ;):wink: :biggrin:

serhan is niet zo geweldig, dat weet ik al, but i dont care. goedkoop en het zit overal dichtbij, tegenover mn favo restaurant, dusse ikke ben wel ok! hahahaaa

@ Bloem: zo is het. Je bent er wss toch alleen maar om af en toe wat te slapen. Al kom jij daar tijdens je vakanties volgens mij niet zo heel erg aan toe :wink:

nou ja!!! wat denken jullie allemaal van mij!! elke avond/ nacht/ ochtend keurig netjes in mn eigen bedje slapen hoor!! slapen doe ik alleen !! :wink:

@Bloem, Hahahahahahaha…

@Roanna, Gumbet?? DOEN!!! Zo leuk!!!

x

@ cyn …wat lach je nou :wink: is toch zo??

@Bloem: Dat weten we toch… Maak je nou niet druk, ze plagen je, omdat ze jaloers zijn haha!!! Niets zo lekker als je eigen bedje…en mijn logeerbed haha

jouw logeer bedje was idd heeeeerlijk, snap wel waarom de puber daar zo graag in lag :biggrin:

@Bloem, haha ik moet gewoon lachen… Ik slaap vrijwel niet in Gümbet… Ben altijd helemaal verrot als ik terug kom!!!

x