Ttt..22

@ bloem: dat wat Cyn zegt is waar ik op doelde, dat jij tijdens je vakanties niet slaapt maar vooral aan het feestbeesten bent ;).
Maar tis af en toe wel leuk om je te plagen, haha!

@cris: J. is idd de jongen die ik leuk vind helaas met vriendin

@ Linda: oooeh, spannend, wel leuk datje hem alsnog hebt gesproken ;). Vanavond weer of niet? Je moet toch altijd woensdag trainen?

och slapen…dat doe ik wel in mn vakantie hoor!! vooral 's ochtends en laat in de middag en op het strand enzo…het is maar net wat je leuk vindt en waar je van houdt :wink:

hahahaa had ik ook toen ik in gumbet op vakantie was!!!
@bep het kan in de vriezer maar de smaak is dan wel minder als je het opwarmt!

Zo ik had een droom vannacht.Ik droomde dat ik ging wonen in Turkije echt een super mooi huis en allemaal lieve vrienden.
Echt jammer dat ik wakker werd.
Dat komt natuurlijk door mijn laatste msn. Ik was daar heerlijk aan kletsen over van alles en nog wat met iemand van het hotel.
Maar goed hij zei ik kan nergens anders wonen dan in Turkije.
Ik zei nou ik weet het niet. Ik he b altijd gezegd ik wil wel in Oostenrijk wonen maar ik nu vaker naar Turkije ga, kan ik hier ook wel wonen hoor.
En toen zei hij gelijk en daarom moest ik wel lachen.
Hij zei dat ik enkel naar turkse jongens mocht kijken maar niet meer want ze waren niet te vertrouwen. hahahhahahaa. Ik vond het ook wel lief.
In het hotel was hij ook al aan het kijken wat ik en een vriendin aan het doen waren. Niet dat hij jaloers was of zo hoor.
Nee hij heeft een hele lieve vriendin. Maar goed ik denk dat dat de aanleiding was van mijn droom

Meiden toch, jullie gaan ff te snel voor dit ‘hardwerkende meisje’. Etappe 1 van het werk zit erop, daarna koffie geleut met buuf, nu nog snel etappe 2 en, de douche in, eten en gaat deze shopaholic lekker brassen!

@Cyn
Balen dat je gezakt bent voor 1 onderdeel. Je krijgt toch nog wel een her of niet?

@Cris: vanavond idd weer trainen

@marion: ga straks ook naar de stad een nieuwe zomer garderobe beginnen aan te schaffen werkelijk alles is nl te groot

@ marion, shop ze! ikke ga ff lunchchen!!

@ Marion: tis jammergenoeg niet zo snikheet als de afgelopen paar dagen, dat shopt wel veel lekkerder nu!

@ bloem: eetze! Ik heb net echt teveel op… Altijd als ik thuis zit ga ik eten, echt vervelend.

Vanavond lekker bowlen met wat vrienden. Eerst samen koken en daarna samen bowlen! Nu moet ik toch echt wat aan mijn examens gaan doen :(.

@cris: veel plezier vanavond en leer ze

Ga nu effe de boodschappen uitpakken en daarna naar de stad shoppen tot later vanmiddag

lunch was lekker!! kroketburger…erg jammie…veel te jammie

:teeth: ben van de week de stad ook nog in geweest, ik vind dat ze nog niet bar veel hebben, zal wel aan mij liggen, maar het meisje in de winkel zei ook dat het heel laat binnen is…
Als je laarzen wil kopen moet je dat al in augustus doen, anders hebben ze je maat niet meer. Maar het is bijna eind april en de zomergarderobe moet overal nog binnen komen, schiet mij maar lek:retard:

Ben bijna klaar met hoppen en soppen…alleen nog strijken…bleee…al dat beddengoed…wordt er niet vrolijk van…maar het kan maar weer gedaan zijn…

Cynthia,jammer dat je gezakt bent,krijg je nog een herkansing?
Bloem,kop op he,je vooruitzichten zijn goed.
Cristina,veel plezier vanavond met bowlen.
Linda,jij succes en lekker babbelen.

Voor mij nog afachten hoe de avond gaat verlopen.ik hoop echt dat hij op msn kan komen.Heb morgen en vrijdag vrij genomen,voor het geval dat.Ik laat jullie in ieder geval weten hoe het gegaan is als ik hem gesproken heb.

@ turkije lover, huge hug en stertke @ vivaturkije…strijk jij je beddengoed??

@ Viva: is wel veel werk, beddengoed strijken… Ikzou het ook niet doen, strijkt zichzelf wel goed.

@ turkije-lover: heel veel sterkte vanavond. Hoop dat er iets positiefs uitkomt.

:paranoid: ik strijk alles van mijn moeder meegekregen die strijk ook alles, ze werkte vroeger in een wasserij…is echt een tik hoor:paranoid: :paranoid: :paranoid:

Maar eerlijk is eerlijk, het is wel lekker hoor gestreken lakens en dekbedhoezen…lekker stijf…komt zo van de droogmolen af en dan onder de strijkbout door, is zo gebeurd hoor. Heb van mijn hub een strijkijzer gekregen kan ik met 3 bar strijken heerlijk…gewoon alles met stoom, er gaat 1 liter water in en ik strijk alles binnen 15 minuten weg…en broeken persen een fluitje van een cent…ik heb een hekel aan strijken maar met dat ding is het zo gebeurd…wel duur…maar dan heb je ook wat…ik wil nooit meer een gewoon ijzer hebben…dan sta je maar te duwen…deze glijd erover heen t shirts kan je gewoon aan een kant strijken en dan is de andere kant ook glad…dus meiden ik kan het jullie aanraden.