ik strijk nooit iets!! zelfs bloesjes niet enzo…kreukelbloesjes zijn de mode he ;), strijk je ook je zakdoeken en washandjes :biggrin: ??
:redface: ja…echt alles strijk ik…:redface:
zo meiden ik ga even boodschappen doen…de kat van de buren buiten laten…en dan weer achter de pannen…en dat was dan mijn VRIJE dag…tot later…doei
eeuuhmmmm…strings?? strijk je die ook?? hihihihi…
@ beps… hebbie het druk of zo? en @ cyn, hoe was de B-day van je mammietje?
Ja gezellig!! Heel veel gegeten, en ook heel veel gedronken… was All-In!!:biggrin:
Ben nu wel ff druk, heb een enorme stapel tickets (meivakantie)
x
@Bloem: Ik was naar de chiroprakker… en boodschapjes doen…Pizza vanaaf. Maakt hubbie zelf, vandaag met knoflook, wokgroenten en wokpaddestoelen…en dan gemarineerde kip erop…ben benieuwd
nou ciao ciao weer…hopelijk tijd vanaaf!
ben ik weer, neeeeee strings die strijk ik niet trouwens ik heb ze ook niet aan … nou ja soms…ik vind het niet zitten…dochter heeft ze wel aan… dus ik strijk niet alles:biggrin:
jeetje wat is het rustig vandaag meiden, hebben jullie niets te melden??
@turkije-lover: veel strekte, vanavond ik hoop dat jullie er goed uit komen!
Ik hoop vanavond askim ook eens serieus te spreken laatste 10 dagen enkel 3-5min gesprekken en ja daarin heb je ook niet veel gezegd he. Maarja hij is aan het werk hé
- :frown: beetje dubbel gevoel…
Success
@turkije-lover: sterkte vanavond
Goeie middag lieverds !
euhm euhm…vergeten ! hehe
@Viva: wij hier strijken ook alles, zelfs zakdoeken en handdoeken
dus het bestaat nog !
Nou dames,
ik ga jullie verlaten. Lekker eten en bowlen! Tot later vanavond! Eetze allemaal.
@Sev…bedankt ik ging me al heel ouderwets voelen omdat ik alles (behalve strings) strijk…doet me goed…
Kijk Viva, dat heb ik nou goed geregeld met het strijken…ik strijk dus gewoon nooit. Dat doet mijn man al jaren en nog heel netjes ook. Maar niet de handoeken en zo hoor, alleen de echte kreukdingen. Heeft trouwens niks met ouwerwets te maken, maar gewoon met wat je zelf prettig vindt.
Ben net terug van mijn werk, best wel druk gehad eigenlijk. Heeft als voordeel dat de tijd lekker snel gaat.
Bloem, zou het echt heeeeeeeeeeelllllllll leuk vinden als je met Mar Mier meekomt een dagje naar Marmaris! Echt wel. Doen hoor!!
En bij deze is iedereen uitgenodigd om eens langs te komen in Marmaris als het zo uitkomt.
Fijne rest van de dag/avond nog.
Jammer dat ik bijna geen tijd heb om op alles te reageren.
Wip nog even langs m’n kids en dan roept de avonplicht op het callcenter me weer tot de orde. Nou ja, over 10 dagen kan ik even relaxen.
Iedereen een fijne avond gewenst.
@cris: heel veel plezier vanavond geniet ervan, ikke over ong uurtje weer naar atletiekbaan juppie!
Bedankt voor jullie lieve reacties, het ziet er naar uit dat hij vanavond niet op msn komt.Kreeg net en smsje en heb terug gereageerd maar geen antwoord meer gehad geprobeerd te bellen,maar telefoon wordt niet opgenomen,hij staat wel aan.Ik zal mijn verhaal in een ander topic vertellen denk dat dat beter is.Hier moet het vooral gezellig blijven.Dus zal ik voor mijn verhaal een ander topic openen.
@Turkije-lover: jeetje heb echt met je te doen meis ! Mss beter in een eigen topic maken, zal overzichtelijker zijn, niet dat ik er iets op tegen heb hier maar aan dit tempo moet je héél wat terugbladeren om nog mee te zijn met iedereen zijn verhaal. Ik hoop echt dat je er uit komt met je vriend !