Ttt..22

Jeetje Turkijelover wat akelig nou…je hoeft je niet te verstoppen voor ons hoor, je kunt het hier ook gewoon kwijt, dat wat je kwijt wil…samen lachen:lol: maar ook samen huilen:crybaby: hoor

Sev,heb het inmiddels geplaats,denk niet dat we er nog uit aan komen als het aan mij ligt wel,maar ja…

Goedenmiddag dames.

Ik ben ook weer thuus. Om even in het huishoudsfeertje te blijven, ik heb net als Crazymar het geluk, dat ik een strijkertje thuis heb. :stuck_out_tongue: Maar dan nog, wij strijken ook bijna niks. Alleen spijkerbroeken en ik zelf mijn bedrijfskleding.

Trouwens, mijn moeder had het ook! Zo’n schema van, s,maandags de was, enz, enz. Iedere 14 dagen de vitrages (wat zijn dat) eraf en ramen wassen. Ik doe het pas, als het nodig is en dan zie je ook dat ik het gedaan heb. ha, ha. Echt eerder niet! Maarja, sommigen vinden het kicken om ieder dag het huis goed te doen en vinden dat prettig. Nou, ik hou het bij en dat vind ik al knap van mezelf. ha, ha. Ik heb verder toch geen huisdieren, dan een dwergpapegaai van zo’n 30 jaar, dus zo stoffig is het hier niet. Kids de deur uit dus…:wink:

@Linda: Veel plezier zo en blijven lonken naar hem he! :biggrin:

@Turkije-lover: Jij alle sterkte gewenst. Ik hoop zo voor je, dat je na vanavond wat wijzer wordt omtrend de situatie.

Ps. Ik kan ook niet met strings overweg. :lol: :redface:

@roanna: doen we zeker

@Turkije-lover: heb het net gelezen, is ook niet nix zeg ! Vind het zoooo erg voor je ! Weet eigenlijk niet goed wat zeggen… Het hangt er vooral vanaf wat JIJ eigenlijk wil. Bekijk vooral je eigen toekomst met wat jij wil en of alles in het plaatje past…

@Turkije-lover: Heb het ook gelezen, maar weet ook nu even niet wat te zeggen. Heftig hoor! In ieder geval wens ik je alle wijsheid en sterkte toe.

Roanna: naar waar ga je in Kusadasi ? Hotel ? Je gaat gewoon eerder dan ik ! :crybaby:

Turkijelover ik heb een bericht achtergelaten bij je verhaal.

Kop op meid

@Sev: Maar Sev toch. :redface: Dat had ik aleens verteld aan jou hier op dit forum. Maargoed, je kunt ook niet alles onthouden. :lol: Wij gaan naar hotel Ozcelik.

Roanna, nou ik ben niet zo van iedere week het zelfde in het huishouden, maar in principe doe ik op vrijdag wel altijd mijn hele boel voor het weekend, en zijn de boodschappen ook in huis;;;;dus dat is wel regelmaat.

@Roanna: haha oeps sorry !!! Ja kan zijn hoor maar er gaan er zovéééél naar Kusadasi dit jaar :wink: Maar nu je het zegt herinner ik het me weer :wink:

Ga me effe mooi maken hahaha meld me nog heel effe zo voor ik wegga

Pfff ikke juist een hoop watjes geknipt voor stage, normaal doet mams dat, doet ze graag zegt ze, maar wilde niet wachten tot vanavond als ze thuis is. Dom klusje hoor ! Nu nog mn stageschrift invullen :smoke:

@Linda: Zet 'm op… :wub: :thumbsup:

@Viva: Ja, dat van vrijdag,s heb ik ook. In ieder geval de badkamer lekker soppen enzo. Jeetje, waar gaat het over? Zo zie je maar, over van alles en nog wat. :unibrow:

@Sev: Geeft niks hoor. Mocht ik hem tegen :wub: komen, zal ik alvast de groeten van je doen. :wink: Misschien kan jij me dan uitleggen, waar ik die lekkere k*twijn kan drinken. Ha, ha.

Zo dames, ga ff met het eten bezig. Tot laterssssss. Eetse allen.

@Roanna: ikke iets over wijn gezegd ? Huh ? En ja als je :wub: tegenkomt, geef maar dikke knuffel maar betwijfel het of hij in Kusa zal zijn, tenzij hij liegt ! :stuck_out_tongue:

Ik ga trainen doei allemaal tot later

@Roanna: Ikke ben van de wijn… En je kan die wijn bijna bij elke winkel kopen. Bijna tegenover je hotel zit een Migros…en die hebben hem ook. Of de Dolce Luca…(geloof ik) Kavelederi ook zooo lekker… Maar die K*twijn is de lekkerste…zeker rood…

@Bep: Ja dat wist ik nog wel. Ik wou ook al even reageren op Sev, maar moet eerst ff eten.

Dan ga ik zeker die rode kopen. :stuck_out_tongue: Bedankt alvast Bep en zal aan je denken tegen die tijd. :wink: :unibrow:

@Turkijelover:Wens je heel veel sterkte.
@Linda: Zet um op he, gooi al je charmes in de strijd.

Wat wijn betreft, drink het liefst Samos, is griekse hele zoete wijn. Wordt er alleen gauw lollig van. Enne strijken, daar doe ik bijna niet aan en als er gestreken moet worden doet mn oudste dochter dat.

Sorry verkeerde topic, is voor turkijelover bedoeld.