@Toos: Oh ja, die lijkt me ook wel lekker. Hadden we zeker toen ook zo’n wijntje op? :unibrow: Waren we ook zo lollig toch? (ahum) :redface:
@Roanna:Heb geen idee wat ik toen ophad. Lijd af en toe aan geheugenverlies:p . Zijn ooit wel eens bij de griek wezen eten, was mn eerste kennismaking met Samos, na 2 glazen straalbezopen:redface:
@MK: Nog steeds niks gehoord?
Goede avond allen!
Lekker geshopt vanmiddag en nog goed kunnen slagen ook. Twee leuke setjes, schoenen en een stoere zwemshort (waar zelfs paps jaloers op was). Kwamen toevallig mijn vriendin en haar dochtertje nog tegen dus nog even gezellig met z’n vieren op terras gezeten.
@Linda
Goed kunnen slagen vanmiddag? En veel plezier op de baan, met hopelijk weer een leuk gesprek, nu ff met z’n tweetjes. Maakt het sporten nog leuker he?
@Cris
Veel plezier met bowlen. Was het nog gelukt met leren?
@Viva
Strijk ook bijna alles, heb diezelfde tic, ook geërfd van moeders. Maar dekbedovertrekken strijk ik alleen als het hard nodig is, en dan nog maar aan 1 kant. Is me zo’n groot lomp gevaarte. Gooi hem ook meestal in de droogtrommel.
@Turkijelover
Veel sterkte vanavond! Dikke knuffel en denk aan je.
@Beps
Klinkt weer lekker die pizza a la hub.
@Summa
Wordt het idd weer eens tijd voor een langer gesprek.
Heb zo ook eens kennis gemaakt met Port. Buuf vroeg mij op een avond of ik haar wilde helpen kaarten maken op de computer. Na de koffie werd er wat sterkers in geschud, Port dus. Drink zelden dus bij het 1e glas begon ik het al warm te krijgen. Maar hij smaakte goed dus nog maar een glas, en nog 1. Dolle pret uiteindelijk met z’n tweetjes. Had de hele tijd achter de computer gezeten dus had nog niet echt in de gaten hoe hard dat spul gepakt had. Daar kwam ik pas achter toen ik naar huis ging, stapte op mijn fietsje en slingerde bijna bij buuf het gat in wat was uitgegraven voor de garage :redface: , is pikkedonker in ons straatje want er staan geen lantaarns dus heb onderweg ook nog menigmaal de berm geraakt. En maar praten en giechelen in mezelf hoe teut ik wel niet was.
@Marion: Oh, wel lachen dan. Ik heb dat meestal ook zo . Ik zit dan b.v . op een feestje en zolang ik zit is er niks aan de hand, maar o wee als ik opsta. ![]()
@Marion + Roanna: Dat heb ik dus ook, ga ook veel en vooral slap kletsen. Ze weten bij mij thuis precies hoe laat het dan is.
@Toos:Oh Toos, heb jij daar ook last van? Ik soms ook. Van heel lang geleden weet ik nog wel, maar niet van een uur terug. :unibrow:
@Toos: Dat ook. Hahahahaha :biggrin: :crybaby:
Ja en dan zeg ik ook nog na zo’n avond dat ik alles nog weet. :drugged: Niet dus haha
@toos
Gelukkig is ook vandaag de telefoon niet gegaan.
Ik begin er voorzichtig op te vertrouwen dat het gewoon goed is.
@MK: Ik hoop het voor je. Lijkt me wel spannend hoor
Oh laat mijn mannetje nu net een lekker rood zoet wijntje hier bij mij ( en de pc) neer zetten. Wat lief he?
Nou proost he!!! ![]()
@MK116: Gelukkig maar. Het is toch altijd wel weer spannend toch? Lukt het verder nog een beetje?
Jaren geleden zijn mn broer en schoonzus naar Cent** Par** geweest, onze oudste was nog klein dus de mannen zouden oppassen. Hadden een tandem gehuurd. Eind van de avond wij terug, waren behoorlijk van het padje af. Zijn toen met tandem en al de vijver ingereden, dat was nog niet het ergste. De tandem en onszelf weer op het droge dat viel niet mee.
Hi ladies,
@Beps: hihi beetje verdwaald was ik wel ja :drugged: Nou vriend is aan het oefenen met motor. Ben benieuwd!! Hij heeft 't er al jaren over dus het gaat nu vast serieus worden.
@Rest: ik heb niks bijgelezen maar hoop dat alles ok gaat!!
Morgen vrije dag! Lekker! Vrijdag nog hele dag werken. Vindt het echt heerlijk om meer uren te hebben nu. Alleen wordt er na verloop van tijd toch weer iemand bijgezocht en ga ik weer terug naar 20 uur ![]()
Fijne avond iedereen!!
X
@Roanna: Proost. Als je mannetje een zoete witte bij de hand heeft hou ik me aanbevolen
@Toos: Ik zie het voor me. :unibrow:
@Toos: Hebben we ook. ![]()
@Roanna
PROOST!!!
@Toos
:crybaby: