Ttt..22

@Roanna: Jammer dat je niet in de buurt woont, kwam er anders 1 halen;)

@Dia: Leuk dat je weer ff langs komt. Wel raar dan dat ze er weer iemand bij gaan zoeken terwijl jij die uren wel wilt maken. Kunnen ze die nieuwe toch ook die 20 uur geven en jou die meeruren?

Kan jij dan niet solliciteren op die baan of is die ook maar voor 20 uur?

@roanna
Tegelijk.

@Toos: Nouja, mochten jullie ooit eens op onze mooie Veluwe komen, gij zijt van harte welkom.

Dank je, geldt voor jou ook, mocht je ooit eens terecht komen in het zeeuwse…

@Roanna: Hoe ver woon jij van Nijmegen vandaan? Mijn vader woonde daar vlak bij, ga nog steeds regelmatig naar zijn huis

Het wordt uiteraard wel steeds zwaarder, maar het gaat nog wel.
Ik doe alles wat minder snel, slaap wat meer, probeer de kleine niet meer zoveel te tillen (wat overigens niet meevalt), maar deze zwangerschap is toch wel zwaarder dan de vorige. Toen had ik nog geen kinderen en kon ik uitslapen, rusten en relaxen zoveel ik wilde.

@Mk116: Ja dat zal. Nu heb je ook de zorgen van de kleine meid erbij. Maar gelukkig heb je het meeste er al op zitten. Nog even volhouden. :wink:

@ Toos: Pffffffff Toos, hoever woon ik van Nijmegen? Ik denk toch wel zo’n 65 km. Het scheelt wel dat wij dichtbij de A1 en de A50 wonen, dus hoef je vanaf Arnhem, niet hier het centrum door, maar kom je gelijk in onze wijk .( Bij die gele M van…Mmmmmmmmmm mac)

@Roanna: Wie weet rij ik een keer door, moet ik wel alleen gaan, Dat komt niet zo veel voor.

hey meiden,

ik heb bijgelezen…
op school een gedeelte en nu de rest…maar reageren op alles is echt niet te doen…!! sorry

@strijk…wij doen hier ook echt alles strijken…nu ben ik pas 19 ;)maar zo heeft omaatje t me geleerd…duss…tja dan maar ouderwets…hehe

@eten…pizza van beps klinkt lkkr…ik ben in mn haast maar even door de mac drive gereden:D

@port…geniet nooit met mate…

@turkije-lover…ik denk aan je meis…k ga je topic even lezen

ik zit nu in de verf…werd hoog tijd…ik had me redelijke uitgroei…

iedereen een fijne avond…xx

Nou Toos, je mag de hele meute ook meenemen hoor. Iedereen is welkom en hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Je moet toch ook een wijntje kunnen drinken? :stuck_out_tongue: Zie zelf maar eens, als je deze kant op komt.

Trouwens wat blijft Linda lang weg he? Zou ze soms toch…:wub:

@Filiz: Oh, maar er is ook niks mis mee als je wel alles strijkt. Dat is heus niet ouderwets hoor. Althans dat is mijn mening. Alleen ik doe het niet.

Succes met je haar kleuren. Heb ik ook vorige week nog gedaan.

Nou dames, ik ga ff afhaken, want ik moet ook nog een paar belletjes plegen. Ja, ja, niet iedereen heeft een computer, dus moet je soms toch nog weleens even bellen. :biggrin:

Fijne avond nog. :wink:

Fijne Avond!!

@Linda: Hoe was het vanavond???

@roanna: ben weer thuis, we hadden net beschuit met muisjes aangezien er twee uit de groep papa en mama waren geworden, verder niet echt nieuws, we hebben er iig weer gedag gezegd iets wat we eerst eigenlijk nooit deden, tijdens inlopen achter hem gelopen zoals je wel begrijpt had ik wel mooi uitzicht haha

wat een kletskousen zijn jullie… iets van zes pagina’s in een paar uurtjes… Dat houd ik toch allemaal niet bij?

Waar is iedereen heen??

Ik ga iig richting bedje. Weltruste allemaal. Slaap lekker.
Morgen weer een nieuwe werk/school dag. hoop dat iedereen er weer wat van maakt.

ik ga ook maar richting bedje, morgen lange dag werken 9-21

Goede morgen!
Gisteren een dagje vrij gehad, nu weer 2 daagjes werken.
We zijn naar de kinderboerderij geweest in een park vlakbij en daarna nog naar de speeltuin. Dat was groot feest uiteraard! Alleen haar weer uit de speeltuin vandaan krijgen is een klein rampje :slight_smile: