@linda
Een klein stapje vooruit dus, eerst geen gedag zeggen en nu wel ![]()
Je kunt iig genieten van het uitzicht en je ziet hem iedere week en wie weet wat er verder nog uit voortvloeit.
Hai allemaal,
Alweer een nieuwe dag aangebroken. Alles gaat zo snel. Ook hier.
Ik wens iedereen weer heel veel sterkte toe vandaag, thuis, op school of op het werk.
Over 9 dagen ga ik al.:wub:
mogguh…!! ikke vind er nix aan, 's ochtends alles bijlezen enzo…grrr…gisteren een uur aan de lijn gehangen met iemand van de helpdesk van het internet (best een leuke vent ;)) maar daar ligt het dus niet aan, moet ff afwachten en nog enkele dingetjes proberen en dan maar hopen op het beste. Wel tijd 's avonds om meer dingetjes te doen. Heb uitgebreid gebeld met de zorgverz. (wat een l*l zeg!!) en wat blijkt: al mn vaccinantie’s EN malariatabletten worden 100% vergoed!! dat echt een mooie meevallen, scheelt € 250 dus komt goed uit. Verder nog meer offertes opgevraagd voor die superdure treintickets totaan tibet, hopelijk komt daar nog iets goeds uit, anders ga ik volgende week donderdag boeken!! ennnnn…dillemma… 12 weken nog 1 dag in de week extra werken en ik heb zoveel verlofuren opgebouwd, dat ik met € 1600 meer op reis kan…maar ja, dat is wel heel heel hard werken…ik twijfel nog een beetje of ik dat zal doen, maar het geld voor de reis heb ik in sept bijelkaar, maar ja, moet ook spulletjes hebben en net een beetje extra voor de ruimte is wel lekker he?? maar ja, 3 mnd lang, 6 dagen in de week werken :retard: twijfel twijfel twijfel…
zal ook nog wat sociaal gedrag vertonen deze morgen: @ fransijn, morning!! hoe lang bog voor jou, @ turkije-lover, wel schrikken zeg, neem ff voor jezelf de tijd en geef hem ook ff de tijd, @ beps, waar ben de gij?? uitslapen?? @ crazymar, tot welke datum ben je in marmaris?? Ik zou best graag langskomen en evt een boottochtje bij jullie daar maken?? @ mierre, gaan we gezelli samen naar mar in mar?? en anders aan de wijn in ortakent (nog niet geweest, ben benieuwd) en verder…uhm…denk denk, later meer!!
Goede morgen!
@Bloem
Zou het zekere voor het onzekere nemen en die 3 maanden nog extra werken. Is toch een lekker gevoel om € 1600.00 extra achter de hand te hebben voor het geval het nodig zou zijn. Er zullen dingen goedkoper uitvallen maar kan ook omgekeerd zijn. Zou zonde zijn als je daar dingen zou moeten laten omdat je krap zit. Nu nog ff afzien, die 3 maanden maar het is te overzien, het is voor een goed doel toch?
@bloem
Is het niet mogelijk om de ene week 6 en de andere week 5 dagen te werken. Of anders 6 dagen blijven werken zolang je het volhoudt.
Net met Marion zegt, als je straks niet alles kunt doen wat je wilt, dan baal je natuurlijk ook vreselijk. Zo’n reis maak je natuurlijk maar één keer.
ja klopt, zo denk ik er ook over. Het geld om de reis te maken zoals ik wil heb ik tegen die tijd wel, maar ja, als ik nog een backpack, schoenen enz enz moet kopen, heb ik beetje meer nodig. En 12 weken om en om werken, daar heb ik 6 mnd voor nodig, dat gaat dus niet lukken, dus ik moet het echt deze komende 4 mnd doen…maar ja, tis behoorlijk zwaar hoor!! ik denk dat ik wel een flinke poging ga wagen, zal me opgeven voor extra te werken… alleen als ik het opgeef, staat het vast ( 6 wk van tevoren) dan kan ik niet meer terugkrabbelen zeg maar. Moet natuurlijk wel voorkomen dat ik strax helemaal dood ben van het werken en niet kan genieten van de reis (ook intensief)
goede morgen allemaal…!!
@fransijn…lkkr jij nog maar 10daagjes w88!! ik wil ook al over 10 dagen na side…maar dat zit er helaas nog niet in
@linda…nou t gaat iig vooruit…![]()
@mk…leuk zo naar de kinderboerderij.en naar de speeltuin…!!
@bloem…tis miss dan wel hard werken…maar het levert wel lkkr wat op. bovendoen heb je 1 dsag om bij te komen…en niet veel tijd om geld uit te geven…tis ook zo iets als je halverwege zonder geld zit als je op reis bent…
ik heb vandaag uitvoering van onze musical…pas om 3 uur dus dat scheelt…ik ben eens benieuwd…
iedereen een fijne dag…xx
musical??? vertel!!
ja een project voor school…
zelf een stuk in elkaar moeten zetten././scenario schrijven…liedjes bedenken…decor maken…noem maar op…de laaste 3 maanden 7 uur per week aan gewerkt…vandaag eindelijk uitvoering en dan zijn we er vanaf…
ons stuk gaat over een bedevaart naar kevelaar. het speelt zich dus grotendeels in de bus af…onderweg gebeuren er allerlei rare dingen…de bus wordt gepikt…de chauffeur ali moet nog lang het gemeentehuis voor een verblijfsvergunning…we zegenen nog ergens een kapel in…
ik ben een tennisser in een rolstoel…ik kom er later bij…maar dan is er geen plaats meer in de bus…waardoor ik met een touw aan de bus wordt vastgebonden en dus vervolgens achter de bus aanhoddel…
ach ja…het is wel leuk…
bovendien komt tv maastricht filmen…haha ben een benieuwd als ik mezelf terug zie…![]()
we spelen het in een bejaardetehuis…
xx
klinkt echt helemaal hilarisch!! ik wist helemaal niet dat je hiermee bezig was, wat leuk hoor!! heel veel plezier en succes dan vandaag
Goeiemorgen!!
@Feliz: Succes vandaag en vooral veel plezier.
@Bloem
Gewoon proberen, iedere week die je extra hebt gewerkt is meegenomen. En geloof me, veel werken went op den duur, als je de tijd die je vrij bent maar genoeg rust neemt.
@Filiz
Succes vanmiddag met de musical. zoals je het vertelt is ie superleuk geworden. Knap gedaan van jullie!
@Bloem: Kan me voorstellen dat het een dilemma is. Meer geld is altijd meegenomen, maar je moet wel aan jezelf denken.
dat is idd het dilemma, dan doe ik dus echt nix anders als slapen, werken, eten, slapen, werken… en tja… een 2e baantje zoeken is ook weer lastig, tis vooral de eentonigheid en het idee dat je hier bivakkeert enzo,…maar goed, alles voor de €€€€€
Wees aan de ene kant blij dat je de mogelijkheid hebt om meer uren te werken. Ik hoef er niet mee aan te komen bij mn baas. En wat Marion al zei, als je genoeg rust en ontspanning neemt op de dagen dat je vrij bent dan zou het moeten lukken.
Zo ikke is uitgerend…
Belde om 8.15 de dierenarts, de katten moesten hun jaarlijkse kroel bij DE dierenarts… Kon ik al om 9.20(hier vandaan ong 40-45 min rijden, kooien nog pakken, katten vangen…STRESS :retard: ) Maar het is gelukt… We waren er top op tijd… En een ruim half uur later alle katten ge-ent, en uitgebreid gekroelt…en ikke €150 armer…![]()
Goedenmorgen allen
@Bloem: Doen wat je kan, ik vind dat idee van 5 om 6 ook top…(anderzijds, ik denk dat ik voor alle weken 7 zou gaan. Kan je langer weg;) )
@Filiz: Grappig, maar aanpakken denk ik
@llemaal, ik is het al weer kwijt…
Ben helemaal doof van het gebleer van die dieren, dus…
Ik had gedouched, maar aan de lucht te ruiken moet ik weer, dus…
Ik heb een vrije dag, en om dat te vieren , dus…
IK BEN WEG.
bedankt voor de succes wensen…(K)
@filiz
Spannend hoor, ik hoor dat het goed gaat vanmiddag. SUCCES!
@ beps…ahh vandaar, ik miste je al, enneuhm, 7 dagen kan niet, we zijn er maar 6 dagen…succes ermee ![]()