@Beps
Hele klus die jaarlijkse ‘beurt’ van de katten ![]()
Ennuh … geniet van je vrije dag. Weer is in ieder geval niet verkeerd, hier schijnt de zon.
Hey Bloem, Ik ga eerst van 26 april tot 6 mei en dan van 22 mei tot 29 mei. Das dat weekje met de clienten van mijn werk…maar dat wil niet zeggen dat ik niet in de gelegenheid ben om gezellig met jullie een boottochttje of zo te gaan doen. Zou t echt heel leuk vinden als Mier en jij langskomen. Nou ja, we zien t allemaal wel.
Iedereen nog een fijne dag toegewenst. Filiz: veel succes met de musical!!
Goeie middag iedereen !
Stage zit erop, gelukkig !
Mn vriend (exvriend?) heeft nu adsl en ik weet eigenlijk niet of ik daarmee gelukkig zou moeten zijn …
x (sorry voor het egobericht…)
Zo, vinden jullie dit normaal ??
Hij zit dus op msn (op zijn werk) en hij zit er al de hele morgen op zegt hij. Ok goed dan, ik kom op msn, heb er maar enkele zinnen tegen kunnen zeggen en nu moet hij weg want hij moet werken zegt hij. Ok, versta ik ook wel nog maar hij zei ook nog dat hij zijn msn zou aan laten. Nu is hij offline !!! Begin er echt meer en meer zeker van te zijn dat hij een EX aan het worden is !
En ik wist dat er weer ruzie van dat stomme msn zou komen !
Zou ik bellen en hem om uitleg vragen ?
En op zijn profiel staat dan nog eens zijn telefoonnummer ook !!!
haihai…tis middag!! en kreeg bericht van de reisorg. mn aanvraag is ok, 19 mei een hele week in serhan (weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn, maar alla, tis goedkoop) dussseeee…cyn!! mierre!! mar!! hahaha…meeting in turkey!! verder komt het helemaal goed denk ik!! owh en @ sevy, ik weet echt niet wat je moet doen…
@Sev: Ik zou eerst eens duidelijk krijgen of het om je vriend of je ex-vriend gaat… Want is hij nog vriend, ja dan vind ik het raar. Is het ex dan is het zijn ding, en heb jij er niets meer mee van doen… Dus is het aan of uit???
@BLOEMMIE!!! Lekker hoor, het is je gegunt(hihi ook Guido gezien??)
Krijg net bericht, info dag volgende week dinsdag… Het gaat beginnen… De grootste “baas” van Nederland :hihi:
@Beps: nou, hij denkt dat we nog samen zijn, ik twijfel enorm (op sommige dagen) en neem liever wat afstand. Dus eigenlijk zijn we in zijn ogen samen, maar dan moet hij me niet zo respectloos behandelen !
Heb hem daarnet gebeld en me eens goed kwaad gemaakt (heeft hij nog nooit zo van me meegemaakt) en volgens mij heeft hij nu wel door dat hij te ver is gegaan en dat ik écht boos ben !
En ja, voor mij is het zo goed als EX want heb toch geen toekomst met hem… En heb zo het gevoel dat ik over me heen laat lopen.
hihihii spannnnend!! 1 mei toch pas??
Hij komt nog terug op msn, hij zal me bellen op mn gsm…
Weet je, ik weet al wat er me te wachten staat straks als hij op msn komt. Het zal weer gaan zoals altijd bij hem: het is jouw schuld, jij bent ‘silly’, IK moet werken en jij bent thuis… je weet nog niet wat het leven is…
Je zal zien, zal weer zo gaan…
En sorry hoor, maar je telefoonnummer op internet zetten ? Dit vind ik echt laaaaag bij de grond, hij stoort er zich al aan dat ik daarnet belde, waarom zet hij zijn nummer dan op internet ? er zullen er alleen maar meer kunnen bellen… en de rest vertel ik maar beter niet wat ik denk of ik zal er later spijt van hebben …
@Sev: Zoals Dr Phil zegt: We worden zo behandelt als WIJ toelaten… Want als we het niet willen, accepteren we het niet, en dus gebeurt het niet!!!
Jij hebt het probleem…je wilt hem, maar ziet geen toekomst. En dus kan hij doen wat hij wil. DUS heeft hij gelijk, word volwassen, neem je besluit en handel er ook naar. Dus niet, dan niet en neem afstand…wel dan wel en accepteer dat hij Turk is en zich zo mag gedragen volgens de turkse normen… Sorry als ik weer eens te direct ben, maar ik kan niet anders…
Accepteer het gegeven, of loop ervoor weg
@Bloem: Vertraging… Eerst vanuit het uitzendbureau een info dat/bijeenkomst. Dat begin mei(wss 3-4 mei) de klikgesprekken en 21 mei beginnen… Ik zit er een btje op te wachten zelfs hihi
Heb mn verhaal gedaan in een eigen topic …
@Sev: Stuur je een PB
@Beps: heb je pb terug gestuurd…
@ beps, dan heb je bijna een maand vrij…ga je toch gezellig mee naar Gummybet…?? :unibrow:
@Bloem: ben je een meeting in turkije aan het organiseren???![]()
Zometeen werken en dan vrijdag vrij en dan gaan we als het goed is een nieuwe look aanpassen.
Kort model denk ik ben nu zo van half half.
En dan nog 5 daagjes werken en dan vakantie.
zaterdag zondag maandag dinsdag en woensdag en daan heerlijk vakantie!!!
@Moet de 21ste beginnen… kan niet Bloemmie
jammer jammer jammer en @ jac, owh echt aftellen, ikke moet nodig naar de kapper ook. de uitgroei is fors en het hangt nu echt zo in mn nek, net een sjaal, of eraf of echt er iets bij/ ander model, het lijkt maar niet door te groeien!! altijd lastig dat haar!
Wel nee, haar is heeerlijk…maar bewerkelijk. Mijn uitgroei moet ook nodig. En bij mij is het ondeugend grijs… ehh blond, zilver ehhh nou iig niet de kleur die ik wil hihihi En het groeit wel, ben nu 1 1/2 jaar verder en mn haar heeft zich vernieuwd(ook tot op de schouder weer…)