Ik dacht… Köfte…Turks brood…Tomaten/komkommer/feta sla(met basilicum en rode ui natuuuuurlijk)… ja dat kan het best eens gaan worden… Btje knoflooksaus…jammie…(meer boterig…over de köfte…jaaaa) Ikke is in de jammie stemming… Ohhhhhhjasaaaaaaaaaa
uhm beps…ik pak zo de trein en dan ben ik er over 2,5 uur!! ikkkkkkeee meeeeeeeeten!! hahahahaa :biggrin: klinkt heerlijk, weet je wat er bij mij op het menu staat…??? Bobotie!! :biggrin:
Boodschapjes inhuis, zo maar eens het huis een btje kuizen, ik de hele dag vrij en alleen met de katten voor de prik geweest…:retard: hubs zal niet vrolijk worden hahahaha
Hey meisjes, was ik nog vergeten te vertellen dat ik vanavond turks ga eten met het groepje van de turkse les! Dit als afsluiting van het 1e seizoen. Lekker hé?
Afiyet olsun.
(sorry hoor voor dit eenzijdige bericht, maar wilde t toch ff vertellen)
Ik heb ook zo’n beetje alles weer bijgelezen, maar ben ook alles weer een beetje kwijt. Ik kan het op mijn leeftijd gooien natuurlijk :unibrow:
Nee hoor, ik las b.v dat verhaal van Sev en dan schrik ik weer en dan denk ik ook zo van hoe moeilijk moet het toch zijn om je geliefde zover weg te hebben wonen.
Velen van jullie gaan lekker eten, las ik. Nou ik heb het ook weer op en het was wel lekker, maar heel gewoon. :o
O ja, op ons werk was vandaag dus wat te doen en kregen de gasten een gratis lunch aangeboden. Er zijn zo’n 4000 broodjes doorgegaan en ik weet niet hoeveel smootey’s en knakworsten. We waren er wel druk mee, maar we hebben het weer gehad.
Vandaag asperges gegeten met ei en ham…lekker maar zo duur dat doe je ook niet iedere week…wordt een beetje moe van aardappels groente en vlees, maar manlief houd van hollandse pot…met af en toe een keer macaroni…spagetti hoeft hij al niet meer…moeilijk hoor…dat standaard eten komt mij af en toe de oren uit…bleeee
Ik ben niet zo thuis in de turkse keuken, ik vind het brood altijd heerlijk, en een turkse pizza gaat er ook wel in, maar verder ken ik eigenlijk niets…ja heb ik div. hotels natuurlijk wel eens wat geproefd, maar weet niet hoe het heet, en sommige dingen vind ik dus echt niet lekker, zoals die bladeren gevuld met rauw vlees of zoiets, geen idee wat er in zit, maar dat vind ik dus niet lekker, en ook die gegrilde pepers gevuld met iets (geen idee wat) die lust ik dus ook niet…
Help me even uit de brand!!!
Ja het gaat wel weer,ben er wel de hele dag mee bezig,maar ben blij dat ik hem gesproken heb.Voel me in ieder geval beter als in het begin van de week.