Zit er wel aan te denken ja,maar weet nog niet welke plaats hij gaat en hoe hij er tegen over staat.denk wel dat ik half mei naar turkije ga voor 4 dagen (daar had ik al een ticket voor) maar moet dan alleen nog even kijken voor een ticket terug
Nou duitsland is natuurlijk best wel groot, als het ergens in de buurt van Munchen is is het best een eind weg…maar keulen, of bonn of weet ik veel is nog best wel te doen…ik weet niet of je een auto hebt, maar dat is aan te rijden of er is ook nog een trein…maar ja…moet hij het natuurlijk wel willen nietwaar?
Duitsland is zeker groot,maar heb een auto en treinen kan natuurlijk ook altijd en desnoods een goedkope vlucht.Dus ik zal wel zien,heb hem ook gezegd dat als hij mij altijd kan bellen mocht er wat zijn.
Heel goed van je turkije lover…blijf nuchter…heel verstandig…maar ga niet naar duitsland toe als hij het niet wil, dan krijgt hij het waarschijnlijk benauwd…we wachten af meisje…alles komt goed
Dank je wel,ik ga dat ook zeker niet doen als hij het niet wil en dat kan ik dan ook wel begrijpen,zal ook wel een hoop besproken moeten worden daar.Ik woon in het midden van het land dus mocht hij het wel willen dan zijn sommige plaatsen met de auto goed te doen.
Zeg dat wel,allemaal zomerkleding aan het shoppen:biggrin:.Het wordt weer mooi weer van het weekend dus… Is er een mooie film op tv dan? Ja en tempation Island is er op misschien kijken daar ook veel mensen naar .
ja het komt niet vanzelf aanwaaien, he…helaas…nou je bent niet de enige hoor. ik moet volgende week ook dehele week aan de bak, dus je moet maar zo denken gedeelde smart is halve smart
ik werk er normaal ook 4x7 uur maar volgende week ben ik alleen mijn collega is naar het buitenland voor het werk, dus moet ik maar zien hoe het loopt als het heel druk is ga ik vrijdag ook maar, daar heb ik wel een hekel aan hoor vrijdag werken…heel mijn schema loopt dan in de soep
nou ik ga naar de familie, ik spreek jullie allemaal morgen…en misschien wil er iemand een receptje van die gehaktballetjes naar mij sturen, en een recept voor dikke knoflooksaus…alvast bedankt…
Als je er eenmaal aan gewend ben om vrijdags vrij te zijn dan is dat wel balen als je toch moet werken,maar gelukkig kan je je er nu al een beetje op instellen.Ik ben altijd vrijdag s’middags vrij en vind dat ook heerlijk.
Ja waar is iedereen? Nou ik denk zo van ehhhh: Bep kijkt tv met hub, Bloem heeft thuis momenteel geen internet, Linda zal zo wel komen, maar moet eerst tot 21.00 uur werken, sommigen komen ook alleen overdag langs, Toos kan geen verbindinding krijgen, woont te ver weg, (geintje Toos) :unibrow: en al de anderen zullen wel wat te doen hebben. Denk ik!
Er is trouwens ook voetbal op tv. Bekerwedstrijd Az-Nac. Staat hier aan, alleen ik kijk er niet naar, ik zit hier.