Ttt..22

Ja jullie ook nog een fijne avond. Het was me een genoegen. :wink:

meiden…
er komt zo een film met cher erin op tv…net 5…
vind cher helemaal geweldig…:smiley:

wat fijn dat het weer beter wordt volgende week…heerlijk…:smiley:

xx

Viva, ik ga ook 7 juni :smiley:

Brrrrrrrrrrrrrrr wat is het koud vanavond! Moet nog naar buiten want er zijn net weer 4 lammetjes geboren die nog een flesje moeten, heb er echt geen zin in. Maar wat moet dat moet. Eerst hier nog ff bijlezen, nog even uitstel van executie!

@Filiz
Een 8 …super gedaan zeg!!!

Zo heb eventjes bijgelezen.
Ben net thuis en vrijdag lekker naar de kapper en ik heb aan het kijken wat ik ga maken qua eten.
Ik zat eerst lekker aan soep met brood te denken, wel makkelijk maar goed.
Dus ik dacht aan linzensoep: Kirmizi mercimek corbasi en pide??
Dat klinkt best wel toch.
Ach ja ik zoek ook nog eventjes verder.
Jullie horen hetwel wat het uiteindelijk word.

Groetjes jac

Haai allemaal!

Sorry beetje druk hiero! Wou jullie even een fijne dag wensen!

toedeloe

bijgelezen,ik vind het heel rustig hoor meiden…heeft niemand iets te melden dan

mogguh, ben ik weer, is toch maar spaghetti geworden, moest op…nog steeds geen internet thuis, echt behelpen dus…grrr…hoest met iedereen!!?

Oke, reageren…

Ja heb met hubs tv gekeken enzo… Vroeg naar bed en lekker geslapen…
Vandaag laatste dagje werken en dan ben ik bij dit bedrijf klaar.

@Viva: Ja zit ook, met dezelfde naam op de div fora(turkije/alanya/marmaris en Kusa tegenwoordig) Köfte is niet zo moeilijk. Gehakt(lams en anders rund) köfte kruiden bij de turkse winkel vandaag, en dan balletjes draaien en bakken of grillen(vind ik lekkerder)… Dit op turks brood met knoflooksaus of met knoflook of kruidenboter…jammie

Ben het weer kwijt, kom straks nog langs…
Oh ja
vanavond
GUIDO WEIJERS!!!

dat dacht ik al bep ik zit ook op het forum van alanya met dezelfde naam.

groetjes Viva

@ beps, heeee is dat vanavond?? wisten jullie, in turkije kun je van die zakjes kruiden kopen van Knorr voor kofte enzo…hihihi…echt lachen toen ik dat ging maken, niemand geloofde dat die nederlandse dat kon, hahaha…beetje van mezelf en een beetje van…uhm, knorr in dit geval!

Effe snel een goede morgen, moet naar kantoor en ben een beetje laat, tot straks!!!

Ook een hele goede morgen zonder zorgen. (hopenlijk)

Ik meld me ook maar gewoon ff, maar heb eigenlijk ook niks te melden dan: zo dadelijk ff poetsen hier, dan ff werken en na het werk vanmiddag even naar het ziekenhuis voor een echo maken voor mijn jaarlijkse hartcontrole.

@Bep; Nou zet 'm nog even op vandaag daar op je werk en vanaaf heel veel plezier. :wink:

@Filiz: Jij ook nog van harte, met het behalen van die 8. Geweldig! :thumbsup:

Iedereen verder ook nog een fijne dag gewenst. Groetjes…:wink:

De rest, werkse.

heeee!! een collega van mij zit bij de e-on en die bieden hun klanten korting op een speciaal concert van blof in het philipsstadion!! verkoop start vandaag en ze gaat een ticket voor me bestellel! dansende banaan, dansende bløf banaan

goede morgen dames…!!

@bloem…das super…:D:Dweer een keer naar blof!!

@roanna…poetsze…:wink:

@beppie…klinkt lkkr…wist niet dat hetr zo eenvoudig was…

@marion…wat leuk…:)alweer 4 lammetjes…

laatste dag van de week…over drie weken zit ik nu al in het vliegtuig:D:D
iedereen een fijne dag gewenst…

@Viva: Wist ik al, heb Sultan gezien, bijna gereageerd op wat jij allemaal mee neemt… Ik neem geen koffiezetter meer mee maar een kleine eenv waterkoker. Koop daar lekkere nes goud, en als ik eens een soepje ofzo wil kan dat ook… EN minder gewicht…Kaas gaat bij mij ook mee hihi

Gunaydin,
Ik zit hier nog een soort van uit te buiken na een echt zo’n lekker turks etentje van gisterenavond. Het was heerlijk, verrukkelijk, vooral veel en erg gezellig! Maar heb absoluut veel te veel gegeten haha. Nou ja, vandaag maar een beetje rustig aan dan.
Zit ff wat klusjes toe doen op de computer en ga straks het huis ff door met dweil en doek. Vamiddag bakkie doen bij een oud collega. Ze heeft pas een laptop en ze heeft me gevraagd of ik het één en ander wil installeren daarop! IK??? Zal wat worden! Samen komen we er vast wel uit hoop ik.
Iedereen alvast een gezellig weekend toegewenst. Het weer schijnt weer erg mooi te worden, dus hup de zon in met z’n allen.
Knuffel voor allemaal.

Goeiemorgen,
@Roanna: was niet van de lijn gevallen hoor, moest gewoon werken. Poets ze vandaag en succes met de controle vanmiddag
@Bloem: Leuk nog eens naar Blof.
Heb eigenlijk niks bijzonders te melden.
Fijne dag vandaag voor wie vrij is, andere werk ze

@Filiz: Lekker hoor, en idd echt makkelijk… Daar doe ik dan altijd die tomatensla met komkommer bij, rode uien en feta(wel de echte uit de turkse winkel…Koop het zomers in grootverpakking!) en verse basilicum… SMULLEN!!!

mmm ik krijg helemaal trek hiero!! wanneer is de volgende meeting weer??